Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - uczniowie, nauczycielka

Spotykamy niebezpiecznych wrogów.

W pierwszej części drugiego rozdziału o nazwie Szkoła dotarliśmy wraz z Six do budynku, który okazał się naszpikowany pułapkami. Idąc dalej natkniesz się na pierwszą w grze walkę. Po scence z szafką i uczniami podnieś młotek (1) i skieruj się po cichu w prawo. Podejdź od tyłu do przeciwnika (2) i zaatakuj go - jeden celny cios załatwi sprawę.

W kolejnym pomieszczeniu trafisz na drugiego przeciwnika (3). Możesz trzymać się góry ekranu, aby aktywować pułapkę (4), która się go pozbędziesz (możesz też skorzystać z młotka z poprzedniej lokacji). Przejdź przez dziurę w oknie do kolejnego korytarza, gdzie znajdziesz sekret - widmowe szczątki #3.

Kontynuuj marsz w prawo, mijając po drodze zamkniętą na klucz windę, którą trzeba będzie otworzyć. Po chwili dotrzesz do sali z uczniami i nauczycielką - od tej pory trzeba zachowywać się po cichu.

Ukucnij i zacznij po cichu kierować się w prawo w momencie, gdy nauczycielka stoi tyłem. Kiedy zobaczysz, że odwraca się (5) w stronę klasy, to ukrywaj się za ławkami (6).

Kontynuuj, aż dotrzesz do pomieszczenia z prawej. Wejdź na regał (7), na którym znajduje się klucz. Kiedy spadnie podnieś z ziemi klucz i szybko ukryj się w pudle (8), gdzie przeczekaj kontrolę nauczycielki. Kiedy odejdzie skieruj się do małego przejścia (9) z lewej.

Poczekaj, aż nauczycielka skieruje się w lewo, po czym po cichu wejdź pod środkową ławkę (10). Ponownie odczekaj chwilę, aż przeciwniczka przejdzie w prawo i, gdy nie będzie patrzeć w stronę bohatera, skieruj się do korytarza (11) z lewej. Teraz wystarczy skierować się do drzwi do windy, otworzyć je zdobytym kluczem i wjechać na górę.

Po wjechaniu na piętro skieruj się w prawo, gdzie spotkasz chłopca rysującego na ziemi kredą. Sprowokuj go idąc głośno, przez co zostaniesz zaatakowany (12). Ucieknij na odpowiednią odległość, co spowoduje, że przeciwnika pociągnie sznurek. Kiedy do tego dojdzie podbiegnij do gazrurki (13) i przy jej pomocy rozpraw się z rywalem.

Przy pomocy broni zniszcz drewniane drzwi z prawej, po czym wskocz do szybu i zacznij iść wzdłuż niego. W nowym pomieszczeniu udaj się w górę ekranu i ukryj się w pudle (14) przed wzrokiem nauczycielki.

Następnie rusz po belce w prawo, a potem w dół ekranu. Przeskocz nad słoikiem - jeśli wywołałeś jakiś hałas, to ukryj się w drugiej kryjówce (15) i przeczekaj chwilę. Kiedy droga będzie bezpieczna weź rozbieg i wskocz na chustę (16), po której zacznij się wspinać.

Na kolejnym piętrze udaj się w górę ekranu i popchnij deskę (17). Po jej upadku ukryj się w pudle (18), po czym skieruj się do przejścia (19).

Trafisz do szybu wentylacyjnego - przejdź nim w prawo, aż dotrzesz do kolejnej lokacji, czyli biblioteki.

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - wejście do budynku

Read this next