Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plague Tale Requiem - rozdział 6: Zostawić wszystko za sobą

Pielgrzymi, moce Hugo, Bestia: walka z bossem.

W szóstym rozdziale A Plague Tale Requiem, zatytułowanym Zostawić wszystko za sobą, Amicia i Hugo odłączają się od Beatrice i Lucasa. Rodzeństwo postanawia na własną rękę doszukać tajemniczą wyspę.


Na tej stronie:


Obóz pielgrzymów

  • Na początku podążaj prosto przez las, a potem łąkę. W pewnym momencie rodzeństwo trafi na obóz pielgrzymów.
  • Zejdź kamienną ścieżką po prawej i porozmawiaj z kobietami piorącymi ubrania. Jedna z nich skieruje cię do kapłana - Perreuxa - który właśnie odprawia mszę.
  • Przejdź przez obóz, kierując się w stronę ruin kościoła - podążaj za odgłosami modlitwy.
  • Po dotarciu na miejsce poczekaj na zakończenie mszy i porozmawiaj z kapłanem.
  • W trakcie rozmowy pojawią się żołnierze poszukujący Amicii i Hugo. Idź za Perreuxem i trzymaj się blisko niego.
  • W pewnym momencie kapłan poleci schować się pod wozem. Zrób to i wyjdź dopiero, gdy da znak, że jest już bezpiecznie.
  • Przeskocz przez bramę do zagrody. Wyjdź z drugiej strony. W tym momencie żołnierze ogłoszą alarm. Biegnij do wąwozu.

Kamieniołom

  • Po wyjściu z wąwozu wejdź do jaskiń. Trafisz na zamknięte drzwi. Wydaj Hugo polecenie przejścia przez dziurę i otwarcia ich z drugiej strony.
  • Podążaj jaskiniami. W pewnym momencie Hugo powie siostrze o swojej nowej mocy, dzięki której możesz dostrzegać wrogów przez ściany.
  • Wykorzystaj poznaną sztuczkę, aby dotrzeć bezpiecznie do drzwi na końcu jaskini.
  • W następnej pieczarze czeka cię podobne starcie, jednak teraz celem jest klapa w podłodze drewnianej szopy.
  • Teraz jesteś na otwartym obszarze. Twoim celem jest duży budynek na końcu jaru.
  • Po dotarciu na miejsce zignoruj główne wrota i od razu udaj się do drzwi na końcu arkad.

Barwiarnia

  • Jesteś teraz wewnątrz barwiarni tkanin. Po dotarciu do dużej sali Amicia zasłabnie. Objawi się wówczas kolejna moc Hugo - kontrolowanie szczurów. Kontroluj hordę gryzoni i zabij żołnierzy, którzy pojawili się w budynku.
  • Zdolności Hugo możesz używać również w późniejszych etapach, ale pamiętaj, że zbyt długie korzystanie z nich wyczerpuje malca, zatem korzystaj z nich rozważnie.
  • Teraz musisz dostać się na platformę po drugiej stronie Sali.
  • Następnie wejdź do drewnianej szopy i wyjdź na zewnątrz pierwszymi drzwiami po lewej.
  • Wyjdziesz na kolejny otwarty teren. Musisz udać się do bramy na końcu obszaru.
  • Główna brama jest zamknięta. Wejdź do stróżówki i przejdź drzwiami.

Walka z Bossem - Bestia

  • Teraz czeka cię starcie z bossem - kapitanem Bestią. Jest to tak naprawdę bardzo łatwa walka, jedynie musisz mieć przy sobie trochę smoły.
  • Przede wszystkim musisz ogłuszyć rycerza - leżącymi gdzieniegdze workami z saletrą lub naczyniem z płomieniami.
  • Teraz szybko przemieść się za plecy wojownika i za pomocą procy strzel w słaby punkt. W ten sposób pozbawisz wojownika zbroi.
  • Na koniec wykorzystaj naczynie połączone ze smołą i rzuć w Bestię. Rycerz zacznie płonąć i uruchomi się przerywnik, w którym dzieci wyjdą na zewnątrz.
  • Amicia znowu zasłabnie, a Hugo przejmie kontrolę nad szczurami. Pozbądź się pozostałych przeciwników.
  • W pewnym momencie to dziecko starci przytomność, a Amicia będzie musiała uciekać przed gryzoniami. Biegnij po schodach na górę, a potem po platformach.
  • Obejrzyj scenkę a rozdział zakończy się.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 7: Przestępcy

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 5: Co pozostało

Spis wszystkich rozdziałów: Plague Tale Requiem - rozdziały i misje

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

A Plague Tale: Requiem

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Content Editor

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze