Biomutant - handlarze: gdzie znaleźć, jak korzystać

Gdzie sprzedawać i kupować przedmioty.

Podczas zabawy w Biomutant znajdywał będziesz setki różnorakich przedmiotów. Z większości z nich nie będziesz w ogóle korzystał. Warto jednak zrobić z nich pożytek i sprzedać do handlarza, a zdobyte zielone wydać na zakup innego sprzętu. Z tej strony dowiesz się gdzie szukać handlarzy i jak korzystać z ich usług.

Na tej stronie:

Gdzie znaleźć handlarzy

Handlarze zlokalizowani są w głównej mierze wewnątrz posterunków (1) - fortów plemion. By się tam jednak pojawili musisz wpierw podbić dane miejsce i przyłączyć je do ugrupowania, z którym jesteś w sojuszu.

158_biomutant_handlarze_gdzie_znalezc_jak_handlowac_korzystac

Potem wystarczy już tylko znaleźć handlarza. Łatwo ich wypatrzeć, gdyż nad głową mają ikonkę zielonych (2) - każda tego typu postać ma coś do sprzedania, niezależnie od tego czy jest to broń, ubranie, przedmioty zużywalne czy klucze.

159_biomutant_handlarze_gdzie_znalezc_jak_handlowac_korzystac

Jak sprzedawać i kupować przedmioty

Rozpocznij rozmowę z dowolnym handlarzem i z opcji dialogowych wybierz wymianę (zawsze po lewej stronie). Zostaniesz przeniesiony na ekran handlu, na którym znajdziesz swoją aktualną zniżkę (3), która uzależniona jest od wysokości charyzmy. Zniżka zmniejsza ceny zakupu i poprawia ceny sprzedaży.

160_biomutant_handlarze_gdzie_znalezc_jak_handlowac_korzystac

W oknie tym widać także ilość zielonych (4), czyli grową gotówkę. U góry ekranu zobaczysz z kolei przyciski do przełączania się między kupnem i sprzedażą (5), a przy lewej krawędzi filtrowanie za pomocą kategorii (6).

Po wejściu do dowolnej kategorii zobaczysz listę przedmiotów. Przy każdym z nich znajdziesz wartości liczbowe (7). Jest to cena za jaką zakupisz przedmiot od handlarza bądź sprzedasz mu swój własny. By dobić targu wystarczy wcisnąć przycisk (8) zlokalizowany obok cen.

161_biomutant_handlarze_gdzie_znalezc_jak_handlowac_korzystac

Pamiętaj, że handel to nie zawsze najlepszy sposób na pozbycie się przedmiotów. Niepotrzebny ekwipunek możesz złomować, co pozwoli ci zdobyć materiały rzemieślnicze by wykorzystać je do tworzenia przedmiotów.

Poprzednio: Biomutant - dziennik: jak korzystać, dlaczego nie mogę otworzyć

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Następnie: Biomutant - zagadka rotacyjna: jak rozwiązać, ilość ruchów