Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - wejście do budynku
Docieramy do domu nauki.
Po zakończeniu rozdziału 1, na końcu którego uciekliśmy myśliwemu, bohaterowie docierają na wyspę, z której wchodzą do budynku. W nowej lokacji skieruj się w prawo. Przejdź przez dziurę w ścianie, a po wyjściu na ulicę udaj się do kolejnego budynku (1).
Kieruj się w prawo, aż do miejsca, gdzie Six podsadzi bohatera do okienka. Wejdź na telewizor (2), po czym przeskocz na linę (3) i zacznij się bujać tak długo, aż strącisz telewizor z lewej.
Po znalezieniu się na górze przeskocz na lewą stronę i skieruj się do przejścia z lewej, gdzie zrzuć na dół telewizor (4), dzięki czemu Six dostanie się na górę.
Wróć na klatkę schodową, wbiegnij na schody, po czym przeskocz do Six (5). Wejdź na górę i skieruj się w dół ekranu. Jeśli pójdziesz w lewo, to znajdziesz sekret - widmowe szczątki #1.
Wróć na klatkę i skieruj się na drewnianą kładkę, z której przeskocz na drugą stronę nad przepaścią, po czym kieruj się cały czas w prawo, aż dotrzesz do telewizora (6). Podejdź do niego i zacznij go nastrajać, korzystając z klawiszy kierunkowych. Najpierw postaraj się przestawić obraz w górę, a potem w lewo. Po znalezieniu się w środku kieruj się w stronę drzwi na górze ekranu.
Po zakończeniu sekwencji skieruj się w prawo. Przejdź przez okno i kontynuuj, aż do kontenera (7), który przeciągnij w lewą stronę. W ten sposób odblokujesz dziurę, przez którą dotrzesz na plac. Na miejscu znajdziesz dwa sekrety - widmowe szczątki #2 i czapkę #1.
Aby dostać się do budynku skieruj się w prawo i na dół ekranu. Odnajdziesz chustę (8), po której zacznij się wspinać w stronę okna.
Trafisz na korytarz - przejdź w prawo i pociągnij za dźwignię (9), co spowoduje zgaszenie światła. Następnie udaj się do pokoju z lewej (10) i podnieś piłkę lub klocek, które tu znajdziesz. Wróć z nimi na korytarz i stań w promieniu światła, który jest rzucany przez obraz z prawej, po czym rzuć trzymany przedmiot prosto w obraz (11). W ten sposób odkryjesz przejście.
W kolejnym pomieszczeniu zacznij wraz z Six jednocześnie skakać na ruchomej desce na podłodze. Jeśli zsynchronizujecie skoki, to po chwili podłoga się zawali, odblokowując dalsze przejście.
Przejdź przez tunel i kontynuuj do kolejnego korytarza. Przejdź przez jego pierwszą część, a w drugiej uważaj na deskę (12) w podłodze, która aktywuje pułapkę (13) - najłatwiej ją ominąć kierując się w stronę ściany na górze ekranu. Następnie ukucnij i przejdź pod lampą (14).
Ukucnij i przejdź do dalszej części korytarza pod kolejną przeszkodą. Idź przy szafkach na górze ekranu, dzięki czemu ominiesz dwie kolejne pułapki na linach. Następnie skręć do korytarza prowadzącego na górę.
Pobiegnij w stronę okna, a za bohaterem zostanie zrzucona szafka. Wskocz na nią i przeskocz do przejścia (15) z prawej.
Trafisz na kolejny korytarz - kiedy na bohatera zacznie lecieć lampa (16), ukucnij i poczekaj, aż przefrunie mu nad głową.
Teraz wystarczy na nią wskoczyć i przeskoczyć na kamienną przeszkodę z prawej, aby dotrzeć do dalszej części budynku.
Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - uczniowie, nauczycielka
Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - ucieczka przed myśliwym