Metro: Exodus Poradniki

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Martwe Miasto): dzienniki i pocztówki

Poznaj lokalizacje poszczególnych dokumentów i kartek z widokami w Nowosybirsku.

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Morze Kaspijskie): dzienniki i pocztówki

Poukrywane przedmioty, które możesz znaleźć podczas pobytu w pustynnym terenie. Kartki pamiątkowe i dokumenty.

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Wołga): dzienniki i pocztówki

Poznaj lokalizacje poszczególnych dokumentów i kartek z widokami.

Obrazek

Metro Exodus - ulepszenia sprzętu, lokalizacje i mapy

Zobacz, gdzie odnaleźć 13 ważnych ulepszeń do stroju Artema. Woła i Morze Kaspijskie.

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Tajga): dzienniki i pocztówki

Poznaj lokalizacje poszczególnych dokumentów i kartek z widokami.

Obrazek

Metro Exodus - zakończenia: dobre i złe

Poznaj elementy, które wpływają na epilog i ostateczny los Artema.

Obrazek

Metro Exodus - Martwe Miasto: Instytut, niewidome goryle, lek, zakończenie

Zdobywamy antidotum dla Anny i docieramy do finału przygody.

Obrazek

Metro Exodus - Martwe Miasto: podróż łodziami, wodne mutanty

Nowosybirsk: kierujemy się w głąb metra korzystając przy tym z kanałów wodnych. Pojawiają się też pierwsze halucynacje.

Obrazek

Metro Exodus - Martwe Miasto: tunele, mutanty, chłopiec Kirył, kryjówka

Nowosybirsk: początek, przedarcie do metra, pogoń za chłopakiem.

Obrazek

Metro Exodus - Tajga: tunele, pająki, generator, walka z niedźwiedziem, Jesień

Przedzieramy się do Aloszy, walczymy z bossem i opuszczamy całą lokację.

Obrazek

Metro Exodus - Tajga: wykradnięcie łodzi, piraci i admirał

Przedzieramy się przez obóz piratów i poznajemy nietypowego dowódcę morskiego.

Obrazek

Metro Exodus - Tajga: pionierzy, bandyci, cmentarz, niedźwiedź, cerkiew

Przedostajemy się przez wrogie posterunki i docieramy do kobiety o imieniu Olga.

Obrazek

Metro Exodus - Tajga: Alosza, Olga, wieża, pułapka, plecak

Piękne tereny, na których spotkamy pionierów, piratów i zmutowane zwierzęta.

Obrazek

Metro Exodus - Morze Kaspijskie: prawdziwy Baron, sekret

Poznaj rzeczywistego przywódcę nafciarzy oraz zobacz, co może przynieść spotkanie z nim.

Obrazek

Metro Exodus - Kniaź, Damir, Alosza, ratowanie kompanów

Jak utrzymać drużynę w komplecie. System moralności w grze. Lepiej zabijać czy ogłuszać.

Obrazek

Metro Exodus - Morze Kaspijskie: paliwo, baza wroga, Baron, Lato

Finałowa misja w regionie, w której docieramy do najwyższego dowódcy nafciarzy i decydujemy o losach Damira.

Obrazek

Metro Exodus - Morze Kaspijskie: cysterna z wodą, obrona obozu

Z Damirem wykradany wóz z wrogiej bazy z niewolnikami, a następnie bronimy się przed wrogim atakiem.

Obrazek

Metro Exodus - Morze Kaspijskie: podziemny kompleks, pająki, mapa

Docieramy do bazy, w której znajdują się poszukiwane zdjęcia satelitarne. Damir, fotografia, matka.

Obrazek

Metro Exodus - Morze Kaspijskie: auto, latarnia morska, Giul

Docieramy do pustyni, gdzie wdajemy się w konflikt z nafciarzami i Baronem.

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Jamantau): dzienniki i pocztówki

Poznaj lokalizacje poszczególnych dokumentów i kartek z widokami.

Obrazek

Metro Exodus - Jamantau: bunkier, Minister, Anna, centrum dowodzenia

Docieramy do kryjówki kanibali, z której trzeba będzie uciec.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: przejście przez most, Silantius, ucieczka, Wiosna

Przedzieramy się przez wioskę na moście i kończymy nasz pobyt w Wołdze.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: przejazd drezyną, zajezdnia, port, statek

Wkradamy się na holownik handlarzy i korzystamy z niego do ucieczki.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: mapa, ważne miejsca

Sprawdź, jakie lokacje można odwiedzić podczas pobytu w Wołdze i gdzie znajdziesz cenne przedmioty.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: terminal, zdobycie drezyny

Docieramy do dużej lokacji na wschodzie i zdobywamy kolejową maszynę.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: gitara, miś, więźniowie (zadania dodatkowe)

Misje poboczne: zdobycie gitary, odnalezienie misia, uwolnienie więźniów.

Obrazek

Metro Exodus - silnik w domu na wyspie (Wołga)

Rozwiąż zagadkę z silnikiem spalinowym, aby dotrzeć do ulepszenia do latarki - kontrolera ładowania baterii.

Obrazek

Metro Exodus - powrót do odwiedzonych miejsc

Czy da się wrócić do lokacji, które już przeszliśmy?

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: uratowanie Anny, bunkier z mutantami

Odszukujemy zaginioną dziewczynę i pomagamy jej wyjść z opresji.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: port, kryjówka Kriesta, mutanty, lornetka

Przedzieramy się do miejsca pobytu lokalnego mechanika, który umożliwi uruchomienie Aurory.

Obrazek

Metro Exodus - Wołga: łódź, cerkiew, Nastia i Katia, ucieczka

Po awarii Aurory dostajemy się do miejsca religijnego kultu ojca Silantiusa. Ratunek dziewczynki i jej matki i spotkanie Kniazia.

Obrazek

Metro Exodus - warsztat: tworzenie, modyfikowanie i naprawa przedmiotów

Warsztaty stacjonarne i przenośne w plecaku. Jak robić nowe elementy, gdzie zdobywać surowce oraz jak czyścić broń.

Obrazek

Metro Exodus - doba, pory dnia, zmiana godziny

Działanie w nocy czy w pełnym słońcu? Jak szybko zmienić godzinę.

Obrazek

Metro Exodus - otwieranie zamkniętych drzwi

Różne sposoby dostawania się do niedostępnych pomieszczeń.

Obrazek

Metro Exodus - zdobywanie amunicji, apteczek i filtrów

Różne sposoby na zdobycie cennych przedmiotów.

Obrazek

Metro Exodus - szybka podróż, linki i karabińczyk

Klasycznego sposobu na szybkie przemieszczanie się brak, ale są pewne alternatywy.

Obrazek

Metro Exodus - Moskwa, Zima: zniszczenie pociągu, radio

Poznajemy prawdę o konflikcie, niszczymy wrogą maszynę i nawiązujemy łączność z ludźmi w Aurorze.

Obrazek

Metro Exodus - Moskwa: baza wroga, Jermak, pociąg, ucieczka

Docieramy do placówki nieprzyjaciela, przedzieramy się przez wartowników i kradniemy maszynę parową.

Obrazek

Metro Exodus - Moskwa: początek, Anna, przejście przez miasto

Rozpoczynamy przygodę podczas pobytu w kanałach. Następnie przedzieramy się przez tereny Moskwy.

Obrazek

Metro Exodus - maska przeciwgazowa i filtry

Wymiana filtrów oraz czyszczenie i naprawianie maski.

Obrazek

Metro Exodus - sekrety i znajdźki (Moskwa): dzienniki i pocztówki

Poukrywane przedmioty, które możesz znaleźć podczas pobytu w stolicy Rosji oraz pociągu na początku gry. Kartki pamiątkowe i dokumenty.

Obrazek

Metro Exodus - zapisywanie i wczytywanie gry

Zapis automatyczny, manualny i szybki. Różne sposoby wczytania save'ów.

Obrazek

Metro Exodus - latarka i zapalniczka

Rozświetlanie otoczenia i podpalanie łatwopalnych elementów.

Obrazek

Metro Exodus - poziomy trudności

Czytelnik, łatwy, normalny, trudny i stalker.

Obrazek

Metro Exodus - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, mechanika, sekrety i znajdźki, wskazówki, odpowiedzi.