Plague Tale Requiem - rozdział 10: Rodowód
Fort, Aelia, Milo, handlarze niewolników.
W 10 rozdziale gry A Plague Tale Requiem, zatytułowanym Rodowód, rodzeństwo i Sophia szukają wskazówek o losie Basiliusa i jego opiekunki. Trafiają do starego fortu.
Na tej stronie:
Poszukiwania fortu
- Znowu znajdziesz się w centrum wyspy. Powróć do mapy w ruinach i zbadaj ponownie mozaikę. Opuść budynek i skręć w prawo. Przejdź obok ozdobionego drzewa i tańczących ludzi. Idź ścieżką do ruin na szczycie.

- Dotrzesz do zamkniętej furtki. Okrąż wieżę od lewej i wejdź do środka przez okno. Wespnij się po drabinie i przejdź po gzymsie na platformę.
- Przez dziurę w ścianie zniszcz blokadę drzwi. Zejdź na dół, wyjdź na zewnątrz i przejdź przez odblokowane teraz drzwi. Wejdź po schodach na górę i obejrzyj scenkę.

Droga do fortu
- Po przerywniku idź przed siebie, aż dotrzesz do zniszczonego mostu. Użyj pobliskiego zaczepu, aby założyć na kuszę bełt z kotwiczką i strzel w linę. Następnie pociągnij linę, aż most się zawali. Wejdź na górę i kontynuuj wędrówkę.

- W końcu trafisz na obóz handlarzy niewolników. Po zeskoczeniu na dół Amicia spadnie do piwnicy.
- Wyjdź na zewnątrz i przedrzyj się przez obóz. Najpierw odnajdź schody i wejdź na górę.

- Trafisz na plac przed niewielką świątynią. Musisz wejść na dach budynku na środku. Użyj kotwiczki i strzel w barykadę drzwi. Wejdź do środka.

- Teraz wydaj Sophi polecenie użycia korby.

- Wyjdź przez dziurę w ścianie, wespnij się na rumowisko i strzel kotwiczką w podniesiony teraz żyrandol. Pociągnij za linę. W ten sposób otworzysz drzwi. Idź przed siebie.

- Po kolejnym przerywniku porozmawiaj z Hugo oraz Sophią i idź dalej. Trafisz do jeszcze większego obozu bandytów.
- Twoim zadaniem jest udać się do fortu. Przed mostem skręć w lewo, zejdź do fosy i przejdź ukrytym przejściem pomiędzy skałami.

- Przechodź przez fort, oglądając kolejne scenki. Po ostatniej znajdziesz się w środku warowni.
Wnętrze fortu
- Po kolejnej scence poczekaj, aż pojawi się Sophia. Rozpal światło, a kobieta rozgoni szczury za pomocą pryzmatu. Rozpalaj kolejne źródła światła i podążaj od jednej bezpiecznej strefy do drugiej.

- Teraz rzuć naczyniem z saletrą, aby zgasić płomień blokujący przejście. Poczekaj aż pył się przerzedzi, użyj patyka ze sterty obok jako pochodni i dotrzyj do kolejnego źródła światła.

- Zlokalizuj kolejną przerwę w murze i zastosuj tę samą taktykę.

- Musisz dostać się nad bramę i zakręcić korbą, aby otworzyć wrota. Po uporaniu się z mechanizmem zejdź na dół i przejdź przez drzwi.

Fort - kaplica
- Znajdujesz się na ostatnim dziedzińcu. Wejdź do kaplicy i zbadaj ołtarz. Teraz skręć w lewo i wejdź do krypty. Podejdź do stołu na końcu i obejrzyj scenkę.
- Teraz wróć na górę. Po wyjściu na zewnątrz zaatakuje was Milo, który wkrótce zginie z rąk Sophii. Będziesz musiał bronić się przed kolejnymi atakami wrogów, podczas gdy Hugo będzie chciał użyć szczurów.
- Kiedy nie będzie już opcji dalszej obrony, wciśnij przycisk odpowiedzialny za aktywację mocy chłopca, aby zakończyć misję.
Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 11: Kołyska stuleci
Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 9: Opowieści i odkrycia