Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Resident Evil 2 - jak otworzyć przenośny sejf

Zagadka związana z minigrą logiczną, w której liczy się pamięć.

Podczas eksploracji komisariatu policji główny bohater trafi na klatkę schodową prowadzącą na drugie piętro (2F). Znajduje się tam zaciemniony i zablokowany korytarza. Z jego prawej strony stoi natomiast wiadro z mopem.

Na prawo od wiadra jest wejście prowadzące do policyjnej szatni i pomieszczenia z prysznicami. Początkowo nie możesz przejść dalej, ponieważ przejście jest blokowane przez wylatującą z rur gorącą parę.

Warto jednak nieco rozejrzeć się po samej szatni. Oprócz zamkniętych na kłódki z kombinacjami, szafek na prawo od wejścia znajdują się dwa ważne przedmioty. Pierwszy to wisząca na ścianie instrukcja do przenośnego sejfu, tłumacząca zasadę jego działania.

Drugi element, to właśnie ów przenośny sejf leżący na półce z ręcznikami. Podnieś go, a następnie z poziomu ekwipunku skorzystaj z opcji Obejrzyj. Przybliż widok, a po chwili będziesz mógł spróbować go otworzyć.

Zasada działania jest prosta. Każdemu klawiszowi na dole jest przypisana jedna z lampek na górze. U nas są one oznaczone literami od A do H. Wciśnięcie jakiegoś klawisza zapala zieloną lampkę. Aby otworzyć sejf trzeba zapalać kolejne, zgodnie ze strzałkami wskazywanymi na tarczy.

Jeśli pomylimy kolejność, to należy zacząć od nowa. Ułożenie klawiszy można zapamiętać lub zapisać. Możliwe, że jest ono generowane za każdym razem losowo i zaprezentowane przez nas rozwiązać niekoniecznie musi pokryć się z inną rozgrywką.

W naszym przypadku należało wciskać klawisze w następującej kolejności (przyjmując, że zaczynaliśmy od A), oznaczonej na obrazku cyframi:

  • 1 klawisz - A
  • 2 klawisz - B
  • 3 klawisz - H
  • 4 klawisz - D
  • 5 klawisz - G
  • 6 klawisz - F
  • 7 klawisz - C
  • 8 klawisz - E


Otworzenie sejfu zapewnia zdobycie specjalnego klawisza, który możemy wykorzystać w konsoli do zastąpienia cyfry 2 lub 3 w pokoju z depozytami na parterze (1F). Sejf z drugim klawisze znajduje się w pralni, a do jego otworzenia niezbędne jest zdobycie klucza kier.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Resident Evil 2 Remake

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze