Dostęp do tej lokacji odblokowałeś, pokonując Opancerzonego wojownika. Teraz twoim zadaniem będzie przejście po terenach świątyni, by przedostać się do Głównej sali świątyni Senpou.

Idź główną drogą. Gdy zejdziesz ze schodów, ścieżka rozwidli się:

224
  • Idąc prosto, w kierunku budynków, natrafisz na kilku mnichów (1) - twoim celem jest dotarcie do świątyni z dziedzińcem.
  • Na lewo (2) - znajduje się jezioro. Zabijając pływające w nim ryby, otrzymasz Łuskę karpia skarbów, dzięki którym możesz zakupić unikalne przedmioty u Zacnego Harungi w dzbanie, którego znajdziesz na wysepce, za posążkiem rzeźbiarza Smocze źródło, w Posiadłości rodu Hirata.
  • Ścieżka na prawo (3) doprowadzi cię do zniszczonego mostu. W tym miejscu znajdziesz kilka wartościowych przedmiotów, ale jest to ślepy zaułek.
225

Twoim celem jest dotarcie do świątyni (4). Gdy dotrzesz do jej bram, wskocz na dach. Przygotuj się na walkę z kreaturami w bambusowych kapeluszach. Na dziedzińcu i w świątyni zetrzesz się z mnichami i przeciwnikiem, z którego wychodzi paskudny robal.

226

Następnie odnajdź wyjście z dziedzińca (5) i kieruj się w górę ścieżki. Dotrzesz do ogniska i rozwidlenia dróg:

227
  • droga do bossa: Długoręki Parecznik Sen'un (A)
  • droga do posążka rzeźbiarza: Główna sala (B)

Droga do bossa: Długoręki Parecznik Sen'un (A)

Skręcając w dół ścieżki (A), dotrzesz do budynku, w którym czeka cię walka z bossem Długorękim Parecznikiem Sen'unen. To starcie jest opcjonalne. Jeśli zdecydujesz się stanąć do pojedynku, najpierw wykończ mniejsze pareczniki, aby nie przeszkadzały w walce.

Gdy dotrzesz do budynku, wskocz na belkę. W pomieszczeniu z ogniskiem czeka na ciebie boss.

Droga do posążka rzeźbiarza: Główna sala (B)

Idź w górę ścieżki. Po drodze natrafisz na wielu przeciwników. Dotrzesz do budynku świątynnego, w którym znajduje się posążek. Zanim go odblokujesz musisz najpierw obejść świątynię.

228

Przejście tarasowego pilnuje dwóch trudnych do pokonania przeciwników (6). Możesz ich ominąć, przemykając obok nich (7). Niestety, nie unikniesz walki z trzecim wrogiem, który czeka za rogiem.

Gdy go pokonasz dotrzesz do rozwidlenia dróg.

229
  • skręcając w prawo (8) - dotrzesz do świątyni, w której znajduje się posążek rzeźbiarza: Główna sala.
  • wchodząc do korytarza (9) - dotrzesz do kolejnego rozwidlenia dróg (10 i 11). Niezależnie, którą ścieżką się udasz, dotrzesz - skalnymi tunelami - do pagody, w której odnajdziesz Ezoteryczny tekst Senpou.
230

Gdy dotrzesz do wnętrza świątyni (8)i odblokujesz posążek rzeźbiarza Główna sala (12), ujrzysz ołtarz (13). Podejdź do niego i zbadaj dzwonek. Po chwili przeniesiesz się od osobnej lokacji - Komnat Iluzji, gdzie otrzymasz Dzwonek Komnat Iluzji, a następnie stoczysz walkę z Małpami z parawanu.

231

Uwaga! Skorzystać z dzwonka, a tym samym przenieść się do Komnat Iluzji, możesz dopiero gdy:

Na pomniku Buddy (14) odnajdziesz Kroplę smoczej krwi.

Reklama

O autorze

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Redakcja Eurogamer.pl

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Więcej artykułów od Marcin Dolata