Resident Evil 2 (remake) Poradniki

Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie

Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): kanały

Wraz z Adą przechodzimy przez kanały ściekowe, rozwiązując zagadkę szachową i pokonując Tyranta G.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): komisariat, podziemny zakład, parking

Przejście przez posterunek, walka z bossem i ucieczka z parkingu.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): kanały

Pomagamy Sherry, rozwiązujemy zagadkę szachową i uruchamiamy kolejkę linową.

Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): komisariat, podziemny zakład, parking

Początek przygody w dodatkowym scenariuszu nowej gry. Przechodzimy przez posterunek i podziemny zakład i uciekamy przez parking.

Resident Evil 2 - zachodnie skrzydło, antidotum, boss Tyrant G, pociąg (Claire)

Bohaterka zdobywa lek, walczy z Williamem Birkinem i rozpoczyna finalną ucieczkę z Sherry.

Resident Evil 2 - laboratorium, szklarnia, sadzonka 43, ulepszenie bransolety (Claire)

Docieramy do wschodniego skrzydła, tworzymy i rozpylamy trującą próbkę i zdobywamy fioletową wkładkę do identyfikatora.

Resident Evil 2 - kanały, wtyczki elektryczne, Tyrant G, kolejka linowa (Claire)

Przechodzimy przez pomieszczenia ściekowe, walczymy z mutantami i bossem i ratujemy Sherry.

Resident Evil 2 - iskrownik, magazyn z zaopatrzeniem

Broń elektryczna, którą w kanałach może zdobyć Claire.

Resident Evil 2 - Sherry, sierociniec, Irons, karta parkingowa, ucieczka (Claire)

Uciekamy z sierocińca i przed komendantem oraz Tyrantem i trafiamy do kanałów.

Resident Evil 2 - Tyrant, panele zasilające, zagadka w biurze komendanta (Claire)

Pokój obserwacji, niebezpieczny przeciwnika i zdobycie elektrycznych części.

Resident Evil 2 - klucz kier, biuro komendanta

Pokój z prywatną kolekcją, w którym znajdziesz unikalny klucz dla Claire.

Resident Evil 2 - komisariat, Sherry, podziemny parking, biuro komendanta, klucz kier (Claire)

Po przygodzie na stacji paliw przechodzimy przez pierwszą część posterunku.

Resident Evil 2 - granatnik i karta magnetyczna

Docieramy do karty w pracowni plastycznej i odblokowujemy dostęp do GM 79.

Resident Evil 2 - nowa gra 2nd run, 4th survivor Hunk, tofu survivor

Dodatkowe tryby gry - co zawierają i jak je odblokować.

Resident Evil 2 - przeciwnicy i wrogowie

Zombie, psy, lizacze, zombie-bluszcze, mutanty w kanałach, bossowie: Tyrant, Mr X.

Resident Evil 2 - wirus G, bossowie: mutant G William Birkin, Super Tyrant, ucieczka (Leon)

Zachodnia część laboratorium, walka z finalnymi przeciwnikami, Annette i Ada.

Resident Evil 2 - sadzonka 43, modulator sygnału, fioletowa wkładka (Leon)

Tworzymy płyn niszczący rośliny w szklarni, rozwiązanie zagadki z probówkami i schłodzenie płynu.

Resident Evil 2 - zagadka z probówkami w laboratorium

Przelanie płynu w laboratorium w celu stworzenia trucizny na sadzonkę w szklarni.

Resident Evil 2 - wkładka elektroniczna, wschodnia część laboratorium (Leon)

Docieramy do podziemnego ośrodka Umbrelli, nazywanego gniazdem. Odkrywamy szklarnię i zombie-bluszcze.

Resident Evil 2 - boss Tyrant G, uwolnienie Ady, kolejka do laboratorium (Leon)

Po raz drugi walczymy z niebezpiecznym mutantem, docieramy do agentki FBI i uruchamiamy kolejkę linową.

Resident Evil 2 - otworzenie skrytki z futerałem na broń specjalną

Korzystamy z odznaki, aby dostać się do zamkniętej gabloty z ulepszeniem trzeciej broni w zakładzie podziemnym.

Resident Evil 2 - kaseta wideo, mutant ściekowy, pokój kontrolny (Leon)

Przechodzimy przez kanały i rozwiązujemy zagadkę związaną z wtyczkami szachowymi.

Resident Evil 2 - zagadka szachowa, wtyczki szachowe

Gdzie znaleźć figury piona, gońca, skoczka, wieży, króla i królowej i jak je wsadzić w skrzynki elektryczne.

Resident Evil 2 - chemiczny miotacz ognia, magazyn z zaopatrzeniem

Kanały - docieramy do miejsca związanego z wtyczkami króla i królowej i zdobywamy nową broń.

Resident Evil 2 - dźwignia T, oczyszczalnia ścieków

Narzędzie niezbędne do otwierania niektórych przejść znajdziesz w kanałach.

Resident Evil 2 - pościg za Annette, Tyrant, spalarnia, bransoleta (Leon)

Kanały i dotarcie Adą do oczyszczalni ścieków.

Resident Evil 2 - zagadka w spalarni, otworzenie drzwi pieca

Po zdobyciu bransolety Ada musi zniszczyć trzy skrzynki elektryczne, które zasilają wejście.

Resident Evil 2 - sklep, aligator, Ada, Annette Birkin, wizualizator EMF (Leon)

Przechodzimy przez sklep z bronią Kendo i odwiedzamy kanały, gdzie grasują zmutowane zwierzęta (krokodyl). Pomaga nam agentka FBI.

Resident Evil 2 - różnice w kampaniach Leona i Claire, scenariusze A i B

Jedno przejście gry to zdecydowanie za mało.

Resident Evil 2 - rangi i sposoby ich zdobycia

Szybkość przejścia gry kluczem do rangi B, A lub S.

Resident Evil 2 - wieża zegarowa, panel zasilający, karta magnetyczna, ucieczka z parkingu (Leon)

Rozwiązujemy zagadkę z trybami i częścią elektryczną, po czym opuszczamy posterunek.

Resident Evil 2 - panele zasilające, zagadka układu elektrycznego w więzieniu

Zdobywamy części elektryczne, umożliwiające otworzenie celi Bena w więzieniu.

Resident Evil 2 - zbrojownia STARS, trzecia broń, pendrive USB

Zobacz, jak dostać się do komputera i zdobyć kolejny model broni dla Leona i Claire.

Resident Evil 2 - zagadka wieży zegarowej

Duży tryb, mały tryb, mechanizmy i panel zasilający.

Resident Evil 2 - klucz trefl, boss Tyrant, Mr X, sala obserwacji, pudełko z klejnotem (Leon)

Zdobywamy przedmiot, umożliwiający dostanie się w nowe miejsca i spotykamy potężnego przeciwnika.

Resident Evil 2 - lewarek, biblioteka, zagadka z regałami

Zdobywamy klucz trefl/karo, otwieramy archiwum i odnajdujemy dźwignię.

Resident Evil 2 - klucz trefl, kotłownia

Miejsce odnalezienia zielonego klucza w kampanii Leona.

Resident Evil 2 - gaszenie pożaru na dachu komisariatu

Jak pozbyć się ognia w płonącym wraku śmigłowca.

Resident Evil 2 - żółte pudełko, klucz i radiowóz 7439

Zagadka związana z otworzeniem bagażnika uszkodzonego wozu policyjnego na podziemnym parkingu.

Resident Evil 2 - klucz karo, panel zasilający, odblokowanie drzwi na komisariat (Leon)

Odwiedzenie kostnicy, walka z psami i zagadka z przełącznikami elektrycznymi.

Resident Evil 2 - klucz karo

Element niezbędny do otwierania niektórych drzwi znajduje się w kostnicy.

Resident Evil 2 - korba do mechanizmu otwierającego przejście

Narzędzie umożliwiające podniesienie stalowej blachy znajduje się w więzieniu przy parkingu.

Resident Evil 2 - boss mutant G Tyrant, parking, Ada, więzienie (Leon)

Przechodzimy przez podziemny zakład, pokonujemy pierwszego dużego przeciwnika i spotykamy agentkę.

Resident Evil 2 - jak zdetonować ładunek C4

Zobacz, jak wysadzić w powietrze ładunek wybuchowy w zachodnim magazynie w komisariacie policji. Urządzenie elektryczne, bateria, detonator.

Resident Evil 2 - prysznice, para, lizacz, ładunek C4, rzeźba niewiasty (Leon)

Zagadka z zaworem, nowy wróg, wysadzenie kraty i zejście do kanałów.

Resident Evil 2 - trzy medaliony, zagadka z rzeźbami lwa, jednorożca i niewiasty

Łamigłówka, w której docieramy do trzech miejsc i dopasowujemy symbole do znaków z notatnika.

Resident Evil 2 - klawisze do konsoli w pokoju z depozytami

Lokacje przycisków pozwalających otworzyć wszystkie szafki.

Resident Evil 2 - kody do sejfów i zamków

Sprawdź, jak otworzyć sejfy i szafki na komisariacie policji, grając Leonem.

Resident Evil 2 - jak zakręcić parę w łazience, gdzie jest zawór

Zagadka związana z łazienką i czerwoną rączką.

Resident Evil 2 - niebieski klucz pik, biblioteka, rzeźba jednorożca, Claire (Leon)

Dalsze przeszukiwanie posterunku. Drugi medalion, spotkanie z Claire i nożyce do cięcia łańcuchów.

Resident Evil 2 - nóż, rzeźba lwa, pokój z depozytami, ciemnia (Leon)

Eksploracja posterunku - otworzenie skrzynki nożem, zagadka trzech medalionów i rolki filmu.

Resident Evil 2 - główny hol posterunku, wschodni obszar, Marvin: Leon

Docieramy na komisariat policji i próbujemy dotrzeć do stróżówki.

Resident Evil 2 - stacja paliw, droga na komisariat (Leon)

Rozpoczynamy przygodę, zapoznajemy się ze sterowaniem i docieramy do Raccoon City.

Resident Evil 2 - jak otworzyć przenośny sejf

Zagadka związana z minigrą logiczną, w której liczy się pamięć.

Resident Evil 2 - wywoływanie filmu, co jest na kliszy, zagadka rzeźba cesarza

Łamigłówka, w której musimy zdobyć kliszę i ustalić, co się na niej znajduje.

Resident Evil 2 - strzelba i karta magnetyczna

Zagadka, w której zdobywamy shotguna M-870, który znajduje się na komisariacie policji.

Resident Evil 2 - biurko w zachodnim biurze

Zagadka związana z imionami w jednym z biur w komisariacie policji.

Resident Evil 2 - zaklejona skrzynka w głównym holu

Zagadka, w której konieczne będzie zdobycie noża.

Resident Evil 2 - jak otworzyć drzwi z wizerunkiem znaku pik

Rozwiązanie zagadki związanej z niebieskimi przejściami.

Resident Evil 2 - bezpiecznik do skrzynki

Zagadka związana z miejscem ukrycia części elektrycznej na komisariacie policji.

Resident Evil 2 - jak otwierać drzwi z łańcuchami

Nożyce, czyli specjalne narzędzie do problemowych przejść.

Resident Evil 2 - skrzynie, przechowywanie i wyrzucanie przedmiotów

Sposoby na radzenie sobie z nadmiarem przedmiotów w ekwipunku.

Resident Evil 2 - co to jest wspomaganie, łatwiejszy poziom trudności

Jeśli gra robi się za trudna, można skorzystać z kilku ułatwień.

Resident Evil 2 - nóż: zdobycie i odzyskanie, do czego służy

Narzędzie związane z walką oraz interakcją z innymi przedmiotami.

Resident Evil 2 - deski, jak barykadować okna

Sposoby na blokowanie okien przed zombie.

Resident Evil 2 - jak zwiększyć wielkość ekwipunku

Torby sposobem na zwiększenie liczby noszonych przedmiotów.

Resident Evil 2 - jak zapisać grę

Autozapisy i maszyny do pisania.

Resident Evil 2 - leczenie bohatera, przywracanie zdrowia

Zioła lecznicze, spraye i inne możliwości odnawiania energii.