Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sekiro - Smocze źródło w Hiracie

Pierwsza lokacja w rejonie: Posiadłość rodu Hirata.

Posiadłość rodu Hirata to rejon, który możesz odwiedzić praktycznie już na początku gry.

Na stronie: Sekiro - staruszka: Dzwonek panicza, posążek Buddy opisaliśmy sposób, który umożliwi ci przedostanie się tego obszaru.

Zwiedzanie Posiadłość rodu Hirata rozpoczniesz na wzgórzu, w przy posążku: Smocze źródło w Hiracie. Gdy dotrzesz do urwiska, zeskocz. Spadając, użyj linki z hakiem, by wskoczyć na gałęzie. Dzięki temu nie otrzymasz obrażeń od upadku.

Na dole porozmawiaj z osobą siedzącą przy ścieżce (1). Dowiesz się, że przebywasz w wspomnieniach, które miały miejsce trzy lata wcześniej.

Następnie udaj się w kierunku bramy (2). Na moście spotkasz dwóch przeciwników. Możesz wskoczyć do wody i przepłynąć na drugi brzeg, aby ominąć oponentów i nie wszczynać alarmu.


Handlarz: Zacny Harunga w dzbanie

Zanim dotrzesz do bramy (2), udaj się na brzeg rzeki (3). Na skalnej wysepce (4) spotkasz specyficznego handlarza, który siedzi w dzbanie (5). Ma w swojej ofercie bardzo ciekawe przedmioty, między innymi takie jak:

  • Czerwona tykwa - spowalnia wskaźnik płomieni i nieznacznie zwiększa odporność na ogień (2 łuski)
  • Prawa część maski (7 łusek)
  • Eteryczne przejście (5 łusek) - dzięki której poznasz umiejętność sztuki walki

Jako waluty, zamiast senów, należy płacić mu Łuskami karpia skarbów, które zdobędziesz zabijając ryby pływające wodzie. Czasami również łuski znajdziesz podczas eksploracji. Jeden z tych przedmiotów odnajdziesz za kamieniem (6), niedaleko mostu, od strony posążka rzeźbiarza: Smocze źródło w Hiracie.

Ryby są dosyć płochliwe, ale za to w większości przypadków niegroźnie. Aby je dopaść, nie możesz je wystraszyć. Postaraj się podejść do ryb po cichu (np. skacząc na nie z mostu).


Droga do posążka rzeźbiarza: Ścieżka do posiadłości

Kolejny posążek rzeźbiarza - Ścieżka do posiadłości - odnajdziesz za bramą (2), na którą dostaniesz się za pomocą linki z hakiem.


Read this next