Na początku stycznia Activision zakończyło współpracę ze studiem Bungie, które zachowało prawa do marki Destiny. Podczas spotkania z inwestorami firma przedstawiła przyczyny nieoczekiwanej decyzji.
Tydzień po ogłoszeniu wiadomości o rozstaniu Bungie z firmą Activision, szef marki Destiny - Luke Smith - nakreślił plany studia względem serii. Deweloper zapewnił, że zespół wciąż pracuje nad cyklem.
W ubiegłym tygodniu Activision rozstało się ze studiem Bungie, które zachowało prawa do marki Destiny. Inwestorzy koncernu nie są najwyraźniej zadowoleni z podjętej decyzji, ponieważ wszczęli śledztwo w tej sprawie.
Analitycy z amerykańskiej firmy Cowen & Company w notce rozesłanej inwestorom odnieśli się do zerwania współpracy między Bungie a Activision. Przewidują, że Destiny 3 może zadebiutować w 2020 roku.
Ujawnione dzisiaj rozstanie studia Bungie z Activision nie wpłynie na przyszłe losy Destiny 2 w wersji PC. Okazuje się jednak, że sieciowa produkcja nadal będzie dostępna na Battle.net.
Studio Bungie zakończyło współpracę z firmą Activision, 8 lat po związaniu się z wydawcą - poinformowali deweloperzy w oświadczeniu. Niezależny od tej pory zespół przejmie pełne prawa do marki Destiny i ewentualne kolejne części serii wyda samodzielnie.
Deweloperzy ze studia Bungie ujawnili szczegóły na temat dalszego rozwoju sieciowej strzelanki Destiny 2, w tym informacje o dodatku Czarna Zbrojownia, który na PC, PS4 i Xbox One zadebiutuje 4 grudnia.
Przedstawiciele studia Bungie poinformowali dziś, że podstawowa edycja Destiny 2 będzie dostępna za darmo do 18 listopada. Jeśli skorzystamy z oferty przed tą datą, zachowamy grę na zawsze.
Premiera dodatku rok po premierze podstawowej gry sugerowała, że możemy spodziewać się obszernej i ciekawej zawartości. Nikt jednak chyba nie oczekiwał, że Destiny 2: Porzuceni będzie aż tak atrakcyjne. Nowe rozszerzenie zaczyna się z hukiem i przez cały czas utrzymuje tempo oraz efektowny charakter.
Fabuła jest tym razem osobista. Nasz bohater wraz z Caydem 6 - bożyszczem tłumów - pomaga w tłumieniu buntu w więzieniu na Rafie. Szybko okazuje się jednak, że zamieszki były tylko pretekstem do zatuszowania ucieczki niebezpiecznych baronów oraz ich przywódcy, który zabija Cayde'a. W imieniu całej Wieży poprzysięgamy więc zemstę.
Gonitwa za obłąkanym księciem Porzuconych i jego sektą prowadzi na Splątany Brzeg. To intrygujące miejsce jest nową lokacją do eksploracji na terenie Rafy. Składa się z połączonych fragmentów asteroid i innych kosmicznych kawałków gruzu. Widowiskowa kraina to miejsce pełne Upadłych, nad którymi stara się zapanować niejaki Pająk. Ma jednak problem, bo przybycie Uldrena Sova i baronów osłabiło jego pozycję, więc pomaga nam w dotarciu do przeciwników.
Czytaj więcej...
Dodatek Porzuceni (Forsaken) do Destiny 2 jest już dostępny. Przygotowujemy się do podzielenia się naszą opinią w recenzji, a w międzyczasie przedstawiamy pierwsze wrażenia w materiale wideo.
Przedstawiciele koncernu Sony zaprezentowali listę produkcji, które we wrześniu bez dodatkowych opłat będą mogli pobrać wszyscy zainteresowani abonenci usługi PlayStation Plus.
Bungie opublikowało premierowy zwiastun debiutującego 4 września dodatku do Destiny 2, zatytułowanego Porzuceni. Materiał pozwala zapoznać się z fabułą DLC.
Bungie i Activision zaprezentowały nowy zwiastun dodatku do Destiny 2 - Porzuceni. Animacja przedstawia ostatnie chwile życia Cayde'a-6, uznawanego za najbardziej charyzmatyczną postać w grze.
Premiera dodatku do Destiny 2 - Porzuceni - wniesie kilka istotnych zmian do systemu matchmakingu i Gier w przewodnikiem. Twórcy poinformowali o nowościach w cotygodniowej publikacji na blogu.
Deweloperzy z Bungie opublikowali nowy zwiastun dodatkowej zawartości rozszerzenia Porzuceni do Destiny 2. Zaprezentowano Śniące Miasto, czyli największą lokację gry końcowej w historii serii.
Deweloperzy z Bungie przeprowadzili transmisję na żywo, podczas której opowiedzieli o najważniejszych zmianach, jakich doczeka się Destiny 2 po premierze dodatku Porzuceni.
Dzisiaj o godzinie 19:00 czasu polskiego w serwisie Twitch przedstawiciele studia Bungie przeprowadzą prezentację dodatku Porzuceni do nastawionej na sieciową rozgrywkę strzelanki Destiny 2.
Gracze Destiny 2 dostrzegli w najnowszych materiałach, że w dodatku Porzuceni bronie wydają się zadawać większe obrażenia. O zmianach wypowiedzieli się twórcy, potwierdzając, że skrócą czas potrzebny do zabójstwa w trybie PvP.
Przedstawiciele Bungie opublikowali nowy materiał z Destiny 2. Film prezentuje część nowego uzbrojenia, którego użyjemy w trzecim DLC do gry - Porzuceni.
Wzgardzeni to nowa frakcja przeciwników, z którymi fani Destiny 2 zmierzą się w trzecim dodatku do gry. Rozszerzenie Porzuceni debiutuje na początku września.
Po darmowych weekendach z sieciową strzelanką Destiny 2 na PS4 i Xbox One, Bungie postanowiło zorganizować podobną akcję dla posiadaczy PC.
Przedstawiciele Activision i Sony poinformowali, że w najbliższy weekend posiadacze PlayStation 4 będą mogli przetestować pełną wersję Destiny 2 bezpłatnie.
Bungie zaprezentowało Porzuceni (Forsaken) - kolejne duże rozszerzenie do nastawionej na sieciową zabawę strzelanki Destiny 2. Dodatek zadebiutuje 4 września na PC, PS4 i Xbox One.
Bungie - odpowiedzialne za serie Halo i Destiny - poinformowało o nawiązaniu współpracy z chińskim NetEase. Firma przekazała deweloperom fundusze i wykupiła mniejszościowy pakiet akcji studia.
Po gorączce Merkurego trafiamy na mroźny biegun Marsa. Najnowsze rozszerzenie do Destiny 2 oferuje krótką przygodę, która rozwiązuje kilka tajemnic istotnych bohaterów, ale finał nie zapewnia oczekiwanej satysfakcji. Dobrze, że jest co robić poza głównym wątkiem.
Ana Bray - legendarna postać w uniwersum - zabiera nas w podróż do serca StrategOS-a Rasputina, czyli sztucznej inteligencji, bez której ludzkości mogłoby zagrozić wyginięcie. Wraz z postępem przygody stajemy w obliczu konfliktu z antyczną odmianą Roju, która hibernowała w lodach przybiegunowych wraz z jednym ze swoich bogów.
Permutacja znanych już wrogów nie działa na korzyść dodatku. Po tak długim okresie gracze czekają na coś zupełnie świeżego w tym aspekcie - na szczęście chociaż ostatni boss to nowy rodzaj przeciwnika, więc walka z nim to przyjemna odmiana od zwykłych potyczek.
Czytaj więcej...
Przedstawiciele firm Cenega i Activision Blizzard poinformowali dzisiaj o rozpoczęciu współpracy dotyczącej dystrybucji gier. Cenega będzie odpowiadać za dystrybucję produktów amerykańskiego wydawcy na terenie Polski.
Zadebiutował już drugi dodatek do Destiny 2. StrategOS (Warmind) zabiera graczy na Marsa. To planeta, którą widzieliśmy już w pierwszej części, ale tym razem zwiedzamy inne lokacje na czerwonym globie.
Deweloperzy z Bungie opublikowali nowy zwiastun dodatku StrategOS (Warmind) do Destiny 2. Rozszerzenie debiutuje już jutro, 8 maja, na wszystkich platformach.
Sklep Humble Bundle ujawnił pierwszą grę z czerwcowej oferty usługi Humble Monthly. Abonenci otrzymają Destiny 2 - nastawioną na sieciowe zmagania produkcję od studia Bungie.
Dodatek Strategos - Warmind - do Destiny 2 debiutuje już 8 maja. Twórcy mają już oczywiście w planach następne rozszerzenie, które ukaże się jesienią. Kolejne DLC ma podobno zaoferować wyjątkowo innowacyjny tryb rozgrywki.
Deweloperzy z Bungie oficjalnie ujawnili dziś drugi dodatek do Destiny 2. Rozszerzenie Warmind (Strategos w wersji polskiej) ukaże się 8 maja i zabierze graczy na Marsa.
Bungie zapowiedziało datę wydania i ujawniło nazwę drugiego rozszerzenia do Destiny 2. Warmind zadebiutuje 8 maja i rozpocznie trzeci sezon wsparcia produkcji. Ponadto, twórcy zaprezentowali swoje plany dotyczące przyszłości tytułu.
Najnowsza aktualizacja Destiny 2 - opatrzona numerem 1.1.4 - trafia dziś na serwery gry na wszystkich platformach. Głównym założeniem deweloperów było w przypadku tej aktualizacji zwiększenie prędkości rozgrywki. Serwery będą wyłączone od 18:00 do 20:00.
Destiny 2 wciąż jest całkiem popularne - choćby dzięki cyklicznym wydarzeniom różnego rodzaju. Na serwerach nie ma jednak aż tylu aktywnych graczy, co w okresie premiery, czy też w pierwszej części przy okazji debiutu dodatku The Taken King.
W ujawnionym raporcie finansowym za 2017 rok przedstawiciele Activision Blizzard poinformowali, że Destiny 2 było najlepiej sprzedającą się - w okresie premiery - grą na PC w historii działalności firmy.
Deweloperzy ze studia Bungie ujawnili plany rozwoju Destiny 2 na początek 2018 roku. Dyrektor produkcji zapowiedział też, że kolejny - drugi - dodatek ukaże się w maju.
Kolejny tydzień, kolejne kontrowersje w społeczności fanów Destiny 2.
Bungie i Activision nadal mają spore problemy z Destiny 2. Gracze krytykują brak treści dla zaawansowanych postaci i zbyt duży nacisk na transakcje cyfrowe, więc twórcy ujawnili szereg mniejszych i większych poprawek, jakie zamierzają w tym roku wprowadzić w grze, by odzyskać zaufanie fanów.
Studio Bungie poinformowało, że wyłączy dziś na kilka godzin serwery sieciowej strzelanki Destiny 2, szykując pierwszą w tym roku konserwację infrastruktury.
Wygląda na to, że drugie rozszerzenie do strzelanki Destiny 2 to Gods of Mars. Premiera DLC najprawdopodobniej w marcu przyszłego roku.
Obecnie w Destiny 2 trwa wydarzenie specjalne o nazwie Świtanie. Jedną z atrakcji jest tryb Jatka (Mayhem) w Tyglu (Crucible) - ze skróconym czasem odnawiania zdolności ultimate. Niestety, w wyniku błędu na serwerach królują Czarownicy (klasa Warlock), a Bungie poinformowało, że nie zdoła wydać stosownej łatki przed zakończeniem akcji.
Świtanie - Dawning - w Destiny 2 rozpoczyna się już dziś, 19 grudnia, o godzinie 18:00. Specjalne zimowo-świąteczne wydarzenie potrwa aż do 9 stycznia - oczywiście na wszystkich platformach: PS4, Xbox One i PC.
Studio Bungie poinformowało, że już w następny wtorek - 19 grudnia - w sieciowej strzelance Destiny 2 rozpocznie się zimowe wydarzenie specjalne, zatytułowane The Dawning.
Bungie odniosło się do kontrowersji związanych z faktem, że z niektórych treści dostępnych dotychczas w podstawowym Destiny 2 obecnie mogą skorzystać tylko nabywcy dodatku Klątwa Ozyrysa. Twórcy gry przyznali, że popełnili pewne błędy.
Dodatki do pierwszej części Destiny prezentowały bardzo nierówny poziom. The Dark Below było testem potrzeb graczy, a odpowiedzią na nie okazały się dopiero kolejne rozszerzenia. Klątwa Ozyrysa nie imponuje zawartością, ale dodaje nowe aktywności i toruje drogę dla kolejnych, które zapowiedzieli już twórcy.
Kampania dotyczy głównie Merkurego, czyli planety najbardziej przekształconej przez Weksów - rdzeń globu zmieniono w urządzenie do zaawansowanych symulacji komputerowych, gdzie robotyczna rasa oblicza wszystkie łańcuchy prawdopodobieństwa, planując przyszłość najbardziej korzystną dla siebie, a najmniej dla innych mieszkańców Układu Słonecznego.
Z pomocą ducha należącego do Ozyrysa przystępujemy do niweczenia planów kosmitów i ratowania świata przed zgubą. W praktyce oznacza to, że będziemy kilkakrotnie wracać do wnętrza symulacji, pokonując kolejne hordy wrogów i przemierzać kolejne permutacje labiryntu zwanego - z jakiegoś niewyjaśnionego powodu - lasem.
Czytaj więcej...
Bungie ujawniło, że pracuje nad rozwiązaniem szeregiem problemów, które pojawiły się w Destiny 2 po wydaniu dodatku Klątwa Ozyrysa. Wśród usterek jest między innymi błąd z platynowym trofeum (lub osiągnięciem na Xbox One) z podstawowej wersji gry.
Aktualizacja wprowadzająca wsparcie Xbox One X w Destiny 2 oferuje wszystko, czego można spodziewać się po pracach utalentowanego studia na potężnym sprzęcie i pod wieloma względami trudno mówić o niespodziankach. Oczekiwana łatka w zasadzie bierze istniejący zestaw opcji z PS4 oraz Xbox One, podnosząc je do 4K - nic więcej, nic mniej. Pod względem rozgrywki przejście do standardu ultra HD realizowane jest bez kompromisów, więc zabawa jest równie solidna, jak na pozostałych konsolach.
Aby odblokować strzelbę Legenda Acriusa (Legend of Acrius) w Destiny 2, wymagane jest posiadanie rozszerzenia Klątwa Ozyrysa. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że egzotyczna broń nie jest nowością i poprzednio była dostępna w podstawowej wersji gry.
Śledzisz trendy w ekwipunku, umiejętnościach postaci i przedmiotach kosmetycznych w grach MMO? Rozumiesz różnicę pomiędzy zbyt małą i zbyt dużą losowością w nagradzaniu graczy? - jeśli na powyższe pytania odpowiedzieliśmy twierdząco, możemy zainteresować się najnowszym ogłoszeniem pracy w Bungie. Studio poszukuje starszego projektanta systemów postępów.
Wydany wczoraj dodatek Klątwa Ozyrysa do Destiny 2 nie wszystkim przypadł do gustu. Gracze narzekają na szereg elementów, w tym karabin Prometheus Lens, który jest podobno zbyt potężny. Okazuje się, że ogromna moc jest wynikiem błędu.
Wczoraj premierę miała Klątwa Ozyrysa, pierwsze większe rozszerzenie do Destiny 2. Jednocześnie opublikowano sporą łatkę balansu rozgrywki. Wydaje się jednak - wnioskując po opiniach fanów - że przed twórcami z Bungie jeszcze sporo pracy, by odzyskać zaufanie fanów, nadwątlone ostatnimi kontrowersjami.
Activision przypomina za pośrednictwem premierowego trailera, że dzisiaj premierę ma Klątwa Ozyrysa, pierwsze większe rozszerzenie do sieciowej strzelanki Destiny 2.
Studio Bungie anulowało trzecią transmisję na żywo na temat dodatku Klątwa Ozyrysa do Destiny 2, by skupić się na problemach produkcji. W zamian otrzymujemy trailer zaplanowanego na 5 grudnia rozszerzenia, koncentrujący się na pominiętym temacie - broniach i pancerzach.
Wydaje się jednak, że materiał wideo przygotowano w pośpiechu - film trwa niecałą minutę, z czego gameplay obejmuje około 20 sekund, a do tego jest mnóstwo cięć, które utrudniają wychwycenie jakichkolwiek szczegółów.
Uwagę zwraca granatnik The Colony, strzelający fioletowymi robotami samodzielnie wyszukującymi cele, co na pewno przyda sie zwłaszcza w trybie sieciowej rywalizacji. Po co celować, skoro starczy strzelić i zapomnieć?
Czytaj więcej...
Po opublikowanym wczoraj komunikacie na temat przyszłości Destiny 2, gdzie zajęto się między innymi kwestią celowego zmniejszania przyrostu punktów doświadczenia, przedstawiciele Bungie opublikowali także specjalny podcast, w którym oferują dodatkowe wyjaśnienia.
Przedstawiciele studia Bungie zabrali głos w kwestii przyszłości Destiny 2. Deweloperzy zaprezentowali plany i starali się uspokoić fanów, rozgniewanych problemami: brakiem atrakcji dla wysokopoziomowych postaci, czy - niedawno - ukrytymi systemami spowalniającymi pozyskiwanie punktów doświadczania.
Po tygodniach krytyki, twórcy Destiny 2 - studio Bungie - anulowali zaplanowaną na wieczór transmisję na żywo, związaną z dodatkiem Klątwa Ozyrysa. Zamiast tego otrzymamy komunikat, w którym przedstawiciele firmy odpowiedzą na nie najlepszą atmosferę wokół gry.
Activision poinformowało, że już jutro - 28 listopada - udostępni darmowe demo Destiny 2 na PC, PS4 i Xbox One.
Bungie nie miało spokojnego weekendu. Gracze ujawnili, że Destiny 2 celowo spowalnia tempo zdobywania punktów doświadczenia, co wywołało spore kontrowersje. Fani sugerowali, ze w ten sposób twórcy chcą skłonić do wydawania prawdziwych pieniędzy na Engramy - skrzynie z losową zawartością.
Destiny 2 doczekało się zmian w systemie doświadczenia. Modyfikacje wprowadzono po krytyce graczy, którzy odkryli, że mechanizm nie działa poprawnie.
Bungie ujawniło nowe misje, aktywności i wydarzenie publiczne, jakie pojawią się w Destiny 2 wraz z premierą rozszerzenia Klątwa Ozyrysa. Dodatek ukaże się 5 grudnia na PC, PS4 i Xbox One.
Bungie przeprowadziło wczoraj pierwszą z trzech planowanych transmisji na żywo, koncentrujących się na rozszerzeniu Klątwa Ozyrysa do Destiny 2. Ujawniono kilka nowości, jakie pojawią się w DLC.
Activision nie podało, ile dokładnie egzemplarzy Destiny 2 sprzedano od dnia premiery, lecz wydawca pochwalił się, że ponad połowa rozprowadzonych wersji konsolowych to odsłony cyfrowe.
Seria Destiny od samego początku stawia na tradycję rezerwowania części treści dla posiadaczy konsol PS3 i PS4. Nie inaczej będzie w przypadku nadchodzącego DLC do Destiny 2 - Klątwa Ozyrysa.
Podczas konferencji Sony w Paryżu zaprezentowano pierwszy większy dodatek do Destiny 2. Rozszerzenie Klątwa Ozyrysa - Curse of the Osiris - zadebiutuje 5 grudnia.
Witajcie w przyszłości, gdy budżety rozrosły się do tego stopnia, że zapomniano już o tytułach z kampaniami dla pojedynczego gracza. Nowe projekty zapewniają tysiące godzin rozgrywki, każda z nich perfekcyjnie doszlifowana z myślą o satysfakcji gracza. Ciągłe nagradzanie, rosnące liczby i psychologiczne triki sprawiają, że użytkownik nawet nie patrzy na inne produkty, a myśli tylko o kolejnej misji, lepszym ekwipunku, następnym DLC do kupienia i transakcji cyfrowej do kliknięcia.
Bungie wyjaśnia, że zespół deweloperski Destiny 2 przekazał pieczę nad grą ludziom, którzy będą odpowiadali za jej dalsze wsparcie. Oznacza to, że większość twórców zajmie się kolejnymi projektami i DLC, ale w przyszłości możemy też spodziewać się kilku kluczowych zmian w strzelance.
Bungie wywołało wczoraj pewne kontrowersje po fali fanów banów dla posiadaczy Destiny 2 na PC. Część użytkowników podobno nie zdołała nawet dotrzeć do menu głównego, gdyż kończyła z blokadą konta.
Pliki strzelanki Destiny 2 w wersji PC zostały już rozpakowane i przeanalizowane przez dociekliwych graczy - mniej niż 24 godziny po premierze nowej odsłony.
Studio Bungie zapewnia, że nie banuje graczy Destiny 2 na PC za korzystanie z zewnętrznych programów i aplikacji, nawet gdy użytkownicy masowo donoszą o blokowaniu kont.
Po kontrowersjach ze Śródziemie: Cień Wojny, również Destiny 2 otrzymało na PC wydanie pudełkowe, które nie zawiera płyt, a więc zmusza do pobrania wszystkich danych przez sieć.
Wiemy już, że Nintendo Switch było najlepiej sprzedającą się konsolą we wrześniu w Stanach Zjednoczonych. Teraz firma NPD Group opublikowała szczegółowe podsumowanie miesiąca.
Posiadacze PC zainteresowani strzelaniem do kosmitów i zbieraniem coraz to lepszego ekwipunku już dzisiaj będą mogli wkroczyć do uniwersum Destiny 2, najnowszej strzelanki studia Bungie.
Bungie ujawniło harmonogram udostępniania treści w Destiny 2 w wersji PC. Jednocześnie studio zaprezentowało system sezonów, w ramach którego zamierza wprowadzać do gry nowe elementy.
Wczoraj w Destiny 2 rozpoczął się prestiżowy raid, czyli trudniejsza wersja dobrze znanego Lewiatana. Pierwsi gracze zdążyli już ukończyć wyzwanie - z wykorzystaniem błędu w grze.
Bungie usunęło animację inspirowaną Monty Pythonem ze sprzedaży we wbudowanym sklepie Destiny 2.
Przedstawiciele Activision i studia Bungie opublikowali dziś zwiastun przypominający o zbliżającej się premierze Destiny 2 na PC - gra ukaże się już 24 października.
Premiera Destiny 2 na PC już za dwa tygodnie, więc Bungie sfinalizowało wymagania sprzętowe dla wersji na komputery osobiste. Wstępne wymogi publikowano już wcześniej, a teraz otrzymujemy drobną korektę oraz zestaw szczegółów na temat startu serwerów.
Studio Bungie w ostatniej chwili opóźniło premierę pierwszego prestiżowego Najazdu w Destiny 2, zapowiedzianego w ubiegłym tygodniu. Opcja miała zadebiutować dziś o 11:00.
Studio Bungie rozpocznie w przyszłym tygodniu pierwszy turniej Iron Banner w Destiny 2. Pojawi się także wyższy - prestiżowy - poziom trudności w raidzie Leviathan.
Studio Bungie ogłosiło wczoraj, że konserwacja serwerów Destiny 2 przedłuży się o dwie godziny, lecz ostatecznie udało się zdążyć przed czasem, około 23:00 polskiego czasu.
Destiny 2 zadebiutowało na konsolach. Trzy lata po premierze oryginału fani otrzymują kolejną dawkę strzelania do kosmitów i angażującego kolekcjonowania elementów ekwipunku.
Destiny 2 wraca do pomysłu opowiadania się po stronie jednej z frakcji, znanego z pierwszej odsłony serii. Tym razem koncept został jednak zmodyfikowany i stanowi wydarzenie specjalne, które potrwa przez tydzień.
Activision pochwaliło się, że Destiny 2 osiągnęło największe wyniki sprzedaży w pierwszym dniu dystrybucji poprzez PlayStation Store w historii tej usługi.
Destiny 2 uderzyło z hukiem. Lekko opustoszała lista znajomych znowu się zapełniła, kiedy wszyscy ponownie wyruszyli na kosmiczne łowy w imię Światła i Wędrowca. Kontynuacja przygód Strażników dla nieuważnego oka może wydawać się łudząco podobna do oryginału, jednak zmian jest na tyle dużo, że ze spokojem można mówić o pełnoprawnej drugiej części.
Od razu zwracamy uwagę na fabułę, ponieważ już na starcie jest emocjonująco, intensywnie i - co najważniejsze - znacznie barwniej niż dotychczas. Odpieranie wrogiego Czerwonego Legionu podzielone jest na różnorodne sceny i zwroty akcji, które zawsze są żywo komentowane przez bohaterów, posiadają nastrojowe cutscenki i fenomenalną muzykę. Mimo poważnego nastroju, nierzadko mamy do czynienia z humorem, przez co momentami mamy wrażenie grania w nieco bardziej nastawione na rozgrywkę grupową Borderlands, lecz o niebo ładniejsze.
Grafika i projekt wszystkich poziomów stoją na wysokim poziomie. Każde odwiedzane miejsce czy oglądany przerywnik zachwycają. Świat aż prosi się o powolne podziwianie każdego zakamarka, gdyż teraz nierzadko możemy skanować różne obiekty. Owocuje to dodatkowymi komentarzami naszego Ducha, które rzucają nowe światło na wiele sekretów oraz na to, co w niedalekiej przyszłości może zaoferować fabuła.
Czytaj więcej...
W środę informowaliśmy, że Bungie usunęło symbol nienawiści z jednego z elementów pancerza w sieciowej strzelance Destiny 2 - logo kek pojawiło się na legendarnych rękawicach Łowcy.
Bungie potwierdziło oficjalnie, że przedstawiciele klanu The Legend Himself jako pierwsi na świecie ukończyli raid (lub Najazd, w polskiej wersji) Leviathan w Destiny 2, udostępniony wczoraj wieczorem.
Wczorajsza konserwacja serwerów sieciowej strzelanki Destiny 2 była okazją nie tylko na usunięcie kontrowersyjnych symboli z gry, lecz także na załatanie kilku błędów i wprowadzenie nowej funkcji.
Bungie w błyskawicznym tempie usunęło symbol nienawiści z jednego z elementów pancerza w sieciowej strzelance Destiny 2 - logo kek pojawiło się na legendarnych rękawicach Łowcy.
Fani Destiny 2 są podekscytowani sceną umieszczoną po napisach końcowych gry, która to metoda zwiastowania przyszłości serii stała się już niemal standardem - ale w kinach.
Destiny 2 trafiło w końcu w nasze ręce. Od czasu premiery pierwszej części minęły trzy lata i w tym okresie odpowiedzialne za prace studio Bungie włożyło sporo wysiłków w to, by sequel był ładniejszy i bogatszy w treści. Sequel odpowiada na wiele zarzutów pod adresem oryginału, dodając bardziej rozbudowaną fabułę obok dalszego szlifowania rozgrywki i oprawy. Bazując na solidnych fundamentach jedynki, czy nowy tytuł satysfakcjonuje pod względem zmian w grafice? Czy też więcej czasu poświęcono na prace za kulisami, rozwijając narzędzia do tworzenia zawartości?
Bungie pochwaliło się, że wczoraj wieczorem w wydaną w środę sieciową strzelankę Destiny 2 grało jednocześnie ponad 1,2 miliona osób.
Pierwszy dodatek do Destiny 2 nazywa się Klątwa Ozyrysa - nazwę ujawnił sklep Microsoftu. Na stronie DLC zawarto także opis rozszerzenia.
Studio Bungie opisało w szczegółach harmonogram aktualizacji Destiny 2 w obecnym miesiącu - pojawi się pierwszy Najazd (czyli raid), wraca tryb Trials w Tyglu, a także sprzedawca Xur.
Wczoraj szeroko opisaliśmy problem transakcji cyfrowych w Destiny 2 i najbardziej kontrowersyjną modyfikację, jaką jest zamiana shaderów - farb do malowania ekwipunku - na przedmioty jednorazowego użytku.
Obecność transakcji cyfrowych w sieciowej strzelance Destiny 2 nie była większą tajemnicą, lecz Bungie i Activision nie ujawnili żadnych konkretów na temat systemu. Teraz - po premierze - detale wychodzą na jaw i gracze nie są zadowoleni.
Europejska Martwa Strefa to pierwsza strefa do swobodnej eksploracji w Destiny 2. Jest też największym tego typu obszarem w grze - na chwilę obecną szacujemy, że różne dostępne tu aktywności to zajęcie na ponad 20 godzin.
Aktualizacja (14:40): Strona pomocy technicznej PlayStation Network potwierdza rozwiązanie problemów z serwerami - korzystanie z PSN powinno być już możliwe bez problemów.
Rozpoczyna się przygoda z drugą częścią hybrydy strzelanki i RPG od studia Bungie. Destiny 2 to już nie dodatek, a zupełnie nowa produkcja. Jakie są nasze pierwsze wrażenia? Czy to wciąż świetny shooter? Czy rozgrywka wciąż ekscytuje? Kim jest Gustaw... to znaczy: Ghaul? Na te pytania - i wiele innych - odpowiemy w niniejszych raportach z pola bitwy.
Gdy zajdziemy już dostatecznie daleko i zapoznamy się ze wszystkim aspektami rozgrywki, przygotujemy pełnoprawną, tradycyjną recenzję Destiny 2.
***
Czytaj więcej...
Gracze, którzy zdecydowali się na przedpremierowe zamówienie sieciowej strzelanki Destiny 2 lub na nabycie jednej z limitowanych wersji, będą musieli nieco się napracować, by odblokować bonusowe przedmioty.
Japonia słynie z unikatowego podejścia do popkultury i nie inaczej jest w przypadku sieciowej strzelanki Destiny 2 - premierowy trailer produkcji jest dość nietypowy.
Destiny 2 debiutuje już jutro - 6 września - na PS4 i Xbox One. Wybrani przedstawiciele zagranicznych serwisów zostali zaproszeni do siedziby Activision, by przetestować grę i wydać wstępną opinię, bez ostatecznych ocen.
Serwery Destiny 2 już działają, choć sieciowa strzelanka oficjalnie zadebiutuje dopiero jutro.
Wersja beta Destiny 2 trafiła w końcu na PC, oferując dużo większą liczbę możliwości w menu grafiki w porównaniu do odsłon konsolowych. Zmienne ustawienia, odblokowana liczba klatek na sekundę, wsparcie HDR - produkcja Bungie zdaje się robić wszystko, by przypodobać się entuzjastom grania na komputerach osobistych. Otrzymujemy także pewien pogląd na optymalizację silnika i jego skalowanie pomiędzy różnymi urządzeniami, a więc także pewne wskazówki na temat tego, czy PS4 Pro i Xbox One X byłby zdolne do osiągnięcia poziomu 60 FPS.
Leviathan - pierwszy raid w Destiny 2 - będzie aktywny od 13 września. Zostanie więc otwarty tydzień po premierze gry. Podobnie wyglądała sytuacja z raidami w oryginale, które były aktywowane 7 dni po debiucie kolejnych dodatków.
Activision opublikowało nowy zwiastun Destiny 2 - tym razem z aktorami i techniką CGI. Łowca Cayde-6 przemawia do Strażników, zachęcając do walki za Ziemię.
Pierwsze rozszerzenie strzelanki Destiny 2 zadebiutuje w grudniu - informuje serwis Kotaku powołując się na zaufane źródła związane ze studiem Bungie.
Na poniższej stronie streszczamy informacje na temat wszystkich dostępnych ustawień w Destiny 2, także tych graficznych. Przy okazji zaznaczamy też, które opcje mogą w największym stopniu przyczyniać się do spadków płynności rozgrywki, by pomóc wybrać te ustawienia graficzne, które odpowiadają naszemu komputerowi.
Beta Destiny 2 jest już aktywna na PC - od dzisiejszego wieczora każdy będzie mógł pobrać testową wersję za pośrednictwem aplikacji Battle.net firmy Blizzard.
Studio Bungie zamierza przerwać monotonię grindu w Destiny 2 za pomocą dwóch nowych atrakcji pobocznych - ujawniono detale i trailer na temat szykowanych treści.
Do premiery sieciowej strzelanki Destiny 2 zostały jeszcze ponad dwa tygodnie, lecz firmy Activision i Bungie już teraz opublikowały zwiastun premierowy produkcji.
Okres przed startem imprezy Gamescom 2017 jest raczej pozbawiony większych przecieków i zapowiedzi. Jest tak już od kilku lat, ponieważ atrakcje organizowane są stosunkowo krótko po E3, więc PlayStation niemal kompletnie omija imprezę. Więcej do powiedzenia będzie miał Xbox, ale chyba nie należy spodziewać się większych rewelacji.
Studio Bungie przygotowało - we współpracy z Nvidią - kolejny zwiastun sieciowej strzelanki Destiny 2 na PC, przypominając o przyszłotygodniowych testach wersji beta na komputerach osobistych.
Testy beta na PC rozpoczynają się 28 sierpnia dla uczestników programu wczesnego dostępu (czyli dla posiadaczy preorderów), a dla pozostałych graczy potrwają od 29 do 31 sierpnia.
Gracze będą mogli sprawdzić otwierającą grę Destiny 2 misję Powrót do domu (Homecoming), kooperacyjny scenariusz Odwrócona Iglica (Inverted Spire), a także tryb multiplayer z dwoma mapami.
Czytaj więcej...
Bungie opisało szereg zmian wprowadzonych w wersji beta Destiny 2 przed startującymi 28 sierpnia testami na PC. Modyfikacje bazują po części na opiniach zebranych z konsol, ale jest też kilka rozwiązań z myślą o komputerach osobistych - jak wskaźnik FPS.
Zaczynając od umiejętności super, deweloperzy załatali zgłoszony w lipcu błąd umożliwiający ciągłe korzystanie z najpotężniejszego talentu. Skrócili także czas ładowania, co bardzo często pojawiało się w narzekaniach posiadaczy PS4 i Xbox One.
Usunięto również usterkę z szybującymi Warlockami oraz nieskończonymi granatami. Ten rodzaj wyposażenia otrzyma także wyższe obrażenia. Posiadacze konsol często powtarzali bowiem, że nawet rzut ziemniakiem jest bardziej śmiercionośny.
Czytaj więcej...
Activision i Bungie opublikowały nowy trailer Destiny 2. Nagranie koncentruje się na rywalizacji wieloosobowej, w ramach której zmierzymy się z innymi graczami.
Activision Blizzard podało wyniki finansowe za kwartał obejmujący okres od początku kwietnia do końca czerwca, chwaląc się dużym zainteresowaniem Destiny 2 i sukcesami firmy Blizzard.
Bungie zdecydowało się na odważny krok i blokuje jedną z egzotycznych broni w Destiny 2 tylko dla osób składających zamówienia przedpremierowe - choć wyłączność jest ograniczona czasowo.
Dziennikarze serwisu IGN opublikowali kolejny materiał wideo poświęcony Destiny 2, w którym rozmawiają z deweloperem i opowiadają o nowych elementach rozgrywki.
Bungie ogłosiło wczoraj wieczorem, że otwarta beta Destiny 2 na konsolach pozostanie dostępna nieco dłużej. Nowa data zakończenia to jutrzejszy wtorek, 25 lipca.
W przypadku graczy z Polski oznacza to możliwość zabawy do nocy z wtorku na środę, do godziny 03:00 nad ranem.
Deweloperzy ostrzegają jednak, że dodatkowy okres posłuży między innymi do testów wydajności infrastruktury, a próbne wyłączanie serwerów może przełożyć się na mniej płynną rozgrywkę.
Czytaj więcej...
Po krytyce ze strony graczy, Bungie zapewnia, że wersja beta Destiny 2 jest przeterminowana o kilka miesięcy, a pełna odsłona zaoferuje znacznie lepszy balans rozgrywki.
Trzy lata temu Bungie postawiło na identyczny poziom oprawy w Destiny na konsolach obecnej generacji, zapewniając 1080p na obu systemach, taki sam zestaw efektów i podobną płynność działania na PS4 i Xbox One. Czy to samo uda się osiągnąć w bardziej ambitnym sequelu? Wersja beta Destiny 2 sugeruje, że tak właśnie będzie, a są też pewne wskazówki na temat konwersji Xbox One X.
Gdy studio Bungie zapowiedziało pełne wsparcie dla PS4 Pro w Destiny 2, wiele miejsca poświęcono na krytykę decyzji o podniesieniu rozdzielczości do 4K zamiast postawienia na 60 klatek na sekundę. To ambitny zamysł, skoro zakłada czterokrotne zwiększenie liczby pikseli na sprzęcie mocniejszym tylko 2,3 razy od standardowego PS4, o przepustowości pamięci nie wspominając. Teraz, dzięki trwającym testom wersji beta, możemy przyjrzeć się efektom pracy deweloperów.
Beta Destiny 2 zostanie otwarta dla wszystkich posiadaczy Xbox One i PS4 już 21 lipca. W wersję na PlayStation 4 gramy od początku testów i przedstawiamy pierwsze wrażenia.
Podobnie jak było w pierwszej odsłonie serii, gracze Destiny 2 zdołali już odkryć pierwszy poważniejszy błąd wersji beta, pozwalający zwiedzić niedokończoną lokację.
Choć produkcja we wczesnej wersji dostępna jest dopiero od wczorajszego wieczora, fani uważają, że zdołali już wejść do pierwszej lokacji typu Lost Sector na planetoidzie Nessus.
Lost Sector to nowy rodzaj aktywności w Destiny 2, dostępny w trybie Patrolu, czyli podczas swobodnego zwiedzania. Ten element nie jest oficjalnie dostępny podczas testów beta.
Czytaj więcej...
Rozpoczęła się zamknięta beta Destiny 2. Pierwszy kontakt ze strzelanką jasno sugeruje, że deweloperzy z Bungie postawili na lekką ewolucję i rozwinięcie starych pomysłów. Można odnieść wrażenie, że mogą teraz - bez ograniczeń w postaci PS3 i Xboksa 360 - zrealizować w pełni swoją pierwotną wizję gry.
Serwis IGN opublikował kolejne materiały poświęcone Destiny 2. Nagrania pokazują między innymi przeznaczoną do zmagań między graczami mapę Vostok.
Serwis IGN opublikował cztery materiały wideo z trybu wieloosobowego Destiny 2, oferując spojrzenie na dopracowane klasy postaci, nową mapę oraz tryb Control.
Prezentowana lokacja - Endless Vale - jest podobno jedną z najmniejszych w grze, co powinno raczej pasować do zmniejszonych w drugiej odsłonie zmagań online, rozgrywanych teraz maksymalnie w drużynach czterech na czterech.
Jednocześnie mapa prezentuje ogólne założenia stylistyczne planety Nessus, czyli jednej z trzech całkiem nowych miejscówek w Destiny 2, obok Tytana i Io.
Czytaj więcej...
Serwis IGN opublikował nowe nagranie poświęcone Destiny 2. W filmie przedstawiono The Farm - lokację, która w grze spełni funkcję swoistego centrum społecznościowego.
Podobnie jak w przypadku pierwszej części serii, zawartość Destiny 2 przygotowywana na wyłączność dla PS4 trafi z opóźnieniem także na pozostałe platformy sprzętowe, czyli PC i Xbox One.
Jest pięknie. Nvidia dumnie chwaliła się Destiny 2 w wersji PC na swoim stanowisku na E3, oferując grę włączoną na systemach wyposażonych w GTX 1080 Ti. Opcje graficzne podkręcono do maksimum, rozdzielczość ustawiono na pełne 4K, a płynność nie schodziła poniżej 60 klatek na sekundę. Jeśli dodać do tego sterowanie za pomocą myszy i klawiatury, można bezpiecznie potwierdzić, że wrażenia są zgoła odmienne niż na konsolach.
Aktualizacja: (14.06.2017): W sieci pojawiły się kolejne materiały z Destiny 2 w wersji PC. Pomimo opóźnienia tej odsłony o prawie dwa miesiące względem konsol, wygląda na to, że Bungie promuje tytuł na E3 właśnie na komputerach osobistych, jako jedynych zdolnych do wyświetlenia produkcji w więcej niż 30 klatkach na sekundę.
***
Oryginalna wiadomość (13.06.2017): Destiny 2 ukaże się na PC ze sporym opóźnieniem względem konsol PS4 i Xbox One, lecz produkcja Bungie już teraz prezentuje się bardzo dobrze na komputerach osobistych.
Czytaj więcej...
Destiny 2 w wersji PC zadebiutuje 24 października - prawie dwa miesiące po premierze na konsolach PS4 i Xbox One, którą przełożono z 8 na 6 września.
Wydaje się, że PC to doskonała platforma docelowa dla wszelkich gier z elementami MMO. Activision z pewnością zdaje już sobie z tego sprawę, ponieważ Destiny 2 trafi na komputery, w przeciwieństwie do pierwszej części cyklu.
Podczas zapowiedzi Destiny 2 w ubiegłym tygodniu potwierdzono, że gra ponownie bazować będzie na połączeniu peer-to-peer, zamiast serwerów dedykowanych - na wszystkich platformach testowych. Wieści rozczarowały wielu fanów, pamiętających problemy pierwszej części.
Karty Grimoire znane z pierwszego Destiny nie powrócą w sequelu. Twórcy chcą tym razem, by informacje na temat świata znalazły się w grze, a nie poza nią.
Bungie potwierdziło pełne wsparcie dla PS4 Pro w Destiny 2, ale część graczy wyraża zaniepokojenie, że deweloperzy zdecydowali się postawić na wyższą rozdzielczość zamiast 60 klatek na sekundę. Argumenty wydają się być logiczne: więcej pikseli to ładniejsza oprawa, lecz płynniejsza rozgrywka przekłada się na mniejsze opóźnienia i dokładniejsze sterowanie. Właśnie dlatego Battlefield czy Halo celują teraz w 60 klatek na sekundę. Dlaczego nie Destiny?
Dla osoby, która spędziła setki godzin z Destiny na PS4, druga część - w wersji PC - sprawia wrażenie całkowicie innej gry. Przejście z dobrze znanego pada na mysz i klawiaturę oznacza znaczącą zmianę wrażeń.
W sieci pojawiły się dwa materiały przedstawiające łącznie ponad 50 minut rozgrywki z opracowywanej przez studio Bungie strzelanki Destiny 2.
Po dwóch godzinach spędzonych z Destiny 2 na wczorajszym pokazie w Los Angeles możemy ze sporą pewnością potwierdzić: sequel strzelanki Bungie robi świetne wrażenie, ale grając czujemy się jak w domu, jeżeli pamiętamy pierwszą część.
Zakończony przed momentem pokaz rozgrywki z Destiny 2 zakończył się sporą niespodzianką - wersję PC aktywujemy wyłącznie w aplikacji Battle.net.
Deweloperzy ze studia Bungie ujawnili liczbę lokacji, które odwiedzą gracze w Destiny 2 - to Ziemia, księżyce Tytan oraz Io, a także Nassus, czyli tajemniczy świat rasy Vex.
Bungie zaprezentowało pierwsze ujęcia rozgrywki z zapowiedzianego w marcu Destiny 2 - kontynuacji wydanej w 2014 roku strzelanki z elementami MMO.
Zgodnie z zapowiedziami, firmy Activision oraz Bungie przeprowadzą dzisiaj wieczorem stream z Destiny 2. Prezentacja będzie okazją na zaprezentowanie pierwszych ujęć rozgrywki.
Podczas spotkania z inwestorami i analitykami związanego z publikacją raportu finansowego Activision Blizzard za pierwszy kwartał bieżącego roku fiskalnego, ujawniono, że Destiny 2 w wersji PC otrzyma istotne opcje.
Destiny 2 zadebiutuje we wrześniu. Jedno z życzeń wielu graczy zostało już spełnione przez Bungie i Activision - sequel kosmicznej strzelanki trafi nie tylko na konsole, ale również na PC.
Grafika promocyjna pierwszych dwóch rozszerzeń do Destiny 2 sugeruje, że dodatki skoncentrują się na tematyce ważnych postaciach z uniwersum - Osirisie oraz sztucznej inteligencji Rasputin.
Activision kontynuuje kampanię promocyjną Destiny 2. Po publikacji logo gry i oficjalnym potwierdzeniu tytułu możemy obejrzeć pierwszy teaser.
W pełni animowany materiał wideo nie zawiera rozgrywki. Słyszymy historię przygód dobrze znanego Cayde-6. Ten symbolizuje zapewne gracza, który nudzi się w pracy i marzy tylko o powrocie do świata wykreowanego przez studio Bungie.
Wszystko to w ramach zapowiedzi trailera. Ten zostanie opublikowany jutro, 30 marca, o godzinie 19:00 polskiego czasu.
Czytaj więcej...
Przedstawiciele Bungie oraz Activision oficjalnie zapowiedzieli Destiny 2. Obyło się bez trailera czy informacji prasowej - ograniczono się do opublikowania na Twitterze logo gry.