Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórcy Dying Light żartują z promocji Destiny i Red Bulla

Misja bonusem do napoju.

Firmy Activision i Red Bull ogłosiły nową promocję dla graczy Destiny - zakup napoju energetycznego odblokuje dodatkowe zadanie i bonusowe punkty doświadczenia w rozszerzeniu The Taken King.

Oryginalna promocja Activision

Inicjatywa ograniczona jest do Stanów Zjednoczonych.

Zakup promocyjnego Red Bulla to kod na przedmiot Focused Light, zwiększający przyrost punktów doświadczenia o 50 procent na 30 minut. Tymczasem zadanie to najczęściej kilka minut rozgrywki.

Destiny jest obecnie krytykowane za podejście do premiery dodatku The Taken King i za wysoką cenę rozszerzenia, więc fani przyjęli ogłoszenie takiej promocji raczej chłodno.

Sytuację wykorzystało polskie studio Techland, oferując żartobliwie swoją inicjatywę. Twórcy Dying Light przygotowali własną ilustrację reklamową, rozdając wirtualny gadżet na broń w grze dla każdego, kto opublikuje swoje zdjęcie na Twitterze ze szklanką... wody. Może być kranu.

„Dołączamy do najnowszego trendu w marketingu gier wideo!” - napisano w ogłoszeniu.

„Zastanawialiście się kiedyś, jak super fajna jest woda? Jest naturalna, wegańska i bez cukru. Zdrowa, pyszna. A do tego w zasadzie całkiem za darmo!” - czytamy komunikat Techlandu, który na moment zapomniał chyba o rachunkach.

Kody pojawią się na specjalnie przygotowanej do tego celu stronie internetowej.

A to wersja Techlandu

Nudzisz się? Zobacz także:

Read this next