Destiny 2

Świetny sequel, oferujący szereg przemyślanych zmian, choć nie odbiegający mocno od sprawdzonej formuły.

Spotlight

Najważniejsze

Destiny 2 za darmo na PC

Z oferty trzeba skorzystać do 18 listopada.

Przedstawiciele studia Bungie poinformowali dziś, że podstawowa edycja Destiny 2 będzie dostępna za darmo do 18 listopada. Jeśli skorzystamy z oferty przed tą datą, zachowamy grę na zawsze.

Destiny 2: Porzuceni (Forsaken) - Recenzja

Premiera dodatku rok po premierze podstawowej gry sugerowała, że możemy spodziewać się obszernej i ciekawej zawartości. Nikt jednak chyba nie oczekiwał, że Destiny 2: Porzuceni będzie aż tak atrakcyjne. Nowe rozszerzenie zaczyna się z hukiem i przez cały czas utrzymuje tempo oraz efektowny charakter.

Fabuła jest tym razem osobista. Nasz bohater wraz z Caydem 6 - bożyszczem tłumów - pomaga w tłumieniu buntu w więzieniu na Rafie. Szybko okazuje się jednak, że zamieszki były tylko pretekstem do zatuszowania ucieczki niebezpiecznych baronów oraz ich przywódcy, który zabija Cayde'a. W imieniu całej Wieży poprzysięgamy więc zemstę.

Gonitwa za obłąkanym księciem Porzuconych i jego sektą prowadzi na Splątany Brzeg. To intrygujące miejsce jest nową lokacją do eksploracji na terenie Rafy. Składa się z połączonych fragmentów asteroid i innych kosmicznych kawałków gruzu. Widowiskowa kraina to miejsce pełne Upadłych, nad którymi stara się zapanować niejaki Pająk. Ma jednak problem, bo przybycie Uldrena Sova i baronów osłabiło jego pozycję, więc pomaga nam w dotarciu do przeciwników.

Czytaj więcej...

VideoGramy w Destiny 2: Porzuceni

Walka z bossem i Gambit.

Dodatek Porzuceni (Forsaken) do Destiny 2 jest już dostępny. Przygotowujemy się do podzielenia się naszą opinią w recenzji, a w międzyczasie przedstawiamy pierwsze wrażenia w materiale wideo.

PS Plus: wrzesień 2018 - pełna oferta

Destiny 2, God of War 3 i inne.

Przedstawiciele koncernu Sony zaprezentowali listę produkcji, które we wrześniu bez dodatkowych opłat będą mogli pobrać wszyscy zainteresowani abonenci usługi PlayStation Plus.

Destiny 2: StrategOS - Recenzja

Destiny 2: StrategOS - Recenzja

Zimny Mars i wielkie robale.

Po gorączce Merkurego trafiamy na mroźny biegun Marsa. Najnowsze rozszerzenie do Destiny 2 oferuje krótką przygodę, która rozwiązuje kilka tajemnic istotnych bohaterów, ale finał nie zapewnia oczekiwanej satysfakcji. Dobrze, że jest co robić poza głównym wątkiem.

Ana Bray - legendarna postać w uniwersum - zabiera nas w podróż do serca StrategOS-a Rasputina, czyli sztucznej inteligencji, bez której ludzkości mogłoby zagrozić wyginięcie. Wraz z postępem przygody stajemy w obliczu konfliktu z antyczną odmianą Roju, która hibernowała w lodach przybiegunowych wraz z jednym ze swoich bogów.

Permutacja znanych już wrogów nie działa na korzyść dodatku. Po tak długim okresie gracze czekają na coś zupełnie świeżego w tym aspekcie - na szczęście chociaż ostatni boss to nowy rodzaj przeciwnika, więc walka z nim to przyjemna odmiana od zwykłych potyczek.

Czytaj więcej...

Przedstawiciele firm Cenega i Activision Blizzard poinformowali dzisiaj o rozpoczęciu współpracy dotyczącej dystrybucji gier. Cenega będzie odpowiadać za dystrybucję produktów amerykańskiego wydawcy na terenie Polski.

Destiny 2 otrzyma jesienią innowacyjny tryb rozgrywki

„Nowy rodzaj zabawy” w gatunku FPS.

Dodatek Strategos - Warmind - do Destiny 2 debiutuje już 8 maja. Twórcy mają już oczywiście w planach następne rozszerzenie, które ukaże się jesienią. Kolejne DLC ma podobno zaoferować wyjątkowo innowacyjny tryb rozgrywki.

Destiny 2 - DLC Warmind zadebiutuje 8 maja

Plus: plany dalszego wsparcia gry.

Bungie zapowiedziało datę wydania i ujawniło nazwę drugiego rozszerzenia do Destiny 2. Warmind zadebiutuje 8 maja i rozpocznie trzeci sezon wsparcia produkcji. Ponadto, twórcy zaprezentowali swoje plany dotyczące przyszłości tytułu.

Najnowsza aktualizacja Destiny 2 - opatrzona numerem 1.1.4 - trafia dziś na serwery gry na wszystkich platformach. Głównym założeniem deweloperów było w przypadku tej aktualizacji zwiększenie prędkości rozgrywki. Serwery będą wyłączone od 18:00 do 20:00.

Destiny 2 wciąż jest całkiem popularne - choćby dzięki cyklicznym wydarzeniom różnego rodzaju. Na serwerach nie ma jednak aż tylu aktywnych graczy, co w okresie premiery, czy też w pierwszej części przy okazji debiutu dodatku The Taken King.

Obecnie w Destiny 2 trwa wydarzenie specjalne o nazwie Świtanie. Jedną z atrakcji jest tryb Jatka (Mayhem) w Tyglu (Crucible) - ze skróconym czasem odnawiania zdolności ultimate. Niestety, w wyniku błędu na serwerach królują Czarownicy (klasa Warlock), a Bungie poinformowało, że nie zdoła wydać stosownej łatki przed zakończeniem akcji.

Destiny 2 - startuje specjalne wydarzenie Świtanie

Nowy tryb w PvP i zestawy pancerza do zdobycia.

Świtanie - Dawning - w Destiny 2 rozpoczyna się już dziś, 19 grudnia, o godzinie 18:00. Specjalne zimowo-świąteczne wydarzenie potrwa aż do 9 stycznia - oczywiście na wszystkich platformach: PS4, Xbox One i PC.

Destiny 2: Klątwa Ozyrysa - Recenzja

Dodatki do pierwszej części Destiny prezentowały bardzo nierówny poziom. The Dark Below było testem potrzeb graczy, a odpowiedzią na nie okazały się dopiero kolejne rozszerzenia. Klątwa Ozyrysa nie imponuje zawartością, ale dodaje nowe aktywności i toruje drogę dla kolejnych, które zapowiedzieli już twórcy.

Kampania dotyczy głównie Merkurego, czyli planety najbardziej przekształconej przez Weksów - rdzeń globu zmieniono w urządzenie do zaawansowanych symulacji komputerowych, gdzie robotyczna rasa oblicza wszystkie łańcuchy prawdopodobieństwa, planując przyszłość najbardziej korzystną dla siebie, a najmniej dla innych mieszkańców Układu Słonecznego.

Z pomocą ducha należącego do Ozyrysa przystępujemy do niweczenia planów kosmitów i ratowania świata przed zgubą. W praktyce oznacza to, że będziemy kilkakrotnie wracać do wnętrza symulacji, pokonując kolejne hordy wrogów i przemierzać kolejne permutacje labiryntu zwanego - z jakiegoś niewyjaśnionego powodu - „lasem”.

Czytaj więcej...

Aktualizacja wprowadzająca wsparcie Xbox One X w Destiny 2 oferuje wszystko, czego można spodziewać się po pracach utalentowanego studia na potężnym sprzęcie i pod wieloma względami trudno mówić o niespodziankach. Oczekiwana łatka w zasadzie bierze istniejący zestaw opcji z PS4 oraz Xbox One, podnosząc je do 4K - nic więcej, nic mniej. Pod względem rozgrywki przejście do standardu ultra HD realizowane jest bez kompromisów, więc zabawa jest równie solidna, jak na pozostałych konsolach.

„Śledzisz trendy w ekwipunku, umiejętnościach postaci i przedmiotach kosmetycznych w grach MMO? Rozumiesz różnicę pomiędzy zbyt małą i zbyt dużą losowością w nagradzaniu graczy?” - jeśli na powyższe pytania odpowiedzieliśmy twierdząco, możemy zainteresować się najnowszym ogłoszeniem pracy w Bungie. Studio poszukuje starszego projektanta systemów postępów.

Wczoraj premierę miała Klątwa Ozyrysa, pierwsze większe rozszerzenie do Destiny 2. Jednocześnie opublikowano sporą łatkę balansu rozgrywki. Wydaje się jednak - wnioskując po opiniach fanów - że przed twórcami z Bungie jeszcze sporo pracy, by odzyskać zaufanie fanów, nadwątlone ostatnimi kontrowersjami.

Destiny 2: Klątwa Ozyrysa - trailer prezentuje bronie i pancerz

Studio Bungie anulowało trzecią transmisję na żywo na temat dodatku Klątwa Ozyrysa do Destiny 2, by skupić się na problemach produkcji. W zamian otrzymujemy trailer zaplanowanego na 5 grudnia rozszerzenia, koncentrujący się na pominiętym temacie - broniach i pancerzach.

Wydaje się jednak, że materiał wideo przygotowano w pośpiechu - film trwa niecałą minutę, z czego gameplay obejmuje około 20 sekund, a do tego jest mnóstwo cięć, które utrudniają wychwycenie jakichkolwiek szczegółów.

Uwagę zwraca granatnik The Colony, strzelający fioletowymi robotami samodzielnie wyszukującymi cele, co na pewno przyda sie zwłaszcza w trybie sieciowej rywalizacji. Po co celować, skoro starczy strzelić i zapomnieć?

Czytaj więcej...

Przedstawiciele studia Bungie zabrali głos w kwestii przyszłości Destiny 2. Deweloperzy zaprezentowali plany i starali się uspokoić fanów, rozgniewanych problemami: brakiem atrakcji dla wysokopoziomowych postaci, czy - niedawno - ukrytymi systemami spowalniającymi pozyskiwanie punktów doświadczania.

Bungie nie miało spokojnego weekendu. Gracze ujawnili, że Destiny 2 celowo spowalnia tempo zdobywania punktów doświadczenia, co wywołało spore kontrowersje. Fani sugerowali, ze w ten sposób twórcy chcą skłonić do wydawania prawdziwych pieniędzy na Engramy - „skrzynie” z losową zawartością.

Witajcie w przyszłości, gdy budżety rozrosły się do tego stopnia, że zapomniano już o tytułach z kampaniami dla pojedynczego gracza. Nowe projekty zapewniają tysiące godzin rozgrywki, każda z nich perfekcyjnie doszlifowana z myślą o satysfakcji gracza. Ciągłe nagradzanie, rosnące liczby i psychologiczne triki sprawiają, że użytkownik nawet nie patrzy na inne produkty, a myśli tylko o kolejnej misji, lepszym ekwipunku, następnym DLC do kupienia i transakcji cyfrowej do kliknięcia.

Bungie wyjaśnia, że „zespół deweloperski Destiny 2 przekazał pieczę nad grą ludziom, którzy będą odpowiadali za jej dalsze wsparcie”. Oznacza to, że większość twórców zajmie się kolejnymi projektami i DLC, ale w przyszłości możemy też spodziewać się kilku kluczowych zmian w strzelance.

Dziś premiera Destiny 2 na PC

Serwery startują o 19:00. Dostęp przez Battle.net.

Posiadacze PC zainteresowani strzelaniem do kosmitów i zbieraniem coraz to lepszego ekwipunku już dzisiaj będą mogli wkroczyć do uniwersum Destiny 2, najnowszej strzelanki studia Bungie.

Premiera Destiny 2 na PC już za dwa tygodnie, więc Bungie sfinalizowało wymagania sprzętowe dla wersji na komputery osobiste. Wstępne wymogi publikowano już wcześniej, a teraz otrzymujemy drobną korektę oraz zestaw szczegółów na temat startu serwerów.

Destiny 2 - Recenzja

RekomendacjaDestiny 2 - Recenzja

Tak powinna wyglądać pierwsza część.

Destiny 2 uderzyło z hukiem. Lekko opustoszała lista znajomych znowu się zapełniła, kiedy wszyscy ponownie wyruszyli na kosmiczne łowy w imię Światła i Wędrowca. Kontynuacja przygód Strażników dla nieuważnego oka może wydawać się łudząco podobna do oryginału, jednak zmian jest na tyle dużo, że ze spokojem można mówić o pełnoprawnej drugiej części.

Od razu zwracamy uwagę na fabułę, ponieważ już na starcie jest emocjonująco, intensywnie i - co najważniejsze - znacznie barwniej niż dotychczas. Odpieranie wrogiego Czerwonego Legionu podzielone jest na różnorodne sceny i zwroty akcji, które zawsze są żywo komentowane przez bohaterów, posiadają nastrojowe cutscenki i fenomenalną muzykę. Mimo poważnego nastroju, nierzadko mamy do czynienia z humorem, przez co momentami mamy wrażenie grania w nieco bardziej nastawione na rozgrywkę grupową Borderlands, lecz o niebo ładniejsze.

Grafika i projekt wszystkich poziomów stoją na wysokim poziomie. Każde odwiedzane miejsce czy oglądany przerywnik zachwycają. Świat aż prosi się o powolne podziwianie każdego zakamarka, gdyż teraz nierzadko możemy skanować różne obiekty. Owocuje to dodatkowymi komentarzami naszego Ducha, które rzucają nowe światło na wiele sekretów oraz na to, co w niedalekiej przyszłości może zaoferować fabuła.

Czytaj więcej...

Destiny 2 trafiło w końcu w nasze ręce. Od czasu premiery pierwszej części minęły trzy lata i w tym okresie odpowiedzialne za prace studio Bungie włożyło sporo wysiłków w to, by sequel był ładniejszy i bogatszy w treści. Sequel odpowiada na wiele zarzutów pod adresem oryginału, dodając bardziej rozbudowaną fabułę obok dalszego szlifowania rozgrywki i oprawy. Bazując na solidnych fundamentach „jedynki”, czy nowy tytuł satysfakcjonuje pod względem zmian w grafice? Czy też więcej czasu poświęcono na prace „za kulisami”, rozwijając narzędzia do tworzenia zawartości?

Gracze krytykują transakcje cyfrowe Destiny 2

Głównie jednorazowe farby.

Obecność transakcji cyfrowych w sieciowej strzelance Destiny 2 nie była większą tajemnicą, lecz Bungie i Activision nie ujawnili żadnych konkretów na temat systemu. Teraz - po premierze - detale wychodzą na jaw i gracze nie są zadowoleni.

Destiny 2 - Recenzja (w przygotowaniu)

Destiny 2 - Recenzja (w przygotowaniu)

Aktualizacja: Dzień 3 - PvP.

Rozpoczyna się przygoda z drugą częścią hybrydy strzelanki i RPG od studia Bungie. Destiny 2 to już nie dodatek, a zupełnie nowa produkcja. Jakie są nasze pierwsze wrażenia? Czy to wciąż świetny shooter? Czy rozgrywka wciąż ekscytuje? Kim jest Gustaw... to znaczy: Ghaul? Na te pytania - i wiele innych - odpowiemy w niniejszych raportach z pola bitwy.

Gdy zajdziemy już dostatecznie daleko i zapoznamy się ze wszystkim aspektami rozgrywki, przygotujemy pełnoprawną, tradycyjną recenzję Destiny 2.

***

Czytaj więcej...

Destiny 2 debiutuje już jutro - 6 września - na PS4 i Xbox One. Wybrani przedstawiciele zagranicznych serwisów zostali zaproszeni do siedziby Activision, by przetestować grę i wydać wstępną opinię, bez ostatecznych ocen.

Wersja beta Destiny 2 trafiła w końcu na PC, oferując dużo większą liczbę możliwości w menu grafiki w porównaniu do odsłon konsolowych. Zmienne ustawienia, odblokowana liczba klatek na sekundę, wsparcie HDR - produkcja Bungie zdaje się robić wszystko, by przypodobać się entuzjastom grania na komputerach osobistych. Otrzymujemy także pewien pogląd na optymalizację silnika i jego skalowanie pomiędzy różnymi urządzeniami, a więc także pewne wskazówki na temat tego, czy PS4 Pro i Xbox One X byłby zdolne do osiągnięcia poziomu 60 FPS.

Na poniższej stronie streszczamy informacje na temat wszystkich dostępnych ustawień w Destiny 2, także tych graficznych. Przy okazji zaznaczamy też, które opcje mogą w największym stopniu przyczyniać się do spadków płynności rozgrywki, by pomóc wybrać te ustawienia graficzne, które odpowiadają naszemu komputerowi.

VideoVideo: Gramy w Destiny 2 na PC

Kosmiczne 60 klatek na sekundę.

Beta Destiny 2 jest już aktywna na PC - od dzisiejszego wieczora każdy będzie mógł pobrać testową wersję za pośrednictwem aplikacji Battle.net firmy Blizzard.

Okres przed startem imprezy Gamescom 2017 jest raczej pozbawiony większych „przecieków” i zapowiedzi. Jest tak już od kilku lat, ponieważ atrakcje organizowane są stosunkowo krótko po E3, więc PlayStation niemal kompletnie omija imprezę. Więcej do powiedzenia będzie miał Xbox, ale chyba nie należy spodziewać się większych rewelacji.

Trailer Destiny 2 w wersji PC przypomina o testach beta

Studio Bungie przygotowało - we współpracy z Nvidią - kolejny zwiastun sieciowej strzelanki Destiny 2 na PC, przypominając o przyszłotygodniowych testach wersji beta na komputerach osobistych.

Testy beta na PC rozpoczynają się 28 sierpnia dla uczestników „programu wczesnego dostępu” (czyli dla posiadaczy preorderów), a dla pozostałych graczy potrwają od 29 do 31 sierpnia.

Gracze będą mogli sprawdzić otwierającą grę Destiny 2 misję „Powrót do domu” (Homecoming), kooperacyjny scenariusz „Odwrócona Iglica” (Inverted Spire), a także tryb multiplayer z dwoma mapami.

Czytaj więcej...

Beta Destiny 2 - Bungie opisuje zmiany wprowadzane na PC

Bungie opisało szereg zmian wprowadzonych w wersji beta Destiny 2 przed startującymi 28 sierpnia testami na PC. Modyfikacje bazują po części na opiniach zebranych z konsol, ale jest też kilka rozwiązań z myślą o komputerach osobistych - jak wskaźnik FPS.

Zaczynając od umiejętności super, deweloperzy załatali zgłoszony w lipcu błąd umożliwiający ciągłe korzystanie z najpotężniejszego talentu. Skrócili także czas ładowania, co bardzo często pojawiało się w narzekaniach posiadaczy PS4 i Xbox One.

Usunięto również usterkę z szybującymi Warlockami oraz nieskończonymi granatami. Ten rodzaj wyposażenia otrzyma także wyższe obrażenia. Posiadacze konsol często powtarzali bowiem, że nawet rzut ziemniakiem jest bardziej śmiercionośny.

Czytaj więcej...

Otwarte testy beta Destiny 2 przedłużone do jutra

Bungie ogłosiło wczoraj wieczorem, że otwarta beta Destiny 2 na konsolach pozostanie dostępna nieco dłużej. Nowa data zakończenia to jutrzejszy wtorek, 25 lipca.

W przypadku graczy z Polski oznacza to możliwość zabawy do nocy z wtorku na środę, do godziny 03:00 nad ranem.

Deweloperzy ostrzegają jednak, że dodatkowy okres posłuży między innymi do testów wydajności infrastruktury, a próbne wyłączanie serwerów może przełożyć się na mniej płynną rozgrywkę.

Czytaj więcej...

Trzy lata temu Bungie postawiło na identyczny poziom oprawy w Destiny na konsolach obecnej generacji, zapewniając 1080p na obu systemach, taki sam zestaw efektów i podobną płynność działania na PS4 i Xbox One. Czy to samo uda się osiągnąć w bardziej ambitnym sequelu? Wersja beta Destiny 2 sugeruje, że tak właśnie będzie, a są też pewne wskazówki na temat konwersji Xbox One X.

Gdy studio Bungie zapowiedziało pełne wsparcie dla PS4 Pro w Destiny 2, wiele miejsca poświęcono na krytykę decyzji o podniesieniu rozdzielczości do 4K zamiast postawienia na 60 klatek na sekundę. To ambitny zamysł, skoro zakłada czterokrotne zwiększenie liczby pikseli na sprzęcie mocniejszym tylko 2,3 razy od standardowego PS4, o przepustowości pamięci nie wspominając. Teraz, dzięki trwającym testom wersji beta, możemy przyjrzeć się efektom pracy deweloperów.

Uczestnicy testów beta Destiny 2 odkryli już pierwszą ukrytą lokację

Podobnie jak było w pierwszej odsłonie serii, gracze Destiny 2 zdołali już odkryć pierwszy poważniejszy błąd wersji beta, pozwalający zwiedzić niedokończoną lokację.

Choć produkcja we wczesnej wersji dostępna jest dopiero od wczorajszego wieczora, fani uważają, że zdołali już wejść do pierwszej lokacji typu Lost Sector na planetoidzie Nessus.

Lost Sector to nowy rodzaj aktywności w Destiny 2, dostępny w trybie Patrolu, czyli podczas swobodnego zwiedzania. Ten element nie jest oficjalnie dostępny podczas testów beta.

Czytaj więcej...

Rozpoczęła się zamknięta beta Destiny 2. Pierwszy kontakt ze strzelanką jasno sugeruje, że deweloperzy z Bungie postawili na lekką ewolucję i rozwinięcie starych pomysłów. Można odnieść wrażenie, że mogą teraz - bez ograniczeń w postaci PS3 i Xboksa 360 - zrealizować w pełni swoją pierwotną wizję gry.

Sporo gameplayu z trybu wieloosobowego Destiny 2

Serwis IGN opublikował cztery materiały wideo z trybu wieloosobowego Destiny 2, oferując spojrzenie na dopracowane klasy postaci, nową mapę oraz tryb Control.

Prezentowana lokacja - Endless Vale - jest podobno jedną z najmniejszych w grze, co powinno raczej pasować do zmniejszonych w drugiej odsłonie zmagań online, rozgrywanych teraz maksymalnie w drużynach „czterech na czterech”.

Jednocześnie mapa prezentuje ogólne założenia stylistyczne planety Nessus, czyli jednej z trzech całkiem nowych miejscówek w Destiny 2, obok Tytana i Io.

Czytaj więcej...

Jest pięknie. Nvidia dumnie chwaliła się Destiny 2 w wersji PC na swoim stanowisku na E3, oferując grę włączoną na systemach wyposażonych w GTX 1080 Ti. Opcje graficzne podkręcono do maksimum, rozdzielczość ustawiono na pełne 4K, a płynność nie schodziła poniżej 60 klatek na sekundę. Jeśli dodać do tego sterowanie za pomocą myszy i klawiatury, można bezpiecznie potwierdzić, że wrażenia są zgoła odmienne niż na konsolach.

Krótki gameplay z Destiny 2 na PC

Krótki gameplay z Destiny 2 na PC

AKTUALIZACJA: Dłuższa porcja rozgrywki.

Aktualizacja: (14.06.2017): W sieci pojawiły się kolejne materiały z Destiny 2 w wersji PC. Pomimo opóźnienia tej odsłony o prawie dwa miesiące względem konsol, wygląda na to, że Bungie promuje tytuł na E3 właśnie na komputerach osobistych, jako jedynych zdolnych do wyświetlenia produkcji w więcej niż 30 klatkach na sekundę.

***

Oryginalna wiadomość (13.06.2017): Destiny 2 ukaże się na PC ze sporym opóźnieniem względem konsol PS4 i Xbox One, lecz produkcja Bungie już teraz prezentuje się bardzo dobrze na komputerach osobistych.

Czytaj więcej...

ArtykułDestiny 2 i kwestia PC

Rozczarowujące opóźnienie premiery.

Wydaje się, że PC to doskonała platforma docelowa dla wszelkich gier z elementami MMO. Activision z pewnością zdaje już sobie z tego sprawę, ponieważ Destiny 2 trafi na komputery, w przeciwieństwie do pierwszej części cyklu.

Podczas zapowiedzi Destiny 2 w ubiegłym tygodniu potwierdzono, że gra ponownie bazować będzie na połączeniu peer-to-peer, zamiast serwerów dedykowanych - na wszystkich platformach testowych. Wieści rozczarowały wielu fanów, pamiętających problemy pierwszej części.

Bungie potwierdziło pełne wsparcie dla PS4 Pro w Destiny 2, ale część graczy wyraża zaniepokojenie, że deweloperzy zdecydowali się postawić na wyższą rozdzielczość zamiast 60 klatek na sekundę. Argumenty wydają się być logiczne: więcej pikseli to ładniejsza oprawa, lecz płynniejsza rozgrywka przekłada się na mniejsze opóźnienia i dokładniejsze sterowanie. Właśnie dlatego Battlefield czy Halo celują teraz w 60 klatek na sekundę. Dlaczego nie Destiny?

ArtykułWrażenia z Destiny 2 w wersji PC

Z perspektywy gracza konsolowego.

Dla osoby, która spędziła setki godzin z Destiny na PS4, druga część - w wersji PC - sprawia wrażenie całkowicie innej gry. Przejście z dobrze znanego pada na mysz i klawiaturę oznacza znaczącą zmianę wrażeń.

Destiny 2 na PC tylko przez Battle.net

Jako pierwsza gra spoza oferty Blizzarda - wsparcie Bungie.

Zakończony przed momentem pokaz rozgrywki z Destiny 2 zakończył się sporą niespodzianką - wersję PC aktywujemy wyłącznie w aplikacji Battle.net.

Destiny 2 w wersji PC otrzyma specjalne opcje

Plus: wyniki finansowe Activision Blizzard.

Podczas spotkania z inwestorami i analitykami związanego z publikacją raportu finansowego Activision Blizzard za pierwszy kwartał bieżącego roku fiskalnego, ujawniono, że Destiny 2 w wersji PC otrzyma „istotne” opcje.

Animowany teaser Destiny 2 zapowiada jutrzejszy trailer

Activision kontynuuje kampanię promocyjną Destiny 2. Po publikacji logo gry i oficjalnym potwierdzeniu tytułu możemy obejrzeć pierwszy teaser.

W pełni animowany materiał wideo nie zawiera rozgrywki. Słyszymy historię przygód dobrze znanego Cayde-6. Ten symbolizuje zapewne gracza, który nudzi się w pracy i marzy tylko o powrocie do świata wykreowanego przez studio Bungie.

Wszystko to w ramach zapowiedzi trailera. Ten zostanie opublikowany jutro, 30 marca, o godzinie 19:00 polskiego czasu.

Czytaj więcej...

Bungie zapowiada Destiny 2

Obrazkiem na Twitterze.

Przedstawiciele Bungie oraz Activision oficjalnie zapowiedzieli Destiny 2. Obyło się bez trailera czy informacji prasowej - ograniczono się do opublikowania na Twitterze logo gry.