W poprzedniej części Kratos i Atreus, po długiej drodze, docierają w końcu na najwyższy szczyt Jotunheimu, gdzie rozsypują prochy zmarłej matki.

Po zakończeniu pogrzebu bohaterom odsłoni się mgła, dzięki czemu zobaczą cmentarzysko gigantów. Zacznij schodzić na dół tę samą drogą, którą dotarłeś na szczyt.

W trakcie drogi będą wyświetlać się napisy z autorami gry. Po dotarciu do świątyni z posągami Kratos wyjaśni synowi znaczenie imienia Atreus.

Po zejściu na dół przejdź przez most i skieruj się do lśniącej białym światłem bramy, po czym zacznij schodzić po wielkich schodach.

180

Przejdź przez bramę, a trafisz do miejsca z kołem światów i głową Mimira. Od tej pory będziesz mógł swobodnie podróżować po odkrytych światach i wypełniać zadania dodatkowe oraz szukać sekretów, których do tej pory nie zdobyłeś. Na mapie zostaną również zaznaczone miejsca, w których spotkasz walkirie związane z ukrytymi komnatami.

Po powrocie do Midgardu dowiesz się od Mimira o zimowych zmianach, jakie zaszły w krainie. Potwierdzą to krasnoludy, które spotkasz w warsztacie. Po rozmowie z nimi możesz wyjść na zewnątrz, aby rozpocząć swobodną eksplorację świata. Zanim zaczniesz grę swobodną, warto jeszcze wrócić do domu w Dziki Lesie. Połóż się do łóżka i obejrzyj dość zaskakującą scenkę z przyszłości.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta