Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - zakończenie

Docieramy do finału przygody.

Po zniszczeniu pozytywki Six od razu zacznij biec za dziewczyną w prawo. Będziesz goniony przez wielką masę z oczami (1). W trakcie ucieczki omijaj i przeskakuj kolejne przeszkody (2), pamiętając, że jeden błąd skończy się śmiercią bohatera.

W pewnej chwili dotrzesz do kamiennej belki (3), po której zacznij biec za Six. Kiedy jej część się zapadnie wykonaj skok.

Bohater wprawdzie złapie rękę Six (4), jednak dziewczyna go nie utrzyma, co spowoduje jego upadek z wysokości.

Po upadku zacznij kierować się w lewo, aż odnajdziesz krzesło (5) na podwyższeniu. Udaj się w jego stronę i usiądź na nim.

W ten sposób dotrzesz do zakończenia gry oraz zdobędziesz ostatnią czapkę, którą będziesz mógł zakładać bohaterowi przy nowym podejściu do rozgrywki. Jeśli w trakcie zabawy zebrałeś wszystkie 18 widmowe szczątki, to ujrzysz również sekretne zakończenie.

Następnie: Little Nightmares 2 - sekretne zakończenie

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - drzwi i pozytywka

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Little Nightmares II

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze