Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, mechanika i wszystkie sekrety gry.
Witamy w poradniku do Little Nightmares 2. W grze poruszamy się po tajemniczym świecie rodem z horrorów, a została wydana na PC oraz konsole Xbox One, PS4, Nintendo Switch, Xbox Series S i X oraz PS5.
W niniejszym opracowaniu znajdziesz szczegółowy opis przejścia wraz z rozwiązaniem wszystkich zagadek. Dodatkowo znajdziesz tu ogólne wskazówki związane z rozgrywką, a także odpowiedzi na najważniejsze pytania związane z tytułem. Oprócz solucji przygotowaliśmy również dział poświęcony sekretom.
Little Nightmares 2 jest kontynuacją gry platforomowo-logicznej od niezależnego studia Tarsier Studios. Wcielamy się w chłopca o imieniu Mono, który wraz z dziewczyną o imieniu Six próbują przeżyć w brutalnym świecie, gdzie na każdym kroku czyhają na nich niebezpieczeństwa.
Spis treści
Porady ogólne
W tej części zamieściliśmy informacje dotyczące mechanik i podstaw rozgrywki.
- Little Nightmares 2 - sterowanie na PC i konsolach: Xbox i PlayStation
- Little Nightmares 2 - jak zapisać grę
- Little Nightmares 2 - cofanie się w etapach, wracanie po sekrety
- Little Nightmares 2 - wymagania na PC
- Little Nightmares 2 - korzystanie z przedmiotów: buty, siekiera, latarka i pilot
- Little Nightmares 2 - współpraca z Six
Opis przejścia
W tym miejscu znajdziesz solucję, dzięki której poznasz rozwiązania zagadek pojawiających się w poszczególnych rozdziałach.
- Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - przejście przez las
- Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - dom
- Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - ucieczka przed myśliwym
- Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - wejście do budynku
- Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - uczniowie, nauczycielka
- Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - biblioteka, zagadka z szachami, kuchnia
- Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - pianino, ucieczka
- Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - zagadka z pluszakami, rączka
- Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - manekiny, bezpieczniki
- Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - pacjent, kostnica, piec
- Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - budynki
- Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - telewizory, pilot
- Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - sklep, ucieczka, walka
- Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - drzwi i pozytywka
- Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - zakończenie
Sekrety i znajdźki
Ta sekcja poświęcona jest wszystkim znajdźkom i sekretom, które ukryte zostały w grze. Dla wygody przeglądania całość podzielona została na tematyczne rozdziały.
- Little Nightmares 2 - czapki i widmowe szczątki: Pustkowie
- Little Nightmares 2 - czapki i widmowe szczątki: Szkoła
- Little Nightmares 2 - czapki i widmowe szczątki: Szpital
- Little Nightmares 2 - czapki i widmowe szczątki: Wyblakłe miasto
Wskazówki na początek
- Dokładnie sprawdzaj wszystkie pomieszczenia. Dzięki opcji widzenia możesz podświetlać interaktywne obiekty w bezpośredniej odległości od postaci. Przy każdym pobliskim przedmiocie, z którym możesz wejść w interakcję, wyświetli się także specjalna ikonka.
- Twoja postać nie jest nieśmiertelna. Mimo braku bezpośrednich zagrożeń, może ona umrzeć od kontaktu z ćmami bądź gdy zbyt długo przebywasz po za ciałem. Śmierć jest o tyle bolesna, że punkty zapisu są często oddalone od siebie o kilkanaście minut gry - warto wiec planować swoje kroki z wyprzedzeniem.
- Nie ma możliwości samodzielnego zapisania rozgrywki. Gra zapisuje przebieg w ściśle określonych punktach lokacji - wyświetla się wtedy stosowna ikonka na ekranie. Jeśli nie jesteś pewny, czy możesz bezpiecznie wyjść z gry, otwórz menu i sprawdź datę ostatniego zapisu - by potem nie żałować.
- Przy każdej okazji ładuj energię postaci. Jest ona wykorzystywana do aktywacji zdolności specjalnych, w tym tarczy duchowej, która ochroni bohaterkę przed ćmami. Zawsze staraj się mieć ją naładowaną - symbolizują to kolce na ramieniu bohaterki. Im są bardziej wyblakłe, tym bardziej jej moc jest wyczerpana.
Little Nightmares 2 - wprowadzenie do fabuły
Fabuła gry jest oparta przede wszystkim na tajemniczości. Wcielamy się w postać chłopca o imieniu Mono, który pewnego razu budzi się w lesie obok telewizora. Nie wiemy skąd bohater wziął się w tym miejscu, ani nie znamy żadnych szczegółów z jego przeszłości. Naszym celem jest próba przeżycia w enigmatycznym świecie rodem z horrorów.
Możemy się tylko domyślać, że ważnym elementem są telewizory, na które co jakiś czas trafiamy podczas przygody. Nie służą jednak za zwykłe odbiorniki, ale za urządzenia zdolne do wpływania na bohatera oraz świat. Podstawą jest jednak unikanie całej gamy niebezpieczeństw - od pułapek, aż po groźnych przeciwników, zdolnych do natychmiastowego uśmiercenia naszej postaci.