Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plague Tale Requiem - rozdział 13: Nic nie zostało

Ucieczka z ruin, przejście przez miasto, ratowanie Arnauda.

Rozdział 13 gry A Plague Tale Requiem, nosi nazwę Nic nie zostało. Po zniszczeniu miasta, utracie matki i zabiciu Hrabiny, rodzeństwo wraz z Lucasem postanawia uciec z wyspy. Muszą się wydostać z podziemnych jaskiń i unikać żołnierzy Hrabiego.


Na tej stronie:


Znajdź wyjście z jaskini

  • Zaczynasz w podziemiach. Początkowo cały czas idź przed siebie.
  • Po dotarciu do zniszczonej Sali. Najpierw podejdź do kraty i zniszcz blokadę drzwi, po czym wjedź do wnęki i skręć w lewo.
  • Złap za wózek, przyciągnij go do siebie, wróć drogą, którą przyszedłeś i teraz przejdź przez przejście, które do tej pory wózek blokował.
  • Przeskocz przez płotek i skręć w lewo. Podejdź do kotwiczki i strzel w szafę. Pociągnij ją, a zjedzie na dół. Wróć do Lucasa i Hugo i posłuchaj rozmowy. Teraz wejdź w interakcję z szafą i obejrzyj scenkę.
  • Weź pochodnię z filaru i przejdź przez gniazdo.
  • Nie zbliżaj się zbytnio do kokonów ani mgły, bo twoja pochodnia zgaśnie. Podążaj przed siebie.
  • Po dotarciu do serca gniazda rozpocznie się ucieczka. Biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do wyjścia.

Dotrzyj do Arnauda

  • Idź cały czas przed siebie, kierując się w stronę miasta. Poczekaj aż Hugo pozbędzie się szczurów i idź przed siebie. Na pierwszym pobojowisku trafisz na kilku żołnierzy. Walcz z nimi lub skradaj się.
  • Kieruj się w stronę wejścia do wioski. Brama będzie zbyt wysoko, więc musisz znaleźć coś do wspięcia się wyżej.
  • Odwróć się tyłem do bramy i wejdź do niewielkich ruin powyżej i strzałem z procy przetnij łańcuch. Wózek zjedzie na dół. Dopchnij go pod bramę i wejdź na górę.
  • Dotarłeś do wioski. Zobaczysz walącą się w tle dzwonnicę - to właśnie ona jest twoim celem. Przedzieraj się przez wioskę, unikając żołnierzy i nie zbliżaj się do szczurzych kokonów.
  • Dzwonnica jest broniona przez kusznika i ciężkozbrojnego rycerza. Możesz schować się pod wózkiem i szybko przekraść się do środka, gdy są odwróceni.
  • Po przejściu przez dzwonnicę przeskocz przez okno do ruin i wespnij się na ścianę.
  • Idź cały czas przed siebie aż trafisz na mały placyk. Podejdź do wózka i pchnij go pod ścianę. Wespnij się na górę i idź dalej.
  • Zejdź po schodach i schowaj się za wózkiem. Strzel podpalającym pociskiem w garniec, przy którym stoją żołnierze.

Broń Arnauda

  • Teraz czeka cię długa walka z nacierającymi siłami przeciwnika. Co jakiś czas na placu będzie się pojawiać dwóch lub trzech kolejnych wrogów. Zabijaj ich, aż wykończysz wszystkich.
  • Na końcu jeszcze Hugo wykończy ostatnią grupę za pomocą szczurów. Uwolnij Arnauda a misja zakończy się.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 14: Leczenie ran

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 12: Zasłużone życie

O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Staff Writer

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze