The Medium - znajdź sposób na powstrzymanie Henryka, druga wizja Tomasza, taśma

Duchowy świat Tomasza, nowy potwór, taśmy z nagraniami.

To już drugi etap w The Medium, w którym nie będziesz kierował główną bohaterką, Marianne. Tak jak podczas przemierzania domu Ryszarda, w tej sekcji obejmiesz kontrolę nad Tomaszem. W trakcie wędrówki spotkasz także nowego wroga.

Na tej stronie:

Znajdź sposób na powstrzymanie Henryka

Po długiej scenie przerywnikowej trafisz do kolejnej wizji Tomasza. Nie ma w trakcie tego etapu żadnych znajdziek do zebrania, możesz więc skupić się na fabule. W pierwszej kolejności podejdź do przodu i wdrap się (1) na wzniesienie. Podążaj wzdłuż ścieżki i wejdź po pudłach na wyższy poziom.

249_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Dotrzesz do zablokowanego przejścia (2) i odblokujesz nową moc Tomasza. Wciśnij lewy przycisk myszy (X w przypadku wersji na konsolę Xbox) i przytrzymaj D (na konsoli wychyl lewy analog w prawo). Po kilku sekundach postać przerzuci gruzowisko na bok i odblokuje przejście.

250_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Pierwszy pokój przesłuchań

Podejdź do przodu, przejdź po krawędzi i wejdź w drzwi po lewej stronie. Gdy będziesz już w środku, przejdź na prawą stronę i kliknij na ekrany (3), by podejrzeć widok z jednej z kamer. Odejdź od monitora i wejdź w interakcję z biurkiem (4).

251_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Zbierz taśmę (5), a następnie zainstaluj ją na uchwycie (6). Po wszystkim wciśnij przycisk Play (7) by odtworzyć to nagranie. Odejdź od biurka i przejdź przez pobliskie drzwi, które właśnie się otworzyły.

252_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Czeka cię teraz długi spacer wzdłuż jedynej dostępnej tutaj ścieżki. Kontynuuj marsz aż dojdziesz do zablokowanego przejścia (8). Zignoruj je na ten moment i zamiast tego udaj się w prawo (9).

253_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

W tej sekcji nieznany ci mężczyzna będzie oświetlał teren przed tobą, raniąc twoją postać. Unikaj wiązek światła i powoli przesuwaj się do przodu. Po chwili dojdziesz do przejścia (10) przez które musisz się przecisnąć.

254_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Kontynuuj marsz do przodu, starając się unikać wiązek światła. Aktywuj przycisk (11), by przesunąć tusze i odblokować sobie przejście. Idź dalej wzdłuż ścieżki, a następnie wdrap się na górę po pudłach.

255_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Dojdź do końca metalowej platformy i wejdź na kładkę (12), by przedostać się na drugą stronę. Pamiętaj o balansowaniu postacią - jeśli wychyli się za bardzo w jedną stronę, wyprostuj ją ruszając się w przeciwnym kierunku.

256_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Otwórz walizkę (13) i podnieś znajdujący się wewnątrz nóż - by go zobaczyć musisz aktywować widzenie. Odejdź od walizki i wykorzystaj obiekt (14) po lewej stronie, by naładować moc Tomasza. Idź w prawo od walizki, by po krótkim marszu zeskoczyć w znane ci miejsce.

257_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Drugi pokój przesłuchań

Zbliż się do zablokowanego przejścia (15) i wykorzystaj duchowe uderzenie, by zniszczyć narośl. Wejdź do środka i przyjrzyj się pomieszczeniu (16) przypominającemu rzeźnię. Po chwili okaże się, że to iluzja i pokaże się właściwa sala.

258_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Wejdź w interakcję ze stołem (17), a następnie zbadaj kartę identyfikacyjną (18) i wycinek z gazety (19).

259_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Odejdź teraz od stołu i podejdź do przeciwległego rogu pomieszczenia. Tak jak we wcześniejszym pokoju, tutaj także zbadaj ekrany (20) by podejrzeć wizję z kamer. Odejdź od nich i kliknij na biurko (21).

260_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Przesuń kamerę w dół, włącz tryb widzenia i otwórz szufladę (22), by zebrać z niej taśmę. Spójrz teraz na prawo i zainstaluj ją w uchwycie (23), a następnie wciśnij przycisk Play (24), by odtworzyć nagranie.

261_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Wyjdź przez nowo otwarte drzwi i kontynuuj wędrówkę wzdłuż korytarza. Po wejściu na wzniesienie trafisz na kolejną blokadę (25). Wykorzystaj moc specjalną Tomasza, by przerzucić gruzowisko na prawą stronę. Przejdź na lewą stronę i wdrap się na górę (26) po pudłach.

262_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Czeka cię teraz dłuższy marsz przez zamknięty tunel, a po nim przejście po kładce. Po chwili dotrzesz na krawędź ścieżki, a przed tobą pojawi się nowy potwór. Wykorzystaj duchową moc by przewrócić regał (27) z lewej strony i zablokować wroga.

263_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Przejdź teraz dalej, zejdź na niższy poziom, a następnie przepraw się po kładce. Znów trafisz na koniec ścieżki i konieczne będzie wykorzystanie duchowej mocy by ściągnąć obiekt (28) widoczny w oddali. Pociągnij go do siebie, by stworzyć prowizoryczny most, a następnie przez niego przebiegnij.

264_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Wdrap się na górę, przebiegnij po platformie, a następnie przejdź przez pomost. Stań na krawędzi i użyj duchowej mocy na obiektach nad tobą (29). Ściągnij je na dół, dzięki czemu spadną na potwora i go unieszkodliwią.

265_the_medium_powstrzymanie_henryka_wizja_tomasza_tasma

Z tego miejsca skieruj się teraz w lewą stronę, zejdź na niższy poziom i przejdź przez drzwi na końcu korytarza. Uruchomi to długą scenę przerywnikową, po której etap w ciele Tomasza dobiegnie końca.

Następnie: The Medium - odkryj sekrety domu Tomasza, dom dla lalek, motyle

Spis treści: The Medium - Poradnik, Solucja

Poprzednio: The Medium - znajdź czerwony dom, brama garażowa, lalka