Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - drzwi i pozytywka

Zbliżamy się do finały przygody.

Po zakończeniu rozdziału 4 o nazwie Wyblakłe miasto czas przejść do finału przygody. Skieruj się w stronę drzwi na górze ekranu. W nowej lokacji podbiegnij do przejścia na wprost, a kiedy zostanie zamknięte skieruj się do drzwi z prawej.

Następnie przebiegnij po schodach na wyższe piętro, aż dotrzesz na korytarz. Kolejne zagadki związane z drzwiami polegają na wchodzenie w przejścia, z których dobiega muzyka. W tym przypadku należy dwukrotnie przejść przez drzwi z prawej (1), a następnie dwukrotnie przez te z lewej (2).

W kolejnym korytarzu skieruj się w lewo i przejdź pod wygiętymi drzwiami (3), po czym wejdź po schodach na kolejne piętro.

W następnej lokacji natkniesz się na cztery przejścia - zacznij od otworzenia tego z lewej (4). Następnie kieruj się w stronę przejść, z których dobiega muzyka. Po przejściu przez kilka z nich trafisz na kolejne schody prowadzące na wyższe piętro.

W następnym korytarzu zacznij od popchnięcia deski (5), dzięki czemu stworzysz przejście do dalszej części lokacji. Kolejnym celem będzie przejście przez trzy przejścia, z których dobiega muzyka.

Po uczynieniu tego wbiegnij na schody i skieruj się w stronę korytarza na następnym piętrze. Pobiegnij w lewo i przebiegnij przez drzwi.


Zniszczenie pozytywki Six

Dotrzesz do pomieszczenia z Six. Kiedy dziewczyna ukryje pozytywkę stań z prawej strony pomieszczenia i zawołaj ją. Następnie udaj się po młotek (6), po czym uderz w pozytywkę (7).

Po uderzeniu zacznij od razu uciekać, kierując się w stronę drzwi z prawej, a potem przebiegając przez kolejne lokacje. Wkrótce dotrzesz do miejsca ze stołem (8), pod którym się ukryj i przeczekaj, aż Six przejdzie dalej.

Skieruj się w prawo i kontynuuj, aż dotrzesz do siekiery, którą zniszcz drzwi. W kolejnej lokacji podnieś siekierę, ustaw się przy przejściu z lewej (9) i krzyknij. Kiedy Six zaatakuje bohatera, skorzystaj z przejścia z lewej, dzięki czemu wyjdziesz z prawej strony (10). Podejdź do pozytywki i uderz ją siekierą.

W pustce skieruj się w lewo, złap siekierę i zniszcz nią drzwi. Trafisz do podobnej lokacji, jak poprzednio, ale tym razem pojawią się cztery przejścia. Podnieś siekierę, wołaj Six i przechodź przez przejścia tak, aby w końcu dostać się do pozytywki (11) i uderzyć ją ponownie.

W kolejnej scenie znów udaj się w lewo, złap siekierę, zniszcz drzwi i ponownie wyprowadź w pole Six, żeby uderzyć w pozytywkę. W kolejnej lokacji podnieś siekierę, zbliż się do pozytywki (12), krzyknij, a kiedy Six odsłoni przedmiot, uderz w niego, a potem jeszcze raz.

W ten sposób przejdziesz do ostatniej części rozdziału i gry.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - zakończenie

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - sklep, ucieczka, walka

Read this next