Eurogamer.pl

Destiny 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, wszystkie misje, sekrety i tryby gry.

Witamy w poradniku i solucji do Destiny 2. Znajdziesz tu opis przejścia kampanii fabularnej gry, opis ekwipunku, broni i pancerzy, a także umiejętności specjalnych. Oprócz tego przybliżymy ci tajniki rozgrywki sieciowej z podziałem na dostępne tryby gry i lokacje oraz zaprezentujemy garść porad ogólnych.

Jeśli chcesz dobrze bawić się w Destiny 2, nie musisz znać poprzedniej części. Twórcy gry, firma Bungie Software, zadbali o to, aby historię przedstawioną w grze zrozumieli także ci gracze, którzy nie mieli do czynienia z pierwszą częścią serii. Akcja gry ma miejsce po wydarzeniach z pierwowzoru.

Oprócz rozbudowanej kampanii dla pojedynczego gracza, Destiny 2 oferuje wiele trybów przeznaczonych do rozgrywki sieciowej, skupiającej się na współpracy pomiędzy znajomymi oraz rywalizacji dwóch drużyn. Opisy wszystkich trybów znajdziesz w naszym poradniku. Przypominamy tym samym, że premiera gry na pecetach będzie mieć miejsce 24 października.

Życzymy miłej lektury i przyjemnej zabawy!

Porady ogólne

W tym miejscu zapoznasz się z podstawami dotyczącymi mechaniki gry i rozgrywki. Dowiesz się stąd o rozwoju postaci, wyborze klas, ekwipunku i wielu innych aspektach, z którymi spotkasz się zaraz po włączeniu gry. Dużą uwagę poświęcimy także dostępnemu uzbrojeniu i wyjaśniamy, jak zdobyć broń egzotyczną.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Rozgrywka sieciowa - multiplayer

W tym miejscu przybliżymy ci wszystkie detale na temat rozgrywki sieciowej. Zapoznasz się tu między innymi z trybami dostępnymi w multiplayerze i wieloma innymi aspektami.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Opis przejścia

Znajdziesz tu dokładną pomoc dotyczącą przejścia głównej kampanii fabularnej, która jest przeznaczona dla pojedynczego gracza. Wszystkie misje kampanii dla pojedynczego gracza znajdą się właśnie tutaj.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Aktywności poboczne

Poniżej możesz zapoznać się ze wszystkimi aktywnościami pobocznymi typu: Przygoda, Patrol, Wydarzenie publiczne.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Misje Szturm (Strike)

W tym miejscu znajdziesz dokładne opisy przejścia wszystkich zadań typu Szturm, znanych do tej pory jako Strike. Wszystkie misje zakończone są wymagającą walką z bossem.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Porady ogólne

- Na samym początku zabawy musisz wybrać klasę postaci spośród trzech dostępnych. Jest to kluczowy wybór, który musi być dopasowany do preferowanego przez ciebie stylu rozgrywki. Aby podjąć dobrą decyzję, zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi każdej klasy i wybierz takiego bohatera, który będzie zgodny z charakterystyką twojej walki.

- Chociaż Destiny 2 opiera się głównie na strzelaniu, nie zapominaj nigdy o posiadanych umiejętnościach specjalnych, które nierzadko potrafią odwrócić losy całej bitwy. Tyczy się to zarówno kampanii fabularnej jak i potyczek sieciowych różnego typu.

- Warto pamiętać, że twórcy gry przez bardzo długi czas będą aktualizować dostępną w grze zawartość, a także rozwijać o nowe elementy. Nie zdziw się zatem, jeśli jakieś rozwiązania, do których zdążyłeś się przyzwyczaić, nagle ulegną zmianie.

Najgorsze sequele Gry, które się nie udały. Najgorsze sequele

- Eksperymentuj z posiadanym ekwipunkiem. Zarówno odpowiedni dobór broni jak i używanego pancerza to połowa sukcesu. Zwracaj uwagę na współczynniki i cechy uzbrojenia, aby były zgodne z obranym przez ciebie stylem gry.

- Regeneracja zdrowia w grze odbywa się poprzez krótkotrwałe schowanie się za dowolną osłoną. Jeśli w tym momencie nie będziesz znajdować się pod bezpośrednim ostrzałem i dodatkowo kucniesz na kilka chwil, pasek energii życiowej powinien błyskawicznie się odnowić.

- Nie poddawaj się po porażkach w trybach sieciowych. Twórcy gry cały czas pracują nad odpowiednim balansem rozgrywki, który na pewno pomoże wyrównać szanse na placu boju, lecz najważniejsze są twoje umiejętności, a te zdobędziesz ćwicząc regularnie w grze.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub