Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 4 - Zadanie dodatkowe: Stare działa

Misja dla Minutemanów, w której tworzymy działo artyleryjskie.

Misję zleci ci Preston, po tym, jak po zadaniu „Sprzątanie zamku" wykonasz dla niego kilka zadań związanych z oczyszczaniem wskazanych miejscówek z przeciwników oraz po dostarczeniu holotaśmy z Instytutu Sturgesowi.

Dotarcie do zbrojowni i budowa działa

Preston powie ci, że w zdobytym wcześniej zamku coś się dzieje i będzie chciał, żebyś to sprawdził. Udaj się na miejsce i porozmawiaj z Ronnie Shaw. Weteranka wojenna powie ci po zbrojowni, do której warto byłoby się dostać. Po chwili podejdziecie do stalowych wrót, które okażą się zamknięte.

Porozmawiaj z Ronnie na ten temat, a ta powie ci, że może trzeba spróbować przejścia na północnym wschodzie. Kiedy wejdziecie do środka podnieś rakietnicę leżącą na stole oraz zapas pocisków do niej. Na miejscu okaże się, że przejście jest zablokowane przez gruz. Aby uporać się z tym problemem przejdź w tryb budowy i przetwórz gruz na beton (obrazek powyżej).

Przejdź przez korytarz i wejdź do tuneli na dole. Zachowaj tu szczególną ostrożność, ponieważ niemal na każdym kroku będziesz natykał się na miny oraz wieżyczki. Kontynuuj, aż dotrzesz do dużego mechanizmu, z którego możesz wyjąć rdzeń fuzyjny.

Kontynuuj wzdłuż tunelu, aż do pomieszczenia, gdzie natkniesz się na robota obronnego - Sierżanta (obrazek powyżej). Uważaj, ponieważ jest to bardzo niebezpieczny przeciwnik. Przed jego atakami ukrywaj się w wąskich korytarzach, korzystając ze ścian, jak z osłon. Nie wchodź w pole jego strzału i atakuj go granatami oraz rakietnicą. Czasami przeciwnik musi schłodzić mechanizmy, odkrywa wtedy rdzeń fuzyjny znajdujący się z tyłu - jego ostrzelanie zadaje wrogowie spore straty.

Kiedy Roonie otworzy drzwi po włamaniu się do komputera kontynuuj swoją podróż do zachodniego bastionu. Wejdź po schodach na górę i wciśnij przycisk z prawej, dzięki czemu otworzysz stalowe wrota prowadzące na dziedziniec zamku.

Kontynuuj marsz korytarzem, aż dotrzesz do drzwi. Przejdź przez nie, dzięki czemu trafisz do zbrojowni. Oprócz sporej ilości broni znajdziesz tu także poszukiwane schematy artyleryjskie (obrazek powyżej). Podnieś je i porozmawiaj z Roonie. Następnie wróć na główny plac, przejdź w tryb budowy i postaw artylerię (zakładka specjalne), po czym oddeleguj do działa któregoś z Minutemanów (nie może to być Roonie, Preston ani osoba przy radiu).

Test działa

Ponownie porozmawiaj z Roonie, która będzie chciał przetestować artylerię na pobliskim budynku. W Pip-Boyu możesz ustawić częstotliwość radia Wolność, po czym wyrusz w stronę wskazanych zabudowań.

Wybierz z ekwipunku artyleryjską świecę dymną i rzuć nią w pobliże zabudowań (obrazek powyżej). Po chwili rozpocznie się ostrzał, po czym odezwie się do ciebie Roonie. Od tej pory będziesz mógł korzystać ze wsparcia artyleryjskiego. Aby ukończyć zadanie porozmawiaj jeszcze z Prestonem.

Następnie: Fallout 4 - Wygnanie z Instytutu

Powrót do spisu treści: Fallout 4 - Poradnik, Solucja - opis przejścia i sekrety

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze