Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Stray - rozdział 2, Martwe miasto: wędrówka przez dachy

Próbujemy odnaleźć choć jedną żyjącą osobę.

Martwe Miasto to 2. rozdział gry Stray. Kot próbuje w nim odnaleźć się w mrocznym świecie, do którego właśnie trafił.

  • Wejdź na śmietnik, a potem na drugą stronę. Idź prosto.
  • Wskocz na beczki, a potem skręć w prawo.
  • Twoim zadaniem jest wzięcie w pyszczek dowolnego wiaderka, a potem upuszczenie je obok wiatraka. To go zablokuje i będziesz mógł przejść dalej.
  • Zrzuć wszystkie puszki i przeskocz na drugą stronę. Strąć najwyższą puszkę, co otworzy ci przejście.
  • Idź dalej jedyną możliwą drogą i wskocz do wiadra. Miń robota, który „zginie” na twoich oczach, a potem wskocz na śmietnik i jeszcze wyżej.
  • Czas na scenę ucieczki. Unikaj zurków i biegnij cały czas przed siebie. Zwracaj też uwagę na znaki, które wskazują właściwą drogę.
  • Po wędrówce po dachach popchnij deskę, żeby przeskoczyć na drugą stronę.
  • Wskocz do budynku przez niebieskie okno.
  • Ustaw beczkę w tym miejscu, żeby wskoczyć wyżej.
  • Przejdź po pręcie, a po drugiej stronie zeskocz tutaj.
  • Gdy trafisz na klatkę schodową, wejdź przez kraty tutaj.
  • Wyciągnij zasilanie z kontaktu, by zatrzymać wiatrak. Potem tam wskocz.

Po przejściu kilku kroków, rozpocznie się nowy rozdział.

Następnie: Stray - rozdział 3, Mieszkanie: zagadka z bateriami, B-12

Spis treści: Stray - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Stray - rozdział 1, Za murem: początek gry

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników. Jako dziecko marzył, by zawodowo rysować, żonglować lub grać na gitarze - dwie pierwsze czynności wychodzą mu całkiem nieźle.

Komentarze