Fallout 4 - Poradnik, Solucja

Kompletny przewodnik, opis przejścia, zadania poboczne i mapy.

Witamy w poradniku i solucji do gry Fallout 4. Ta obszerna publikacja zabierze nas w świat pełen przygód, wyborów, walki i eksploracji. W naszym opracowaniu znajdziesz kompletny opis przejścia wszystkich misji i zadań pobocznych. Znajdą się tutaj także mapy, porady dotyczące rozwoju bohatera, sekrety świata gry i wiele, wiele więcej.

Fallout 4 to kolejna odsłona popularnego i niezwykle lubianego cyklu, zapoczątkowanego w 1997 roku przez legendarne już studio Black Isle. Nowy etap dla cyklu rozpoczął się wraz z przejęciem praw do marki przez Bethesdę i wydaniem Fallouta 3.

Mamy nadzieję, że niniejsze opracowanie będzie stanowić ciekawą lekturę i pomoc w odkrywaniu wszystkich sekretów, wykonaniu misji i zwiedzeniu wszystkich interesujących miejsc.

Porady ogólne

Zaczynamy od podstawowych rzeczy, ale bardzo przydatnych na postapokaliptycznych pustkowiach. Warto zaznajomić się z podstawami, by łatwiej poradzić sobie z napotkanymi przygodami.

Opis przejścia kampanii

Kampania fabularna w Fallout 4 to szereg misji i zadań w różnych zakątkach świata gry. Oczywiście, przed nami także sporo wyborów i ich konsekwencji.

Frakcje

W grze możesz dołączyć do jednej z czterech frakcji. Poniżej znajdziesz opis każdej z nich oraz zadania, które można wykonać w ramach konkretnej frakcji.

Minutemani

Zadania fabularne

Zadania niezwiązane z fabułą

Bractwo Stali

Zadania fabularne

Zadania niezwiązane z fabułą

Trasa

Zadania niezwiązane z fabułą

Instytut

Zadania fabularne

Zadania niezwiązane z fabułą

Zadania dodatkowe

Fallout 4 aż kipi od rzeczy, które odwracają naszą uwagę od wątku głównego. Oprócz zadań dla frakcji, jest tu cała masa różnych misji pobocznych - to kwintesencja gry.

Sekrety

Świat gry skrywa wiele sekretów, ale by je odnaleźć trzeba spędzić w grze wiele, wiele godzin. Nasz poradnik przyjdzie tutaj z pomocą - odkryjemy wszystkie tajemnice Fallouta 4!

Mapy

Nasze mapy przedstawiają lokalizację kluczowych miejsc w świecie gry. Świetna ściągawka dla miłośników eksploracji, by nie przeoczyć czegoś interesującego.

Co można powiedzieć o świecie Fallouta 4? Cóż, to świat, w którym historia zatoczyła koło, a w zasadzie nie tyle zatoczyła, co przetoczyła się przez jeszcze okrutniejszą jej alternatywę. Pewnego dnia, a dokładniej w październiku 2077 roku, dochodzi do wybuchu wojny, w której na początku uczestniczą Chiny i Stany Zjednoczone. Bomby atomowe spadają jedna za drugą, niszcząc wszystko to, co spowodowały lata względnego pokoju.

Ale akcja Fallouta rozpoczyna się dopiero sto lat po tej wojnie. W serii wcielamy się (najczęściej!) w osobę opuszczającą schron atomowy. Wydostajemy się na tzw. Pustkowie, gdzie okazuje się, że ludzie, którzy przeżyli wojnę, jakoś poukładali sobie życie. Pustkowie jest jednak bardzo niebezpiecznym miejscem, a wszędzie wokół widać skutki wojny jądrowej. To postapokalipsa, w której musimy się odnaleźć.

Ach, i są też Supermutanty. To zmutowani ludzie, których dotknął wirus FEV. Nie sposób ich zapomnieć: są okrutnie duzi, bardzo silni i zazwyczaj zaskakująco niemili. Pustkowie to dla nich doskonały dom, więc nie dziwmy się, że są odporni na promieniowanie i różne choroby, które dotykają ludzi.

W trakcie naszej przygody napotkamy różnych wrogów, ale też wielu towarzyszy, którzy wyciągną do nas pomocną dłoń: pomogą w walce, zlecą ciekawe zadania, a nawet pomogą tachać przedmioty. Każdy z towarzyszy to nieco inny charakter i wielu graczy preferuję przeprawę przez Pustkowia ze swoim ulubionym kompanem.

Miłej zabawy!

Reklama

Skocz do komentarzy (31)

Komentarze (31)