Skip to main content

Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - manekiny, bezpieczniki

Uruchamiamy windę.

Po ucieczce rączce oraz zdobycia pierwszego bezpiecznika w poprzedniej części rozdziału 3 czas na skierowanie się do kolejnego, szpitalnego skrzydła. Po wejściu na korytarz udaj się w górę ekranu i, po skorzystaniu z pomocy Six, przeskocz przez małe przejście (1).

Trafisz do pomieszczenia z nowym typem wroga - manekinem (2). Atakują bohatera tylko, jeśli jest ciemno - aby się przed nimi bronić należy włączać światła lub celować w nie świecącą się latarką. Zacznij od pociągnięcia za dźwignię (3), a kiedy rywal ruszy w stronę bohatera poświeć na niego (4). Następnie obejdź rywala, cały czas celując w niego latarką i udaj się do przejścia z lewej.

W następnej lokacji skręć do korytarza prowadzącego w górę i przejdź przez drzwi z lewej. Następnie biegnij cały czas w lewo, a promień latarki skieruj na manekiny (5), które zaczną gonić bohatera. Po dotarciu do łóżka (6) przejdź pod nim dalej.

Idąc dalej ochraniaj się latarką przed kolejnymi przeciwnikami (7), jednocześnie kierując się w stronę drzwi (8), przez które przeskocz.

Udaj się w lewo i wskocz na podwyższenie, a potem do szybu, którym dotrzesz do toalety. Po wyjściu z niej na korytarz będziesz mógł dotrzeć do sekretu - widmowych szczątek #3. Udaj się korytarzem w dół.

Trzymaj się prawej strony, ponieważ po chwili z lewej strony wysuną ręce manekinów - jeśli się do nich zbliżysz, to zginiesz. Biegnij w dół trzymając się mniej więcej środka korytarza (9) i omijając pojawiające się ręce.

Po dotarciu do zakrętu skieruj latarkę w lewo, ponieważ zza drzwi wyjdzie manekin. Kieruj się w prawo celując w kolejnych wrogów, a przed wejściem uważaj na ostatniego (10), leżącego na podłodze.

W następnym pomieszczeniu przejdź pod łóżkiem, po czym wdrap się na regał (11), a z niego skieruj się do małego przejścia (12) prowadzącego do szybu.

Dotrzesz do miejsca z prysznicami, gdzie można odkryć sekret - widmowe szczątki #4. Zacznij od skierowania się w prawo, gdzie zobaczysz manekina na wózku. Kiery zaatakuje bohatera poświeć na niego latarką, po czym wróć do dźwigni z lewej i zaświeć światło, dzięki czemu przeciwnik stanie się bezbronny.

Przejdź w prawo, przeciągnij wózek do prawej i wejdź po nim do przejścia. W ten sposób dotrzesz do pomieszczenia wypełnionego manekinami. Udaj się w dół ekranu i, oświetlając wrogów, kieruj się w prawo przechodząc obok filarów (13).

W pewnej chwili dotrzesz do filara, przy którym stoi kilka nieruchomych manekinów - zlokalizuj przy nim przejście (14), stale oświetlając rywali, po czym udaj się do przejścia (15) z prawej strony.

W lokacji z krzesłem elektrycznym przestaw krzesło (16), dzięki czemu będziesz w stanie wskoczyć na dźwignię (17), która uruchomi prąd. Po spięciu podnieś bezpiecznik (18) i rzuć go do pojemnika (19) z prawej.

Kiedy Six otworzy przejście skieruj się w prawo i wróć na korytarz ze schodami, gdzie podnieś bezpiecznik (20).

Przejdź z nim w prawą stronę i włóż do pustego miejsca (21) - drugie powinna obsadzić Six. Następnie wskocz na dźwignię (22) i skieruj się do windy (23).

W ten sposób zakończysz tę część etapu, a bohaterowie zjadą na niższy poziom szpitala.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - pacjent, kostnica, piec

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - zagadka z pluszakami, rączka

Zobacz także