Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plague Tale Requiem - rozdział 3: Brzemię krwi

Psianka, zielarz, ucieczka z fortu, magazyn, balista.

Trzeci rozdział w grze A Plauge Tale: Requiem nazywa się Brzemię krwi. W tym rozdziale Lucas i Amicia udają się poza miasto, aby zdobyć lekarstwo dla Hugo - Psiankę.


Na tej stronie:


Poszukiwania zielarza - dzielnica rzeźników

  • Zaczynamy w mieście. Podążaj za Lucasem w dół ulic.
  • Omiń targ i przejdź przez dużą bramę, którą wcześniej zagradzały zwierzęta. Dojdź do dużych wrót i otwórz je.
  • Idź w dół ulic, aż trafisz na protestujący tłum. Cofnij się trochę i poczekaj aż Lucas otworzy przejście do bocznej alejki. Przeciśnij się między belkami.
  • Zeskocz w dół rynsztoka i wespnij się na murek na końcu. Przejdź przez przerwę w płocie.
  • Pchnij wózek, co spowoduje wypadek i pojawienie się szczurów. Utoruj sobie drogę i przejdź przez rzeźnię. Omiń wiszące tusze i przeskocz przez płotek.
  • Teraz Lucas nauczy cię gasić ogień w razie potrzeby. Najpierw traf zaczep wiszącego mięsa, a potem strzel w worek saletry.
  • Teraz przejdź na drugi koniec podwórka i wepchnij wózek z saletrą do pomieszczenia przed tobą. W środku skręć w prawo, dopchnij wózek do ogniska, zrzuć na ziemię mięso i strzel kamieniem w saletrę na wózku, co zgasi pobliski ogień.
  • Szczury zajmą się mięsem, dzięki czemu możesz wejść po drabinie na górę.
  • Idź dalej budynkiem i zeskocz na dół. Trafisz na żołnierza, którego musisz zabić. Schowaj się za murkiem, a Lucas da ci pociski z saletrą. Użyjesz ich do gaszenia palenisk i pochodni żołnierzy.
  • Kontynuuj wzdłuż ulicy, używając poznanych sztuczek do eliminacji wrogów i odganiania szczurów.
  • Dotrzesz do bramy miejskiej. Utwórz przejście przez ulicę i wejdź po kamiennych schodach.
  • Teraz schowaj się i łącząc saletrę z naczyniem zgaś pochodnie obu żołnierzy.
  • Zeskocz na dół i szybko przebiegnij do przejścia w wieży. Wejdź po schodach na górę i zakręć kołowrotem, co otworzy bramę. Wybiegnij na zewnątrz, zanim wrota się zamkną.

Poza miastem, okolice kaplicy

  • Idź wzdłuż drogi i wejdź do kuźni. Zejdź drabiną na dół i wyjdź przez drzwi po lewej.
  • Trafisz do niewielkiej wioski, której centralnym punktem jest kaplica. Wokół kręci się wielu przeciwników. Spróbuj dotrzeć do budowli.
  • Przejdź przez budynek i wyjdź od strony zakrystii. Teraz twoim celem będzie przemieszczać się w stronę bramy.
  • Po jakimś czasie zobaczysz scenkę, gdzie żołnierze zabijają poszukiwanego zielarza. To zdarzenie nie zmienia twojego celu - dalej kieruj się w stronę bramy.
  • Po dotarciu na miejsce okazuje się, że przejście jest zamknięte. Przeskocz przez kłodę po lewej i przejdź przez dziurę w płocie.

Poza miastem - chata zielarza

  • Dotrzesz do domu mężczyzny. Przeszukaj ogród po czym wejdź do środka budynku. Podejdź do okna i obejrzyj scenkę.
  • Przedostań się przez las, unikając patroli żołnierzy. Musisz zlokalizować schody.
  • Wejdź na górę i dostań się do stodoły powyżej. Wejście jest pod dużym zadaszeniem.
  • Zabij żołnierza dręczącego Lucasa i porozmawiaj z chłopcem. Po jakimś czasie zaczną przybywać żołnierze. Włóczników możesz zabić strzałami z procy w głowę, natomiast tarczowników musisz najpierw ogłuszyć strzałem z saletry.
  • Po jakimś czasie przybędzie kapitan, który ogłuszy Amicie. Obejrzyj przerywnik.

Ucieczka z fortu

  • Nie masz teraz procy. Po jakimś czasie kapitan otworzy celę i zacznie głosić monolog. Wydaj wtedy rozkaz Lucasowi, żeby rzucił w palenisko nową mieszankę - Stupefacio.
  • Po ogłuszeniu wrogów wbiegnij do przejścia naprzeciwko i po schodach na górę.
  • Wyjdź przez okno i kontynuuj wzdłuż murów. Unikaj żołnierzy i idź przez kolejne pomieszczenia i podesty. W jednym miejscu będziesz też musiał ponownie użyć Stupefacio do oślepienia żołnierzy.
  • Po zejściu z okrągłej wieży idź po murach, ale nie zbliżaj się do żołnierzy, tylko zeskocz do okna na dole.
  • W środku schowaj się pod stół i poczekaj, aż strażnik przejdzie. Wejdź po schodach na górę i skręć w prawo - znajdziesz tam drzwi.
  • Podążaj wzdłuż umocnień i przez okienko wejdź do magazynu.

Magazyn, balista

  • W środku Lucas będzie szukał Psianki, a Amicia swojej procy. Zejdź na sam dół, przejdź pod wiszącą balistą i skręć w lewo - procę znajdziesz na stole.
  • Poczekaj aż Lucas znajdzie potrzebne rośliny i podejdź do dużych drzwi. Okaże się, że na zewnątrz jest pełno żołnierzy.
  • Podejdź do sekretarzyka i poczekaj, aż Lucas go przesunie. Wyciągnij wózek z miejsca, gdzie stał mebel.
  • Wózek przesuń pod wysoką ścianę w pobliżu balisty.
  • Wejdź na górę i każ Lucasowi obrócić korbą. Kiedy machina będzie stała na ziemi, zniszcz procą zaczep.
  • Zejdź na dół i razem z chłopakiem przesuńcie machinę pod bramę. Kiedy Lucas zaczepi Stupefacio na pocisk, zakręć korbą z tyłu balisty i puść, kiedy będziesz gotowy.
  • Obejrzyj scenkę, a rozdział zakończy się.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 4: Obowiązek opiekunki

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 2: Nowo przybyli

O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Staff Writer

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze