Stray - wszystkie partytury w slumsach
Piosenki dla muzyka.Partytury w Stray to znajdźki, które można odszukać w slumsach. Na tej stronie poznasz wszystkie ich lokalizacje i dowiesz się, jaką nagrodę dostaniesz za ich znalezienie.
Uwaga: kartki prezentujemy w takiej kolejności, w jakiej je znaleźliśmy. Jest to jednak pełen komplet, a więc 8 znajdziek.
Na tej stronie:
- Partytura 6/8
- Partytura 3/8
- Partytura 1/8
- Partytura 7/8
- Partytura 8/8
- Partytura 5/8
- Partytura 4/8
- Partytura 2/8
- Co zrobić z partyturami, nagroda
Partytura 6/8
Wejdź do jednego z budynków oznaczonych symbolem Nieznajomych (1) - z otwartym oknem, pod którym biegnie rura.

Partytura znajduje się zaraz za drewnianą kratką.

Partytura 3/8
Wejdź do budynku z Elliotem (2), trzęsącym się programistą. Jeżeli nie wiesz, gdzie to jest, zapewne nie dotarłeś tam fabularnie.

Znajdźka jest na parterze, zaraz za wejściem.

Partytura 1/8
W mieszkaniu Momo (3), a więc budynku z pomarańczowym neonem.

Partytura leży na półce w ciemnym magazynie.

Partytura 7/8
W bibliotece oznaczonej symbolem Nieznajomych (4). Znajdziesz ją na dachach, za kanapą z pilotem do telewizora.

Partytura jest na pianinie.

Partytura 8/8
Znajduje się w sejfie, który musisz otworzyć.

Partytura 5/8
Na piętrze w barze, na jednym ze stołów.

Bar odwiedzasz w ramach fabuły. To pierwszy budynek po lewej od „początku” slumsów.
Partytura 4/8
Kupisz ją u handlarza Azooza, którego znajdziesz na lewo od „początku” slumsów. Będzie cię jednak kosztować puszkę napoju energetycznego.

Partytura 2/8
Wejdź na budynek, na którym stoimy na poniższym obrazku. Jest on naprzeciwko pomarańczowego neona (5).

Partytura leży na stole.

Co zrobić z partyturami, nagroda
Partytury to nie tylko zwykłe znajdźki. Musisz je zanieść do muzyka Morusque (6), którego znajdziesz na prawo od „początku” slumsów.

Pokaż muzykowi partyturę, a zagra ci piosenkę zapisaną na kartce. Pokazana partytura znika z ekwipunku.
Za przekazanie Morusque wszystkich partytur otrzymasz od niego nagrodę - odznakę muzyczną.

Odznaka automatycznie trafi na plecak kota. Nie można jej zdjąć.
Następnie: Stray - żółta, czerwona i fioletowa roślina, kwiaciarz Malo
Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Stray - sejf w slumsach: kod, jak otworzyć