Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, mechanika, znajdźki i sekrety.

Witajcie! Przed wami poradnik do A Plage Tale Requiem, kontynuacji opowieści, która została ciepło przyjęta przez graczy na całym świecie. Znowu wcielamy się w Amicię, która za wszelką cenę chce uratować swojego brata, Huga, i swoich najbliższych przed szczurzą zarazą.

W niniejszej publikacji znajdziecie najważniejsze informacje dotyczące mechaniki i rozgrywki. Zamieściliśmy również pełen opis przejścia wszystkich rozdziałów. Dla osób pragnących odnaleźć wszystkie sekrety w grze przygotowaliśmy dział ze znajdźkami, gdzie wskazujemy położenie przedmiotów do zebrania.

Zapraszamy do lektury i życzymy dobrej zabawy w A Plague Tale Requiem!

Spis treści poradnika - skocz do sekcji:

Rozgrywka, walka i postać

W tej części zapoznasz się z podstawowymi informacjami, które dotyczą rozgrywki. Dowiesz się tutaj o cichej eliminacji, ale też umiejętnościach czy ekwipunku.

Opis przejścia

Poniżej zamieściliśmy kompletny opis przejścia wszyskich misji w grze. Jeśli gdzieś utknąłes, skorzystaj z ponizszych stron, by znaleźć rozwiązanie.

Znajdźki i sekrety

W tej sekcji znajdują się strony, pokazujące wszystkie sekretne przedmioty, które można zebrać w grze.

Pytania i odpowiedzi

Tutaj zamieściliśmy kwestie techniczne dotyczące gry A Plague Tale Requiem. Warto zapoznać się z najważniejszymi informacjami.

Porady na start

  • Uważnie rozglądaj się za zasobami, dzięki którym wytworzysz amunicję alchemiczną niezbędną w walce i podczas rozwiązywania zagadek środowiskowych. Postaraj się zaglądać w każdy kąt i obracaj się, gdyż często skrzynie ukryte są za ścianą lub za murkiem.
  • Ulepszaj swój sprzęt i rozsądnie wybieraj kolejne ulepszenia, by postać zyskała nowe zdolności, które wykorzystasz podczas rozgrywki. Poświęciliśmy osobną stronę na ten temat w naszym poradniku.
  • Jeśli skończyło ci się miejsce w ekwipunku na zasoby, koniecznie wykorzystaj najpierw materiały, które masz przy sobie do wytworzenia amunicji alchemicznej. Potem dopiero zbierz zasoby, które właśnie odnalazłeś.
  • Twoja postawa nie ma wpływu na zakończenie, więc - jeśli chcesz - możesz zabijać przeciwników, którzy staną ci na drodze.
  • Jeśli chcesz wymaksować postać i zdobyć wszystkie trofea, pamiętaj, że postęp z podstawowej rozgrywki przeniesiesz do trybu Nowej Gry +. Wówczas rozpoczniesz rozgrywkę od początku, ale ze wszystkimi ulepszeniami, umiejętnościami i znajdźkami, które zdobyłeś/aś podczas pierwszego przejścia.
O autorze
Awatar Marcin Dolata