Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plague Tale Requiem - rozdział 12: Zasłużone życie

Powrót do pałacu, ucieczka przed Hrabią, walka w amfiteatrze.

Rozdział 12 gry A Plague Tale Requiem, nosi nazwę Zasłużone życie. Po odkryciu prawdy o poprzednim nosicielu i opiekunce, rodzeństwo i Sophia postanawiają uciec z wyspy. Okazuje się, że odnaleźli ich Beatrice i Lucas.


Na tej stronie:


Dotrzyj do pałacu

  • Zaczynasz nad urwiskiem. Skręć w lewo i podążaj wzdłuż ścieżki. Weź z ciała pochodnię, odpal ją od ogniska i dotrzyj do drogi.
  • Obejrzyj scenkę i potem podążaj za strażnikiem. Po spotkaniu z Lucasem i Beatrice podążaj za kolejnym rycerzem.
  • W końcu dotrzesz przed oblicze Hrabiego, podążaj za mężczyzną, aż nie włączy się scenka, gdzie szlachcic zaatakuje Amicię.

Ucieczka przed Hrabią i zagadka z korbą

  • Teraz cały czas trzymaj przycisk poruszania się w tył i obserwuj rozwój wydarzeń.
  • Ważne: Etap ten jest o tyle trudny, że jeśli Hrabia złapie Amicię to od razu ją zabije i trzeba będzie zaczynać od ostatniego punktu kontrolnego.
  • Po odzyskaniu kontroli nad postacią wybiegnij przez otwarte drzwi po lewej.
  • Przejdź na drugą stronę dziedzińca, ale zamiast iść do drzwi, zejdź na dół do piwnicy. Teraz w kuchni zaraz po kolejnej scence przeskocz przez stół po lewej i skradając się dotrzyj do otwartych drzwi.
  • Idź przez korytarz. Hrabia zablokuje ci drogę - skręć szybko w prawo. W piwnicy wejdź przez wyłom w ścianie.
  • W kolejnym korytarzu szaleniec znowu cię zaskoczy. Skręć szybko w lewo. Wrócisz do piwnicy, gdzie byłeś przed chwilą. Cofnij się do kuchni, zgub rycerza manewrując pomiędzy regałami, wróć do korytarza i przejdź przez drzwi, w których się przed chwilą pojawił.
  • W kolejnym dużym pomieszczeniu czeka cię spore wyzwanie. Na podeście zobaczysz korbę. Zakręć nią, a zaczną się otwierać pobliskie drzwi. Niestety, po chwili do pomieszczenia wejdzie Hrabia.
  • Wyzwanie polega na tym, aby ukryć się przed szaleńcem, niepostrzeżenie wrócić do korby, zakręcić nią, ile się da, po czym znowu się ukryć i znowu wrócić do korby. Powtarzaj sekwencję, aż otworzysz drzwi. Gdy wszystko będzie gotowe to ucieknij tamtędy.
  • Po wszystkim idź cały czas na arenę, aż dotrzesz do amfiteatru. Obejrzyj długą scenkę.

Walka w amfiteatrze

  • Teraz sterujesz Hugo. Idź cały czas przed siebie, aż chłopiec też dotrze do amfiteatru. Na widok tego wszystkiego malec straci panowanie nad sobą.
  • Twoim zadaniem jest celować w nadchodzących żołnierzy (celownik zmieni kolor na pomarańczowy) i zabijać ich podanym na ekranie przyciskiem.
  • Kiedy pasek pod celownikiem wypełni się, wyceluj w stojącą na scenie Hrabinę i zabij ją. Rozdział zakończy się po kolejnej scence.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 13: Nic nie zostało

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 11: Kołyska stuleci

O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Staff Writer

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze