Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - budynki
Początek czwartego etapu.
Po pokonaniu pacjenta i ucieczce ze szpitala czas na przejście do kolejnego rozdziału. Już w pierwszym zaułku możesz odnaleźć sekret - widmowe szczątki #1. Aby kontynuować skieruj się w prawo i podążaj w tym kierunku, aż do budynku.
Na klatce schodowej wejdź na górę, a potem kontynuuj w prawo - nie przejmuj się osobą, która spadnie na ziemię. Przejdź w prawo, wskocz na telewizor i przeskocz przez okno (1).
Wejdź na górę po drabinie i przeskocz na daszek z prawej, po czym przejdź przez okno. Przejdź przez korytarz, nie podchodząc do spotkanych osób i wejdź do pomieszczenia z prawej. Skorzystaj z pomocy Six, aby podskoczyć do klamki (2). W łazience zlokalizuj przejście z prawej i przejdź przez nie.
Kontynuuj, aż do szybu z windą. Wskocz na jej dach i przeskocz na prawo (3), a stamtąd dostań się do kabiny (4). Przestaw dźwignię, a kiedy winda zacznie jechać w górę, przeskocz na deski (5) z prawej.
Wejdź na górę, przejdź w prawo, a potem kieruj się w górę po kolejnych deskach. Na końcu przejdź do pomieszczenia z lewej. Omiń windę z Six i wejdź do pokoju biurowego. Otwórz szufladę (6), w której znajdziesz klucz.
Wróć z nim do windy i otwórz kłódkę. Wejdź do windy, przestaw dźwignię (7) i szybko wyjdź z kabiny. Następnie, z pomocą Six, pociągnij za drugą dźwignię (8), a kiedy winda zacznie jechać w górę, wskocz na jej dach. W ten sposób dostaniesz się na wyższe piętro, gdzie możesz znaleźć sekret - widmowe szczątki #2.
Skieruj się w prawo i opuść budynek przez okno. Przebiegnij przez dachy, kierując się w prawo, aż dotrzesz do drewnianej konstrukcji (w pobliżu jest sekret - widmowe szczątki #3). Wejdź po niej na górę (9) i kieruj się w prawo.
Po chwili dotrzesz do kołowrotka (10). Skorzystaj z niego, żeby przybliżyć wieszak (11), na który wskoczy Six. Następnie przetransportuj ją na drugą stronę, a kiedy zeskoczy weź rozbieg i przeskocz nad przepaścią (12).
Wejdź na górę po drabinie, potem po kolejnej, a następnie po rynnie. Skieruj się w stronę okna, przez które dotrzesz na korytarz. Udaj się w prawo, a kiedy budynek zacznie się walić, biegnij w prawo. Po dotarciu do drzwi (13) przepchnij je wraz z Six.
Biegnij dalej, aż do miejsca, gdzie zarwie się podłoga. Po upadku pomóż Six wydostać się z pułapki. Udaj się w prawo, otwórz drzwi, a na korytarzu udaj się w górę i do pokoju z prawej, gdzie wejdź w interakcję z telewizorem.
Dostrój go, po czym udaj się w stronę drzwi, które otwórz. Po powrocie do rzeczywistości pojawi się wysoki mężczyzna (14). Od razu zacznij przed nim uciekać kierując się w stronę korytarza (15).
Zbiegnij na dół i wbiegnij do pokoju dziecięcego z prawej, gdzie ukryj się pod łóżkiem (16). Niestety Six nie uda się ukryć i zostanie porwana przez mężczyznę.
Po scence wyjdź spod łóżka i wróć do pokoju z telewizorem - wejdź z nim w interakcję, a zostaniesz przeniesiony do nowej lokacji. Na miejscu wskocz na regał z książkami (17) i wejdź na wyższe piętro (18).
W tym miejscu rozpocznie się kolejny fragment rozdziału, w którym kluczową rolę będą odgrywać odbiorniki telewizyjne.
Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - telewizory, pilot
Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - pacjent, kostnica, piec