Resident Evil 2 - zbrojownia STARS, trzecia broń, pendrive USB

Zobacz, jak dostać się do komputera i zdobyć kolejny model broni dla Leona i Claire.

Główny bohater zaczyna rozgrywkę wyposażony w podstawowy pistolet. Z czasem zdobywa nóż i inne bronie poboczne, takie jak granaty. Można też zdobyć strzelbę w przypadku Leona, lub granatnik, jeśli chodzi o Claire.

Podczas przeszukiwania komisariatu, a konkretnie po rozwiązaniu zagadki z prysznicami i gorącą parą trafisz na korytarz, z którego przechodzisz do biura S.T.A.R.S. Początkowo możesz przeszukać jedynie główne pomieszczenie.

Na północ od niego znajduje się jednak zbrojownia z trzecią możliwą do zdobycia bronią. W przypadku Leona będzie to ciężki pistolet Lightning Hawk, a u Claire pistolet maszynowy MQ 11. Zanim do nich dotrzesz będziesz musiał jednak nieco się pomęczyć.

pudelko

Pierwszą sprawą jest rozwiązanie zagadki związanej z rzeźbą cesarza. Po zdobyciu klejnotu z jego berła trzeba będzie dotrzeć do pokoju przesłuchań, co możesz uczynić po zdobyciu klucza trefl w przypadku Leona lub klucza karo, jeśli grasz Claire.

Na miejscu znajdziesz pudełko (1). Podnieś je, a następnie na ekranie ekwipunku przyłóż do niego klejnot zdobyty z berła cesarza. W ten sposób otworzysz szkatułkę i wyjmiesz z niej odznakę policyjną.

zbrojownia

Przyjrzyj się jej, a po chwili odkryjesz, że odznaka jest jednocześnie pendrivem USB. Udaj się z nią do biura S.T.A.R.S. (zachodnia część piętra 2F) i włóż pendrive do komputera (2). Następnie podejdź do monitora (3) i wejdź z nim w interakcję.

W ten sposób potwierdzisz autoryzację i otworzysz drzwi do zbrojowni (4). Teraz wystarczy przejść do tego pomieszczenia i podnieść znajdującą się tu broń. W przypadku Leona będzie to ciężki pistolet Lightning Hawk, natomiast Claire zdobędzie pistolet maszynowy MQ 11.