Dotarłeś do tego miejsca od strony Doliny pod mostem.

Za murami fortecy znajduje się arena walki z bossem: Gyoubu Oniwa. Zanim tam dotrzesz, możesz - ale nie musisz - rozprawić się z kilkoma strażnikami stacjonującymi w tym forcie.

Dosyć łatwo wyeliminować ich po cichu, nie wszczynając alarmu. Zacznij od żołnierza, który w rogu fortecy opłakuje niedawno zmarłego konia. Następnie zabij wartownika przy schodach, po czym udaj się do dolnej części lokacji, którą patroluje sześciu wartowników.

W tej lokacji znajdziesz kilka cukierków, a także za wyrwą w murze możesz przysłuchać się wspomnieniom boskiego potomka, dotykając różowej poświaty.

Jeśli jesteś gotów, rusz w kierunku bossa, którego nie można ominąć. Musisz z nim walczyć, by odblokować dostęp do dalszej części rejonu. Wejście na arenę walki z Gyoubu Oniwą prowadzi przez mur znajdujący się na lewo od fortecy. Dostaniesz się tam po zadaszeniu budynku w rogu (1).

053

Boss: Gyoubu Oniwa

Forteca, Tengu z Ashiny, Kramarz z pola bitwy

Gdy pokonasz bossa: Gyoubu Oniwa, odblokujesz dostęp do pozostałej części lokacji. Po lewej stronie znajduje się posążek: Brama zamku w Ashinie , a po prawej schody do fortecy (2).

054

Zanim wjedziesz do wnętrza budynku, po prawej stronie znajdują się schody w górę. W namiocie spotkasz handlarza (3), u którego zakupisz między innymi Nasiono tykwy oraz Krople smoczej krwi.

055

We wnętrzu fortecy, na parterze, spotkasz Tengu z Ahiny. Poprosi cię o przysługę, która polega na wybiciu szczurów, czyli bandytów, którzy panoszą się w Ashinie. Jeśli się zgodzisz, Tengu przedstawi ci listę przeciwników, którymi musisz się zając. Opis tego zadania zamieściliśmy na stronie: Sekiro - Tengu z Ashiny: szczury.

Na tyłach pomieszczenia spotkasz staruszkę, a także odnajdziesz duże, drewniane drzwi. Przesuń zasuwę, aby je otworzyć. W ten sposób odblokujesz przejście na dziedziniec.

Na strychu fortecy, na który dostaniesz się schodami, a potem wspinając się po belkach, znajdziesz w skrzyni Koralik modlitewny.

Gdy zwiedzisz fortecę i teren wokół niej możesz ruszyć dalej do kolejnej lokacji, czyli: Bramy zamku w Ashinie.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata