Metal Gear Solid 5 - Misja 46: Truth - The Man Who Sold the World - Prawdziwe zakończenie gry

Opis przejścia The Phantom Pain: jeszcze raz przechodzimy prolog gry aby poznać alternatywne zakończenie historii.

Uwaga! Do odblokowania tej misji niezbędne jest spełnienie kilku warunków:

  • Zaliczyłeś wszystkie misje fabularne pierwszego aktu (1-31) oraz te zadania z drugiego, które rozwijają fabułę gry (32, 35, 38, 41, 43);
  • Przeszedłeś misje Side Ops, które zostały oznaczone żółtą gwiazdką w urządzeniu iDroid (82, 111, 113 oraz 143-149). Jedynym wyjątkiem jest zadanie 150: Secure Quiet, którego zaliczenie nie jest obowiązkowe;
  • Odsłuchałeś wszystkie nagrania oznaczone żółtą gwiazdką w urządzeniu iDroid. Dotyczy to także taśm dotyczących przesłuchań Emmericha. Nagrania Questioning Huey 1-6 znajdziesz w swoim iDroidzie, w zakładce z kasetami. Aby je odblokować, musisz zaliczyć misje fabularne 12: Hellbound, 13: Pitch Dark oraz 43: Shining Lights, Even in Death, jak również misje Side Ops 143-149. Aby ujawnić ostatnią z taśm, musisz przesłuchać piątą z nich, posiadając psa D-Dog jako aktualnego towarzysza;
  • Huey został wygnany z Mother Base. Następuje to automatycznie po odsłuchaniu wszystkich taśm dotyczących jego przesłuchań. Aby właściwa animacja została odtworzona, po wszystkim musisz zaliczyć kilka misji pobocznych lub głównych, w ten sposób resetując stan gry;
  • Wszystkie platformy na Mother Base muszą być rozwinięte do minimum 3 poziomu.

46: Truth - The Man Who Sold the World to ostatnie zadanie fabularne w grze, prowadzące do alternatywnego zakończenia. Jako takie, jest wariacją na temat znanego ci już prologu gry. Czekają cię dokładnie te same wyzwania, rozkład pomieszczeń, a nawet przebieg wydarzeń. Wszystko jest dokładnie takie samo, z wyjątkiem kilku cutscenek pozwalających lepiej zrozumieć historię opowiedzianą w Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain.

326

Po zaliczeniu tej misji w dalszym ciągu będziesz mógł wykonać pominięte zadania poboczne Side Ops oraz te misje fabularne z drugiego aktu, które są wariacjami na temat twoich wcześniejszych przygód.

Jeśli chcesz, możesz pokusić się o zrealizowanie nowych celów opcjonalnych, jednak nie wiążą się one z żadną wymierną nagrodą. Ponieważ misja przebiega w z góry ustalony sposób, nie możesz zabrać na nią żadnego ekwipunku ani towarzyszy.

Na liście celów znajdują się wyłącznie te opcjonalne - cel główny, czyli wydostanie się ze szpitala, nie jest nigdzie wymieniony. Aby go zrealizować, postępuj zgodnie z instrukcjami samouczka oraz towarzyszącego ci Ishmaela - czyli zalicz oskryptowany etap od początku do końca. Ponieważ przez cały czas będziesz prowadzony za rączkę, nie powinno sprawić ci to większego problemu.

327

Po podsumowaniu misji czekają cię jeszcze bonusowe cutscenki, które rzucają zupełnie nowe światło na dotychczasowe wydarzenia - potraktuj je jako nagrodę za swoją wytrwałość.

Opcjonalne cele misji:

  • Wyeliminuj 6 żołnierzy przy wyjściu ze szpitala;
  • Traf ognistego demona co najmniej 20 pociskami.

Wyeliminuj 6 żołnierzy przy wyjściu ze szpitala

W ostatnim interaktywnym fragmencie misji czeka cię spotkanie z oddziałem sześciu wrogo nastawionych żołnierzy. Skorzystaj z broni znalezionej wcześniej w korytarzu i wyeliminuj zagrożenie - najlepiej zrobić to, strzelając każdemu wojakowi w głowę. Uważaj przy tym, aby nie zbliżyć się do wyjścia ze szpitala - w takim wypadku przejdziesz od razu do kolejnego etapu zadania (starcie z człowiekiem w ogniu).

328

Traf ognistego demona co najmniej 20 pociskami

Kiedy podejdziesz do wyjścia ze szpitala, wyświetlona zostanie cutscenka, w której ognisty demon [Man in Fire] zabije wszystkich żołnierzy wroga. Gdy animacja dobiegnie końca, podbiegnij do zwłok któregoś z przeciwników i podnieś z ziemi karabin maszynowy - dzięki temu będziesz mógł szybko wpakować w monstrum cały magazynek. Jeśli przeciwnik zacznie intensywnie świecić, natychmiast ukryj się za filarem - w przeciwnym wypadku zostaniesz zdmuchnięty przez potężną eksplozję.

329

Kiedy wystrzelisz w potwora co najmniej 20 pocisków, udaj się do wyjścia z budynku - ponieważ potwór jest nieśmiertelny, dalsze kontynuowanie walki mija się z celem. Po opuszczeniu szpitala nie czeka cię już konny pościg z ognistym demonem - zamiast tego obejrzysz bonusowe animacje będące alternatywnym, prawdziwym zakończeniem gry.

Następnie: Metal Gear Solid 5 - Misja 47: [Total Stealth] The War Economy - Porwanie na lotnisku

Powrót do spisu treści: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - Poradnik, Solucja - opis przejścia, wszystkie misje i sekrety

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami