Sekiro: Shadows Die Twice

Sekiro: Shadows Die Twice to doskonała produkcja o niesamowitym i niepowtarzalnym klimacie. Każdy fan gatunku po prostu musi w to zagrać.

Najważniejsze

Sekiro: Shadows Die Twice  - Recenzja

RekomendacjaSekiro: Shadows Die Twice - Recenzja

Trudna i niesamowita droga shinobi.

Jeśli ktokolwiek łudził się, że studio From Software obniży poziom trudności w Sekiro: Shadows Die Twice, jest w błędzie. W wielu momentach gra jest nawet bardziej wymagająca niż Dark Souls czy Bloodborne. A przy tym piekielnie satysfakcjonująca.

W Sekiro nie możemy wybrać poziomu trudności. Hidetaka Miyazaki, reżyser gry, przygotował jednakowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Nie ma więc tu miejsca na zbędne kompromisy, a produkcja skutecznie testuje nasze umiejętności, cierpliwość i chęć nauki.

Główny cel w grze - wzorem poprzednich tytułów studia - wciąż pozostaje ten sam. To przekraczanie kolejnych barier i osiąganie rzeczy, które początkowo wydają się nierealne.

Czytaj więcej...

Sekiro: Shadows Die Twice - gameplay prezentuje skradanie i otwartą walkę

Dziennikarze serwisu IGN opublikowali materiał prezentujący nowe fragmenty rozgrywki z powstającego Sekiro: Shadows Die Twice, czyli kolejnego projektu od studia From Software.

Nagranie przedstawia sekwencję toczącą się na planszy o nazwie Senpou Temple. Prowadzony przez gracza bohater natrafia na szereg przeciwników, których eliminuje na dwa sposoby: po cichu oraz w otwartej walce.

Podczas bezpośrednich potyczek kluczowe jest parowanie wrogich ciosów. W samych starciach postać korzysta z broni białej, rzucanych shurikenów oraz zamontowanej na protezie ręki linki z hakiem.

Czytaj więcej...

Bohater Sekiro: Shadows Die Twice przemówi

W przeciwieństwie do postaci z serii Dark Souls.

Studio From Software ujawniło, że w Sekiro: Shadows Die Twice nieco inaczej podchodzi do sposobu opowiadania fabuły. W przeciwieństwie do podopiecznych z serii Dark Souls, bohater gry przemówi własnym głosem.

Gameplay z Sekiro: Shadows Die Twice pokazuje dynamikę ruchu i walki

Serwis Game Informer opublikował nowy fragment rozgrywki z Sekiro: Shadows Die Twice od twórców serii Souls. Materiał pozwala dostrzec najważniejszą różnicę w stosunku do poprzednich projektów From Software - zwiększoną dynamikę.

Tempo rozgrywki dotyczy zarówno przemieszczania się, jak i walki. Dzięki mechanicznej protezie bohater w łatwy sposób jest w stanie dostać się na dach, a także wylądować na gałęzi.

Nawet podstawowi wrogowie atakują szybko i potrafią odskakiwać, ale Sekiro również jest mobilny dzięki rezygnacji deweloperów z paska energii, znanego z mrocznego cyklu. Bohater potrafi też wysoko skakać.

Czytaj więcej...

Sekiro: Shadow Die Twice - nowy gameplay prezentuje walkę z bossem

Na antenie tworzonego przez Sony programu internetowego PlayStation Underground pokazano obszerny fragment rozgrywki z Sekiro: Shadow Die Twice - nowego projektu twórców Dark Souls.

Gameplay pochodzi z wersji PS4 Pro i przedstawia między innymi potyczkę z bossem - przeklętym kapłanem. Przeciwnik wyposażony jest w długi miecz i potrafi przywołać mgłę, w której przyjmuje formę szybko poruszającego się cienia.

W trwającym 12 minut filmie zaprezentowano również starcia z szeregowymi i słabszymi - co nie oznacza, że łatwiejszymi - oponentami. Jest też sekwencja zręcznościowa, w której bohater musi skakać między półkami skalnymi i wystającymi gałęziami.

Czytaj więcej...

Trudno o brak pewnych nawyków związanych z rozgrywką w kolejnych produkcjach od From Software po spędzeniu setek godzin z serią Souls. Kontrolowanie staminy, blokowanie, ostrożność - to podstawa mojego stylu gry. Sekiro szybko nauczyło mnie jednak, że muszę się tych przyzwyczajeń natychmiast pozbyć, a przy okazji absolutnie zachwyciło.