Skip to main content

Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - dom

Przechodzimy przez budynek.

Po przejściu przez las będziesz kontynuował przygodę w pierwszym rozdziale gry. Po wejściu do budynku znajdziesz się w kuchni. Zeskocz na dół i kieruj się w prawo i przejdź przez drzwi na korytarz. W nowej lokacji będziesz mógł odnaleźć kolejny sekret - czapkę #1. Aby kontynuować przejdź przez drzwi z prawej (1) i zejdź po schodach na dół.

Skieruj się do pomieszczenia z prawej i sięgnij po siekierę (2). Będziesz musiał się z nią nieco pomocować, ale w końcu bohater ją podniesie.

Udaj się w lewo i zacznij nią uderzać (klawisz skoku) w drewniane drzwi (3). Po ich częściowym zniszczeniu przejdź do lokacji z Six (4), która od tej pory będzie towarzyszyć bohaterowi i w miarę możliwości udzielać mu pomocy.

Wróć na korytarz, a następnie po schodach na górę. Zejdź na dół ekranu i skieruj się w prawo. Wejdź do jadalni, po czym wskocz na szafkę pod ścianę, a potem wyjdź przez okno (5).

W kolejnym pokoju podejdź do Six (6) i skorzystaj z jej pomocy, aby doskoczyć do dźwigni. Po jej pociągnięciu opuścisz schody prowadzące na strych - wejdź po nich na górę.

Kiedy się tam znajdziesz skieruj się w lewo i przepchnijcie razem pudło (7), dzięki czemu będziesz mógł przeskoczyć do dalszej części strychu.

Skieruj się w lewo i ponownie skorzystaj z pomocy Six, żeby dostać się za szafkę (8) z lewej. Przejdź do następnej lokacji, gdzie znajdziesz kobietę trzymającą korbkę. Podnieś ją i wróć do poprzedniego pomieszczenia. Osadź korbę w specjalnym miejscu (9) i poczekaj, aż Six nieco ją obróci. Wskocz wtedy na przedmiot (10) z prawej. Poczekaj, aż znajdziesz się na górze, po czym przeskocz na klucz (11).

Wróć z kluczem piętro niżej (aby wrócić do schodów będziesz musiał wyciągnąć dolną szufladę w szafce) i użyj go, żeby otworzyć zamek z prawej. Po wyjściu (sekret - widmowe szczątki #3) na zewnątrz kieruj się w prawo do kolejnego budynku. Na miejscu przepchnij skrzynię (12) i przejdź dalej przez okno (13).

W kolejnej lokacji natkniesz się na myśliwego, z którym związana jest ostatnia część bieżącego rozdziału.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - ucieczka przed myśliwym

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 1: Pustkowie - przejście przez las

Zobacz także