Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 3 - Akt III - Przez czas i przestrzeń

Zadanie główne: Przechodzimy z elfim towarzyszem przez kilka światów i wymiarów.

Zadanie aktywuje się automatycznie po rozmowie z elfem Avallac'hem (Mapa #1) w ramach misji głównej Ostatnie przygotowania. Powie ci o planie przeciągnięcia na waszą stronę generała Eredina o imieniu Ge'els.

  • Uwaga: Sugerowany poziom doświadczenia - 28

Mapę można obejrzeć w całości i pobrać w tym miejscu.

Kiedy będziesz gotów do misji udaj się do elfa (#2) czekającego na ciebie na północ od karczmy Jaskra. Wejdź z nim do domu, tego samego, gdzie spotkałeś się z bożątkiem Sarą, i zejdź do piwnicy. Następnie wyrusz w stronę portalu, który przeniesie cię wraz z elfem na pustynię.

Podążaj za nim słuchając wiadomości o świecie, przez który przechodzicie. Na końcu dotrzecie do portalu, który musi zostać aktywowany. W międzyczasie zaatakują was potwory nazywane pazurnicami. W walce z nimi warto wspomagać się znakiem Aard, który chwilowo je ogłusza, dając ci czas na szybką eliminację. Z czasem potworów zacznie przebywać. Kiedy tylko elf uruchomi portal przejdź przez niego.

W kolejnym świecie zostaniecie z elfem rozdzieleni. Zrób kilka kroków do przodu, dzięki czemu Geralt namierzy kolejny portal. Następnie zjedź po skałach na dół w kierunku czerwonych roślin. Nie wchodź jeszcze między nie, tylko zlokalizuj półkę skalną na drugim brzegu.

Lokalizuj kolejne półki skalne (#1, #2), na które szybko wskakuj

Kiedy takową namierzysz szybko przebiegaj przez pole z roślinami, które będą szybko zabierać ci dostęp do powietrza. Wskakuj na górę, po czekaj, aż wiedźmin odsapnie i ruszaj w ten sposób dalej w stronę portalu. W kolejnej lokacji od razu znajdziesz się pod wodą. Nie zwlekając zacznij płynąć przed siebie w stronę następnego przejścia.

Następny przystanek, to mroźna kraina. Zaczniesz w jaskini. Skieruj się w lewo i stop na końcu lód znakiem Igni. Na zewnątrz panuje burza śnieżna, która będzie dość szybko zabierać ci życie. Dlatego musisz szybko lokalizować różnego rodzaju ściany i głazy, które ochronią cię przed zawieruchą. Poznasz je łatwo, ponieważ nie ma przy nich śniegu. Biegnij tak od jednej kryjówki do drugiej. Warto w tych miejscach coś przegryźć, aby zregenerować nieco życia.

W pewnej chwili natkniesz się również na chatę, do której wejdź. Zejdź na sam dół i udaj się do wyjścia. W oddali zobaczysz zapaloną latarnię. Zacznij biec w jej kierunku mijając po drodze zasypane śniegiem miasteczko. Ukrywaj się w jego zabudowaniach i rozprawiaj się z ewentualnymi przeciwnikami (ogarami Gonu). Kieruj się do kolejnych budynków, które przybliżają cię do latarni. W końcu udaj się do niej samej. W środku spotkasz elfa, z którym wyrusz w dalszą podróż.

W końcu trafisz do Pałacu Świadomości, czyli siedziby poszukiwanego Ge'elsa. Dojdź do niego korytarzem, po czym rozpocznie się rozmowa. Bez względu na jej przebieg odnaleziony elf uda się z wami. Na miejscu obejrzycie wizję z zatrucia elfiego króla. Kiedy dobiegnie do końca Ge'els powie wam o magicznym kamieniu, jak walczyć z Eredinem oraz obieca, że nie wesprze on króla Gonu.

Na koniec czeka cię jeszcze rozmowa z Ciri po której ukończysz bieżące zadanie.

Następna strona: Wiedźmin 3 - Akt III - Wielka ucieczka

Powrót do spisu misji fabularnych: Wiedźmin 3 - Zadania główne, opis przejścia

Powrót głównego spisu treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze