Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - sejf w slumsach: kod, jak otworzyć

I co jest w środku.

Jednym z sekretów gry Stray w slumsach jest sejf. Można go otworzyć tylko po rozwiązaniu zagadki, a więc poznaniu kodu.

Na tej stronie dowiesz się, jaki jest kod oraz jak krok po kroku rozwiązać całą łamigłówkę.


Na tej stronie:


Kod do sejfu

Jeśli poszukujesz szybkiego rozwiązania, kod do sejfu w slumsach to: 1283.

Aby jednak poznać ten kod, trzeba wykonać „zadanie poboczne”, które ma kilka etapów. Jest dość ciekawe, więc zalecamy tak zrobić.

Zawsze możesz też lekko zasugerować się poniższymi podpowiedziami, ale rozwiązać zagadkę samemu.


Gdzie jest sejf i co jest w środku

Aby wszystko było jasne, podajemy też lokalizację sejfu. Aby do niego dotrzeć, musisz minąć muzyka z gitarą, a następnie skręcić w lewo.

Sejf leży na stercie śmieci.

W sejfie znajduje się - uwaga na lekki spoiler - partytura 8/8. To ostatnia znajdźka, którą możesz oddać muzykowi niedaleko.


Rozwiązanie zagadki, kod binarny

Przy sejfie znajduje się kartka z kodem binarnym. Weź ją.

Kartkę z kodem musisz pokazać Elliotowi (1), czyli trzęsącemu się programiście. Spotkasz się z nim w ramach fabuły.

Elliot powie ci, że wiadomość zapisana kodem binarnym głosi „Dufer Bar”. Tam właśnie musisz się udać.

Bar będzie dostępny dopiero wtedy, kiedy w ramach fabuły będziesz musiał spotkać się tam z Momo. Bar (2) znajduje się zaraz przy „początku” slumsów.

Gdy wejdziesz do środka, wejdź na ladę. Teraz zrzuć obrazek (3) obok neonu, a pod nim znajdziesz kod.

Wystarczy teraz iść do sejfu i wprowadzić kod ze ściany. W sekcji powyżej dowiesz się, co znajduje się w środku.

Następnie: Stray - wszystkie partytury w slumsach

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - wszystkie puszki napoju energetycznego w slumsach

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze