Little Nightmares 2 - współpraca z Six
Kiedy dziewczynka może nam pomóc.
Chociaż rozgrywka w Little Nightmares 2 jest jednoosobowa, to od pewnego momentu zabawy głównemu bohaterowi będzie towarzyszyć dziewczynka o imieniu Six. Warto od razu zaznaczyć, że jest ona w pełni kontrolowana przez sztuczną inteligencję i nie mamy wpływu na jej poczynania. Poniżej znajdziecie informacje, w jaki sposób Six może pomagać głównemu bohaterowi.
Warto zaznaczyć, że Six można do siebie przywoływać, chociaż niemal do końcówki gry, jest to mechanika bez której można się obejść. Z drugiej strony, jeśli Six zbliży się do jakiegoś miejsca lub przedmiotu, to sama przywoła ręką (1) głównego bohatera.
W takich przypadkach najczęściej będzie można wejść z dziewczynką w interakcję (2). Najczęściej będzie to dotyczyć podsadzenia bohatera do wyżej położonych miejsc, w której nie mógłby się inaczej dostać.
Czasami, na przykład podczas przeciągania lub pchania ciężkich przedmiotów okaże się, że bohater posiada za mało siły. Jeśli wtedy będziemy próbować wykonać akcję dalej, to Six udzieli nam pomocy (3).
Six okazuje się też przydatna podczas pokonywania przepaści. W niektórych miejscach trzeba będzie rozwiązać łamigłówkę, która umożliwi przedostanie się dziewczynce na drugą stronę. Kiedy to zrobi wyciągnie do bohatera rękę (4). Oznacza to, że można będzie wziąć rozbieg, przeskoczyć przez przepaść, a Six pomoże wciągnąć się na górę naszej postaci.
To główne miejsca, w których możemy liczyć na pomoc dziewczynki. Jeśli chodzi na przykład o sekwencje zagrożenia lub ucieczki, to zazwyczaj Six jest w pełni samodzielna.
Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Little Nightmares 2 - korzystanie z przedmiotów: buty, siekiera, latarka i pilot