Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz. 1 (dom Madery i parlament)

W poszukiwaniu inżynierki.

Misja Wielka ucieczka zakończyła wątek z programistami, ale pozostały jeszcze kolejne zlecane przez Jace'a Skella. Teraz zajmiemy się wątkiem Madery.

Najlepiej wrócić do bazy i zabrać śmigłowiec z lądowiska. Posiadanie helikoptera w tej misji jest kluczowe. Od celu dzieli nas 12 kilometrów, ale lot nie potrwa długo - a po drodze można odblokować parę nowych biwaków do szybkiej podróży, więc warto poświęcić chwilę.


Osiedle Ettrick

Wyląduj na skraju pola winogron, odpowiednio daleko od osiedla. Aktywuj drona i wyślij go, by oznaczyć patrole strażników i drony latające w powietrzu. Twój cel to pierwszy dom, najbardziej wysunięty na północ (1).

Zakradnij się do środka. Wrogów jest tu mało, musisz tylko uważać na krążącego powoli drona. W tej lokacji nie musisz nikogo zabijać. Na piętrze jest komputer, który musisz zbadać.

Otrzymasz cel przejścia do domu obok. Wyjdź na trawnik z tyłu lub wyskocz przez balkon. Jeśli dron cię zauważy (2), kładź się i użyj kamuflażu na ziemi. Ewentualnie zniszcz go szybko karabinem z tłumikiem.

Wejdź do drugiego domu i porozmawiaj z sąsiadem Madery na parterze. Cel zostanie zaktualizowany - wracaj do śmigłowca.


Auroski parlament

Musisz teraz dotrzeć do budynku parlamentu Auroy. Dokonanie tego bez śmigłowca byłoby żmudne, bez względu na to, czy postawilibyśmy na walkę czy skradanie. Polecamy więc... podlecieć pod sam budynek, nie przejmując się przeciwnikami. Uda ci się bezpiecznie wylądować w tym miejscu (3).

Szybko opuść śmigłowiec i przykucnij gdzieś lub połóż się na trawniku i oznacz pobliskich strażników przy pomocy drona. Najwięcej będzie tutaj naziemnych dronów patrolowych. Twoim celem jest po prostu zejście na niższy poziom, by zapytać jednego z cywili o Daigoro.

Najbezpieczniej dotrzeć na dół skacząc na białą podłogę (4). Tylko trochę się potłuczesz.

Po przepytaniu dowolnego cywila nad głowami niektórych wrogów pojawią się litery „i”, oznaczające, że można ich przesłuchać. Udaj się w kierunku wschodniego wyjścia z podziemi. Na wprost jest paru takich właśnie przeciwników. Użyj drona, jeśli nie są jeszcze wyraźnie oznaczeni na ekranie i mapie.

Uważając na pobliskie patrole przekradnij się w stronę żołnierzy i szybko zlikwiduj dwóch strzałami w głowę, a trzeciego postrzel kilka razy w tors i nogi. Przewróci się - możesz go wtedy złapać i przesłuchać. Powinieneś zdążyć to zrobić, zanim nadbiegną przeciwnicy.

Teraz, wedle uznania, możesz powalczyć z przeciwnikami, albo po prostu (tak jak my) wrócić do śmigłowca, lub też pożyczyć drugi śmigłowiec z budynku w pobliżu (5), by dolecieć do kolejnego celu tej misji.

Następnie: Ghost Recon Breakpoint - Zaginiona geniusz, cz. 2 (Centrum zatrzymań)

Spis treści: Ghost Recon Breakpoint - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Ghost Recon Breakpoint - Wielka ucieczka

Read this next