Eurogamer.pl

Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia gry, misje i zadania, mapy, wszystkie sekrety.

Witajcie w obszernym, darmowym poradniku i solucji do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. W naszym opracowaniu znajdziecie kompletny opis przejścia gry, ze wszystkim zadaniami głównymi oraz pobocznymi - także z uwzględnieniem różnych ścieżek ukończenia misji oraz całej gry. Przygotowaliśmy także porady z zakresu rozwoju postaci, walki, umiejętności oraz innych elementów z najnowszych przygód Geralta.

Poradnik jest aktualizowany na bieżąco i będzie dalej opracowywany w ciągu najbliższych tygodni. Zarówno opublikowane już podstrony, jak i te, które przygotujemy w przyszłości będą w razie potrzeby uzupełnianie. Wiedźmin 3 to bardzo duża, złożona gra, dlatego opracowanie tej solucji to dla nas ogromne wyzwanie, ale i wielka przyjemność.

Jeśli jednak chcecie się z nami podzielić własnym odkryciem, sugestią lub zauważycie błąd - zachęcamy do skorzystania z komentarzy pod poradnikiem. Z góry serdeczne dzięki!

Podróż rozpoczynamy w Białym Sadzie, a następnie ruszamy do Velen. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o konstrukcji świata, zachęcamy do zerknięcia na odpowiednią podstronę. Mapa gry podzielona jest na obszary - dopiero te stanowią otwartą do zwiedzania przestrzeń. Opis przejścia zadań głównych i pobocznych wykonujemy na drugim, domyślnym poziomie trudności.

Życzymy udanej przygody!

Porady ogólne

Zacznijmy od podstawowych informacji, takich jak sterowanie czy interfejs. Znajdziesz tutaj również kilka porad związanych z ustawieniami grafiki na komputerach.

Postać

Wiedźmin 3 to rozbudowana gra, więc warto poznać kluczowe znaczenie poszczególnych elementów, takich jak ekwipunek, alchemia, rzemiosło czy walka.

Świat gry

W tej sekcji zajmiemy się światem gry - zobacz, jak skonstruowana jest mapa, i jak z niej korzystać. Dowiedz się również, gdzie znaleźć Miejsca Mocy, dzięki którym zyskasz jeden punkt do umiejętności.

Zadania główne

Opis przejścia kampanii fabularnej - od początku aż do zakończenia, a właściwie zakończeń. W trakcie zabawy podejmiesz kilka istotnych decyzji, które wpłyną na finał. Postaramy się przybliżyć te momenty.

Prolog

Akt I: Velen

Akt I: Novigrad

Akt I: Skellige

Akt II: Kaer Morhen

Akt III

Zakończenie / Epilogi

Zadania poboczne

Gra oferuje wiele intrygujących zadań pobocznych. Warto je wykonywać, choćby po to, by w całości poznać wiedźmiński świat, lecz również dlatego, że kilka z zadań tego typu może mieć wpływ na inne wydarzenia.

Zlecenia wiedźmińskie

Wiedźmin musi z czegoś żyć i od tego są właśnie zlecenia wiedźmińskie, które pobieramy z tablic we wioskach i miastach, ale nie tylko - wiele zleceń przekażą nam sami ludzie, w trakcie wędrówki.

Zlecenia w Velen

Zlecenia w Novigradzie

Zlecenia w Skellige

Wiedźmiński rynsztunek

Wiedźmiński rynsztunek to komplet ubioru oraz mieczy dla Geralta. W świecie gry odnaleźć możesz manuskrypty, które nakierują cię na odpowiednie poszukiwania w postaci dodatkowego zadania. Rynsztunku Żmii, który znajdziesz w Białym Sadzie, nie można już ulepszać. Z kolei należący do cechu Gryfa, Kota i Niedźwiedzia mają po trzy poziomy ulepszeń. Na elementy naprowadzą cię nasze mapy.

Poszukiwania (zadania dodatkowe)

Poszukiwania mogą dotyczyć rozmaitych manuskryptów, unikatowych mieczy, zbroi lub osób. Geralt nigdy nie stronił od pomocy innym, ale sam również lubi być dobrze wyposażony.

Gwint

W świecie Wiedźmina odnajdziesz niezwykłą grę karcianą, zwaną gwintem. W trakcie przygody możesz zdobyć aż 200 kart do gwinta - zarówno poprzez ich zakup, jak i wygrywanie w pojedynkach oraz w trakcie misji. Zerknij na poniższy, oddzielny poradnik, by poznać zasady gry i zdobyć wszystkie karty.

Zadania i zlecenia DLC

W tej sekcji odnajdziesz informację, jak rozpocząć i jak ukończyć zadania i zlecenia, które można pobrać za darmo jako dodatki DLC do gry. Zobacz wszystkie wydane do tej pory darmowe rozszerzenia.

Serca z Kamienia

Pierwszy dodatek fabularny do Wiedźmina 3 to prawie 10 godzin przygody, w tym także misje poboczne i rynsztunek wiedźmiński.

Krew i Wino

Drugi dodatek fabularny do Wiedźmina 3 to już kompletnie oddzielna, bajeczna kraina do zwiedzenia z wątkiem fabularnym, wieloma zadaniami pobocznymi i oczywiście nowymi rynsztunkami do zdobycia.

Reklama

Komentarze (91)

Załóż konto

lub