Skip to main content

Fallout 4 - Automatron DLC, jak zacząć, co zawiera

Nowi przeciwnicy i modyfikowalne roboty-kompani.

DLC Automatron w Fallout 4 wprowadza do gry sporo nowości: roboty, które możesz modyfikować oraz różne warianty mechanicznych przeciwników, nowe wątki fabularne i lokacje. Poziom bohatera wymagany do pomyślnego ukończenia misji to 15, lecz sugerowany to 20.


Na tej stronie:


Co zawiera Automatron DLC

Wątek fabularny rozpoczyna się od misji Mechaniczne widmo, w którym poznajesz Adę - automatrona, który prowadzi cię przez nową historię (czas jej ukończenia to kilka godzin) oraz staje się twoim kompanem. Ponadto:

  • Pięć unikalnych broni, które znajdziesz w hangarze Fort Hagen w trakcie realizacji misji
  • Sześć elementów pancerza, z których większość znajdziesz na przeciwnikach
  • Trzy nowe lokacje
  • Zmodyfikowane wersje znanych już robotów o odmiennych cechach i uzbrojeniu stanowiące dużo wyższe wyzwanie niż dotychczas

Jak modyfikować roboty

Najciekawszą nowością jest warsztat dla robotów: Pracownia robotyczna. Z jej pomocą zbudujesz automatrona, które możesz później ulepszać na wiele sposobów wykorzystując również części innych znanych robotów.

Możesz także modyfikować swoich kompanów: Codswortha, Curie (do czasu przybrania ludzkiej formy) oraz Adę. Do budowy ciekawszych modyfikacji, nabądź i rozwiń profity:

  • Ekspert robotyki
  • Zbrojmistrz
  • Nauka!

Do przeprowadzania niemal każdej modyfikacji potrzebne ci będą: guma aluminium, klej, stal, elektronika a czasami także dodatkowe materiały.

Następnie: Fallout 4 - Far Harbor DLC, jak zacząć, co zawiera

Spis treści: Fallout 4 - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Fallout 4 - Vault-Tec Workshop DLC, jak zacząć, co zawiera

Zobacz także