Resident Evil 2 (remake) Poradniki
Resident Evil 2 - ile godzin trwa, czas gry, długość
Średni czas przejścia gry.
Resident Evil 2 - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, znajdźki, zagadki, łamigłówki, kody, szyfry i sekrety.
Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): laboratorium, alternatywne zakończenie
Gniazdo Umbrelli, skrzydło wschodnie i zachodnie, wirus G i trzech bossów.
Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): kanały
Wraz z Adą przechodzimy przez kanały ściekowe, rozwiązując zagadkę szachową i pokonując Tyranta G.
Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Leon B): komisariat, podziemny zakład, parking
Przejście przez posterunek, walka z bossem i ucieczka z parkingu.
Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): kanały
Pomagamy Sherry, rozwiązujemy zagadkę szachową i uruchamiamy kolejkę linową.
Resident Evil 2 - tryb 2nd run (Claire B): komisariat, podziemny zakład, parking
Początek przygody w dodatkowym scenariuszu nowej gry. Przechodzimy przez posterunek i podziemny zakład i uciekamy przez parking.
Resident Evil 2 - zachodnie skrzydło, antidotum, boss Tyrant G, pociąg (Claire)
Bohaterka zdobywa lek, walczy z Williamem Birkinem i rozpoczyna finalną ucieczkę z Sherry.
Resident Evil 2 - laboratorium, szklarnia, sadzonka 43, ulepszenie bransolety (Claire)
Docieramy do wschodniego skrzydła, tworzymy i rozpylamy trującą próbkę i zdobywamy fioletową wkładkę do identyfikatora.
Resident Evil 2 - kanały, wtyczki elektryczne, Tyrant G, kolejka linowa (Claire)
Przechodzimy przez pomieszczenia ściekowe, walczymy z mutantami i bossem i ratujemy Sherry.
Resident Evil 2 - iskrownik, magazyn z zaopatrzeniem
Broń elektryczna, którą w kanałach może zdobyć Claire.
Resident Evil 2 - Sherry, sierociniec, Irons, karta parkingowa, ucieczka (Claire)
Uciekamy z sierocińca i przed komendantem oraz Tyrantem i trafiamy do kanałów.
Resident Evil 2 - Tyrant, panele zasilające, zagadka w biurze komendanta (Claire)
Pokój obserwacji, niebezpieczny przeciwnika i zdobycie elektrycznych części.
Resident Evil 2 - klucz kier, biuro komendanta
Pokój z prywatną kolekcją, w którym znajdziesz unikalny klucz dla Claire.
Resident Evil 2 - komisariat, Sherry, podziemny parking, biuro komendanta, klucz kier (Claire)
Po przygodzie na stacji paliw przechodzimy przez pierwszą część posterunku.
Resident Evil 2 - granatnik i karta magnetyczna
Docieramy do karty w pracowni plastycznej i odblokowujemy dostęp do GM 79.
Resident Evil 2 - nowa gra 2nd run, 4th survivor Hunk, tofu survivor
Dodatkowe tryby gry - co zawierają i jak je odblokować.
Resident Evil 2 - przeciwnicy i wrogowie
Zombie, psy, lizacze, zombie-bluszcze, mutanty w kanałach, bossowie: Tyrant, Mr X.
Resident Evil 2 - wirus G, bossowie: mutant G William Birkin, Super Tyrant, ucieczka (Leon)
Zachodnia część laboratorium, walka z finalnymi przeciwnikami, Annette i Ada.
Resident Evil 2 - sadzonka 43, modulator sygnału, fioletowa wkładka (Leon)
Tworzymy płyn niszczący rośliny w szklarni, rozwiązanie zagadki z probówkami i schłodzenie płynu.
Resident Evil 2 - zagadka z probówkami w laboratorium
Przelanie płynu w laboratorium w celu stworzenia trucizny na sadzonkę w szklarni.
Resident Evil 2 - wkładka elektroniczna, wschodnia część laboratorium (Leon)
Docieramy do podziemnego ośrodka Umbrelli, nazywanego gniazdem. Odkrywamy szklarnię i zombie-bluszcze.
Resident Evil 2 - boss Tyrant G, uwolnienie Ady, kolejka do laboratorium (Leon)
Po raz drugi walczymy z niebezpiecznym mutantem, docieramy do agentki FBI i uruchamiamy kolejkę linową.
Resident Evil 2 - otworzenie skrytki z futerałem na broń specjalną
Korzystamy z odznaki, aby dostać się do zamkniętej gabloty z ulepszeniem trzeciej broni w zakładzie podziemnym.
Resident Evil 2 - kaseta wideo, mutant ściekowy, pokój kontrolny (Leon)
Przechodzimy przez kanały i rozwiązujemy zagadkę związaną z wtyczkami szachowymi.
Resident Evil 2 - zagadka szachowa, wtyczki szachowe
Gdzie znaleźć figury piona, gońca, skoczka, wieży, króla i królowej i jak je wsadzić w skrzynki elektryczne.
Resident Evil 2 - chemiczny miotacz ognia, magazyn z zaopatrzeniem
Kanały - docieramy do miejsca związanego z wtyczkami króla i królowej i zdobywamy nową broń.
Resident Evil 2 - dźwignia T, oczyszczalnia ścieków
Narzędzie niezbędne do otwierania niektórych przejść znajdziesz w kanałach.
Resident Evil 2 - pościg za Annette, Tyrant, spalarnia, bransoleta (Leon)
Kanały i dotarcie Adą do oczyszczalni ścieków.
Resident Evil 2 - zagadka w spalarni, otworzenie drzwi pieca
Po zdobyciu bransolety Ada musi zniszczyć trzy skrzynki elektryczne, które zasilają wejście.
Resident Evil 2 - sklep, aligator, Ada, Annette Birkin, wizualizator EMF (Leon)
Przechodzimy przez sklep z bronią Kendo i odwiedzamy kanały, gdzie grasują zmutowane zwierzęta (krokodyl). Pomaga nam agentka FBI.
Resident Evil 2 - figurki szopa pracza, miejsca występowania
Lokalizacje ukrycia sekretów.
Resident Evil 2 - różnice w kampaniach Leona i Claire, scenariusze A i B
Jedno przejście gry to zdecydowanie za mało.
Resident Evil 2 - rangi i sposoby ich zdobycia
Szybkość przejścia gry kluczem do rangi B, A lub S.
Resident Evil 2 - wieża zegarowa, panel zasilający, karta magnetyczna, ucieczka z parkingu (Leon)
Rozwiązujemy zagadkę z trybami i częścią elektryczną, po czym opuszczamy posterunek.
Resident Evil 2 - panele zasilające, zagadka układu elektrycznego w więzieniu
Zdobywamy części elektryczne, umożliwiające otworzenie celi Bena w więzieniu.
Resident Evil 2 - zbrojownia STARS, trzecia broń, pendrive USB
Zobacz, jak dostać się do komputera i zdobyć kolejny model broni dla Leona i Claire.
Resident Evil 2 - zagadka wieży zegarowej
Duży tryb, mały tryb, mechanizmy i panel zasilający.
Resident Evil 2 - klucz trefl, boss Tyrant, Mr X, sala obserwacji, pudełko z klejnotem (Leon)
Zdobywamy przedmiot, umożliwiający dostanie się w nowe miejsca i spotykamy potężnego przeciwnika.
Resident Evil 2 - lewarek, biblioteka, zagadka z regałami
Zdobywamy klucz trefl/karo, otwieramy archiwum i odnajdujemy dźwignię.
Resident Evil 2 - klucz trefl, kotłownia
Miejsce odnalezienia zielonego klucza w kampanii Leona.
Resident Evil 2 - gaszenie pożaru na dachu komisariatu
Jak pozbyć się ognia w płonącym wraku śmigłowca.
Resident Evil 2 - żółte pudełko, klucz i radiowóz 7439
Zagadka związana z otworzeniem bagażnika uszkodzonego wozu policyjnego na podziemnym parkingu.
Resident Evil 2 - klucz karo, panel zasilający, odblokowanie drzwi na komisariat (Leon)
Odwiedzenie kostnicy, walka z psami i zagadka z przełącznikami elektrycznymi.
Resident Evil 2 - klucz karo
Element niezbędny do otwierania niektórych drzwi znajduje się w kostnicy.
Resident Evil 2 - korba do mechanizmu otwierającego przejście
Narzędzie umożliwiające podniesienie stalowej blachy znajduje się w więzieniu przy parkingu.
Resident Evil 2 - boss mutant G Tyrant, parking, Ada, więzienie (Leon)
Przechodzimy przez podziemny zakład, pokonujemy pierwszego dużego przeciwnika i spotykamy agentkę.
Resident Evil 2 - jak zdetonować ładunek C4
Zobacz, jak wysadzić w powietrze ładunek wybuchowy w zachodnim magazynie w komisariacie policji. Urządzenie elektryczne, bateria, detonator.
Resident Evil 2 - prysznice, para, lizacz, ładunek C4, rzeźba niewiasty (Leon)
Zagadka z zaworem, nowy wróg, wysadzenie kraty i zejście do kanałów.
Resident Evil 2 - trzy medaliony, zagadka z rzeźbami lwa, jednorożca i niewiasty
Łamigłówka, w której docieramy do trzech miejsc i dopasowujemy symbole do znaków z notatnika.
Resident Evil 2 - klawisze do konsoli w pokoju z depozytami
Lokacje przycisków pozwalających otworzyć wszystkie szafki.
Resident Evil 2 - kody do sejfów i zamków
Sprawdź, jak otworzyć sejfy i szafki na komisariacie policji, grając Leonem.
Resident Evil 2 - jak zakręcić parę w łazience, gdzie jest zawór
Zagadka związana z łazienką i czerwoną rączką.
Resident Evil 2 - niebieski klucz pik, biblioteka, rzeźba jednorożca, Claire (Leon)
Dalsze przeszukiwanie posterunku. Drugi medalion, spotkanie z Claire i nożyce do cięcia łańcuchów.
Resident Evil 2 - nóż, rzeźba lwa, pokój z depozytami, ciemnia (Leon)
Eksploracja posterunku - otworzenie skrzynki nożem, zagadka trzech medalionów i rolki filmu.
Resident Evil 2 - główny hol posterunku, wschodni obszar, Marvin: Leon
Docieramy na komisariat policji i próbujemy dotrzeć do stróżówki.
Resident Evil 2 - stacja paliw, droga na komisariat (Leon)
Rozpoczynamy przygodę, zapoznajemy się ze sterowaniem i docieramy do Raccoon City.
Resident Evil 2 - jak otworzyć przenośny sejf
Zagadka związana z minigrą logiczną, w której liczy się pamięć.
Resident Evil 2 - wywoływanie filmu, co jest na kliszy, zagadka rzeźba cesarza
Łamigłówka, w której musimy zdobyć kliszę i ustalić, co się na niej znajduje.
Resident Evil 2 - strzelba i karta magnetyczna
Zagadka, w której zdobywamy shotguna M-870, który znajduje się na komisariacie policji.
Resident Evil 2 - biurko w zachodnim biurze
Zagadka związana z imionami w jednym z biur w komisariacie policji.
Resident Evil 2 - zaklejona skrzynka w głównym holu
Zagadka, w której konieczne będzie zdobycie noża.
Resident Evil 2 - jak otworzyć drzwi z wizerunkiem znaku pik
Rozwiązanie zagadki związanej z niebieskimi przejściami.
Resident Evil 2 - bezpiecznik do skrzynki
Zagadka związana z miejscem ukrycia części elektrycznej na komisariacie policji.
Resident Evil 2 - jak otwierać drzwi z łańcuchami
Nożyce, czyli specjalne narzędzie do problemowych przejść.
Resident Evil 2 - skrzynie, przechowywanie i wyrzucanie przedmiotów
Sposoby na radzenie sobie z nadmiarem przedmiotów w ekwipunku.
Resident Evil 2 - co to jest wspomaganie, łatwiejszy poziom trudności
Jeśli gra robi się za trudna, można skorzystać z kilku ułatwień.
Resident Evil 2 - nóż: zdobycie i odzyskanie, do czego służy
Narzędzie związane z walką oraz interakcją z innymi przedmiotami.
Resident Evil 2 - deski, jak barykadować okna
Sposoby na blokowanie okien przed zombie.
Resident Evil 2 - jak zwiększyć wielkość ekwipunku
Torby sposobem na zwiększenie liczby noszonych przedmiotów.
Resident Evil 2 - jak zapisać grę
Autozapisy i maszyny do pisania.
Resident Evil 2 - leczenie bohatera, przywracanie zdrowia
Zioła lecznicze, spraye i inne możliwości odnawiania energii.