Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Plague Tale Requiem - rozdział 16: Król Hugo

Dotarcie do Hugo, fale szczurów, rzeźby ptaków, potwory i ognisko.

Rozdział 16 gry A Plague Tale Requiem, Amicia, Lucas i Sophie muszą dotrzeć do Hugo, który całkowicie stracił kontrolę nad plagą. W tym celu przejdą przez zniszczone miasto, a Amicia wejdzie do snu Hugo.


Na tej stronie:


Fale szczurów

  • Zaczynasz w zniszczonej Marsylii. Idź cały czas przed siebie, aż trafisz do punktu widokowego. Po chwili pod bohaterami zapadnie się podłoga i spadniesz.
  • Gdy odzyskasz kontrolę nad postacią idź przed siebie, aż zobaczysz Lucasa. Teraz musisz przejść przez morze szczurów.
  • Fale gryzoni nadchodzą w krótkich odstępach czasu. Musisz biec od osłony do osłony, ruszając, gdy tylko jedna fala cię minie.
  • Zacznij od przedostania się do zniszczonej ściany.
  • Twoim następnym „przystankiem” jest kawałek muru.
  • Teraz do bramy. Tutaj musisz odczekać kilka fal, aż napierające gryzonie wyłamią kratę.
  • Teraz masz przed sobą trzy murki. Pierwszy rozpadnie się, gdy tylko do niego podbiegniesz, więc nawet się nie zatrzymuj, tylko podbiegnij do kolejnego, zaraz za nim. Ten rozpadnie się po jednej fali, zatem bądź gotowy na kolejny sprint. Drugie schronienie jest wytrzymałe, tam możesz złapać oddech. Twoim ostatecznym celem jest jednak dotarcie do zabudowań (3), widocznych w tle.
  • Następnie podbiegnij w prawo do jeszcze jednej chatki i przejdź przez dziurę w murze.
  • Poczekaj w szczelinie aż przejdzie kolejna fala i wtedy dopiero wychyl się z drugiej strony. Teraz biegnij do mostu. Uważaj, bo ścieżka po bokach będzie się zapadać. Staraj się podążać cały czas środkiem.
  • Dojdź do końca mostu, a rozpocznie się scenka.

Sen Hugo - zagadka z posągami ptaków

  • Idź przed siebie, aż znajdziesz znane z wyspy posągi ptaków. Podążaj za nimi, aż głos Hugo skarci Amicię, że ta ciągle podąża wskazówkami, które się nie sprawdziły.
  • Po wysłuchaniu dialogu dotrzyj do kolejnej rzeźby, ale tym razem udaj się w kierunku przeciwnym do tego, jak jest skierowana. Po chwili trafisz do nowego obszaru.

Sen Hugo - zagadka z potworami i ogniskiem

  • Teraz trafisz na niewielką arenę, gdzie zaczną cię atakować szczurze potwory. Strzelaj do nich płonącymi pociskami. Hugo znowu się odezwie, mówiąc siostrze, że ta zawsze walczy, nawet gdy nie ma to sensu.
  • Aby rozwiązać tę zagadkę, musisz zgasić ognisko pociskiem z saletrą. Jeśli po drodze coś zepsujesz, to po prostu zaczniesz od poprzedniej zagadki z posągami.

Sen Hugo - ostateczna konfrontacja

  • Po chwili pojawi się Hugo. Po obejrzeniu scenki po prostu idź przed siebie, aż dotrzesz do drzwi. Za nimi idź dalej prosto, do czasu aż znajdzie cię Lucas.
  • W końcu dotrzesz do spaczonego drzewa, które obrosło Huga. Wyjmij procę i wyceluj w głowę chłopca. Amicia początkowo nie będzie mogła strzelić, ale w końcu pojawi się celownik. Poczekaj, aż romb dookoła maksymalnie się skupi na celu i wypuść pocisk.
  • Ekran zgaśnie i pojawią się napisy końcowe. Obejrzyj je lub pomiń, aby rozegrać epilog, będący zarazem ostatnim rozdziałem gry.

Następnie: Plague Tale Requiem - rozdział 17: Dziedzictwo de Rune'ów

Spis treści: A Plague Tale Requiem - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Plague Tale Requiem - rozdział 15: Konające słońce

O autorze
Awatar Maciej Żbik

Maciej Żbik

Staff Writer

Maciek interesuje się technologią odkąd zepsuł swój pierwszy komputer. Pasjonuje go elektronika z lat 80. i 90. Miłośnik anime i majsterkowicz.

Komentarze