Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - rozdział 3, Mieszkanie: zagadka z bateriami, B-12

Kot spotyka przyjaciela.

Trzeci rozdział gry Stray nosi nazwę Mieszkanie. Trafiasz w nim do domu pewnego robota, którego pomagasz przywrócić do życia.

  • Podejdź do ekranu z napisem „Potrzebuję pomocy”. Chodź kotem po klawiaturze, żeby „odpowiadać” nieznajomemu na wiadomości.
  • Czeka cię zagadka z kontaktami i bateriami. Twoim zdaniem jest znalezienie czterech baterii i włożenie je w cztery kontakty.
  • Pierwsza bateria jest na szafce. Musisz przestawić dźwignię po prawej, co spowoduje, że maszyna ruszy się w lewo. Druga bateria jest w samej ruchomej maszynie.
  • Trzecia bateria jest na stole.
  • Czwartą baterię znajdziesz na szafce po lewej stronie. Wskocz na stołek, żeby się tam dostać.
  • Włóż wszystkie baterie do kontaktów i przejdź przez tajne przejście. Zrzuć pudło na półce na ziemię. Wypadnie z niego mały robot. Chwyć go.
  • Wróć do poprzedniego pomieszczenia i połóż robota na platformie. Zostanie on naprawiony.
  • Po scenie przerywnikowej i dialogach, otwórz drzwi za pomocą klucza.
  • Aby otworzyć kolejne drzwi z kodem, udaj się do pomieszczenia po prawej stronie i zrzuć puszkę z farbą. Kod to 3748.
  • Zjedź wiatrem w dół, kontynuuj podróż, a potem raz jeszcze zjedź wiadrem. Ucieknij od przeciwników.

Po wejściu do alejki, rozpocznie się kolejny rozdział.

Następnie: Stray - rozdział 4, Slumsy: notatniki Nieznajomych

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - rozdział 2, Martwe miasto: wędrówka przez dachy

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze