Dark Souls 3: Ashes of Ariandel - poradnik i opis przejścia

Kompletna solucja, porady, walki z bossami, sekrety i znajdźki.

Witamy w poradniku i solucji do Dark Souls 3: Ashes of Ariandel. W niniejszej publikacji znajdziesz pełny opis przejścia dodatku, opis walk z bossami oraz lokalizację wszystkich przedmiotów, sekretów i znajdziek, które można zebrać w grze.

Poradnik do Dark Souls 3: Ashes of Ariandel został tak skonstruowany, że jeżeli nie chcesz eksplorować dokładnie wszystkich lokacji, możesz przejść do kolejnego etapu gry, nie przejmując się pokonaniem wszystkim oponentów i zebraniem wszystkich przedmiotów.

W Dark Souls 3: Ashes of Ariandelprzemierzysz ośnieżone i skute lodem lokacje, gdzie na każdym kroku czeka na ciebie niebezpieczeństwo, ale i też nowy ekwipunek. Przyjdzie ci zmierzyć się z nowymi rodzajami przeciwników i bossami - czyli kwintesencją rozgrywki w Dark Souls. Twórcy DLC zalecają grać postaciami od osiemdziesiątego poziomu.

Jeśli szukasz poradnika do podstawowej wersji gry, znajdziesz go klikając w następujący odnośnik - Dark Souls 3 - Poradnik, Solucja.

Poradnik do DLC The Ringed City znajdziesz z kolei tutaj - Dark Souls 3: The Ringed City - poradnik i opis przejścia.

Wątek główny

Poniżej zawarty jest poradnik do gry, w którym opisujemy dokładną ścieżkę przejścia, zebrania wszystkim przedmiotów (znajdziek) oraz pokonania wszystkich bossów i innych przeciwników.

Porady ogólne

- Jeśli masz problemy z rozpoczęciem dodatku, odwiedź specjalnie przygotowaną stronę, tłumaczącą wszystko krok po kroku - Jak zacząć DLC Ashes of Ariandel w Dark Souls 3.

- Ze względu na to, że przyjdzie ci mierzyć się z przeciwnikami zadającymi obrażenia od mrozu, warto zaopatrzyć się w Kępki oszronionego mchu. Zniwelują one poziom paska, który po wypełnieniu odbierze Ci znaczną ilość punktów życia.

- Nowi przeciwnicy to nowe wyzwania. Przed rozpoczęciem ataku, najpierw poznaj ich ruchy. W tym celu przejdź do defensywy i obserwuj wrogów. Kiedy będziesz pewny jak zachowa się oponent, wtedy wyprowadź swój atak.

- W Ashes of Ariandiel często będziesz napotykał grupki przeciwników. Pojedynczo nie będą zagrożeniem dla ciebie. Jednak, jeżeli dopadnie cię kilku wrogów jednocześnie, lepiej jest oddalić się od nich i pojedynczo ich powybijać.

- Jeżeli gra stanowi dla ciebie nie lada wyzwanie, sprawdź w poradniku, gdzie znajduje się kolejne ognisko. Pomoże ci to w szybkim odnalezieniu drogi do najbliższego miejsca odpoczynku. Gdy będziesz gotowy, to wrócisz do miejsc, które wcześniej sprawiły ci problemy.