Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - wszystkie partytury w slumsach

Piosenki dla muzyka.

Partytury w Stray to znajdźki, które można odszukać w slumsach. Na tej stronie poznasz wszystkie ich lokalizacje i dowiesz się, jaką nagrodę dostaniesz za ich znalezienie.

Uwaga: kartki prezentujemy w takiej kolejności, w jakiej je znaleźliśmy. Jest to jednak pełen komplet, a więc 8 znajdziek.


Na tej stronie:


Partytura 6/8

Wejdź do jednego z budynków oznaczonych symbolem Nieznajomych (1) - z otwartym oknem, pod którym biegnie rura.

Partytura znajduje się zaraz za drewnianą kratką.


Partytura 3/8

Wejdź do budynku z Elliotem (2), trzęsącym się programistą. Jeżeli nie wiesz, gdzie to jest, zapewne nie dotarłeś tam fabularnie.

Znajdźka jest na parterze, zaraz za wejściem.


Partytura 1/8

W mieszkaniu Momo (3), a więc budynku z pomarańczowym neonem.

Partytura leży na półce w ciemnym magazynie.


Partytura 7/8

W bibliotece oznaczonej symbolem Nieznajomych (4). Znajdziesz ją na dachach, za kanapą z pilotem do telewizora.

Partytura jest na pianinie.


Partytura 8/8

Znajduje się w sejfie, który musisz otworzyć.


Partytura 5/8

Na piętrze w barze, na jednym ze stołów.

Bar odwiedzasz w ramach fabuły. To pierwszy budynek po lewej od „początku” slumsów.


Partytura 4/8

Kupisz ją u handlarza Azooza, którego znajdziesz na lewo od „początku” slumsów. Będzie cię jednak kosztować puszkę napoju energetycznego.


Partytura 2/8

Wejdź na budynek, na którym stoimy na poniższym obrazku. Jest on naprzeciwko pomarańczowego neona (5).

Partytura leży na stole.


Co zrobić z partyturami, nagroda

Partytury to nie tylko zwykłe znajdźki. Musisz je zanieść do muzyka Morusque (6), którego znajdziesz na prawo od „początku” slumsów.

Pokaż muzykowi partyturę, a zagra ci piosenkę zapisaną na kartce. Pokazana partytura znika z ekwipunku.

Za przekazanie Morusque wszystkich partytur otrzymasz od niego nagrodę - odznakę muzyczną.

Odznaka automatycznie trafi na plecak kota. Nie można jej zdjąć.

Następnie: Stray - żółta, czerwona i fioletowa roślina, kwiaciarz Malo

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - sejf w slumsach: kod, jak otworzyć

Read this next