Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - sklep, ucieczka, walka
Spotykamy wysokiego mężczyznę w garniturze.
Po skorzystaniu z telewizorów, dzięki którym można przemieszczać się po Wyblakłym mieście, dotrzesz do łazienki. Wskocz na muszlę klozetową (1) i przeskocz na suchy fragment podłogi z prawej. Wyłącz telewizor (2) w drugim pokoju, a kiedy kobieta (3) zacznie gonić bohatera, szybko ponownie wskocz na sedes. Przeciwniczka wejdzie na naelektryzowaną wodę, dzięki czemu pozbędziesz się jej.
Przejdź do pokoju z prawej i przeciągnij stołek (4) pod drzwi (5), dzięki czemu będziesz w stanie doskoczyć do klamki. Następnie przeskocz przez okno, aby wyjść na zewnątrz. Skieruj się w prawo i wejdź do sklepu, gdzie znajdziesz sekret - czapkę #2.
Skieruj się w prawo i przeciągnij w lewo wózek. Popchnij go w dół, w stronę naelektryzowanej wody. Następnie wskocz na niego (6), przeskocz w lewo (7), a stamtąd dostań się do pokoju za drzwiami. Wskocz na biurko, a potem na regał z prawej, po czym przejdź przez małe okienko. W ten sposób trafisz na podwyższeniu przy kontakcie (8), gdzie wyjmij wtyczkę.
Kiedy prąd przestanie płynąć zejdź na dół, przepchnij wózek (9) na prawo, abyś mógł do niego doskoczyć z blatu (10), a potem do telewizora (11), przez który trzeba przejść. Zanim do tego dojdzie trzeba jednak wrócić przez pokój z lewej do kontaktu i ponownie podłączyć zasilanie (potem zeskocz do głównej części sklepu przez worki, a następnie rusz na blat, przez który przeskoczysz na wózek).
W nowym pomieszczeniu wskocz na odbiornik i przejdź przez okno na ulicę. Przejdź w prawo i włącz telewizor (12) w sklepie, po czym ukryj się w zaułku (13) i wyłącz odbiornik (14) z lewej. Kiedy przeciwnicy odejdą włącz go ponownie i przejdź przez niego.
W sklepie zacznij biec w prawo, uciekając przed tłumem (15), który wejdzie do środka. Biegnij w prawo, a potem w dół ekranu i ponownie w prawo, aż dotrzesz do odbiornika, przez który przejdź.
Na korytarzu skieruj się w prawo i przeskocz przez dziurę w drzwiach.
Ucieczka i walka z bossem - wysokim mężczyzną
W nowej lokacji wejdź w interakcję z odbiornikiem (16), w którym pojawi się Six (spróbuj ją wyciągnąć). Kiedy z telewizora wyjdzie wysoki mężczyzna (17) podnieś siekierę (18) i zniszcz nią drzwi (19), po czym szybko przez nie przebiegnij.
W szybie zacznij wchodzić na górę po deskach, a potem kieruj się w prawo po belce. Kiedy mężczyzna zajrzy do jednej z dziur, poczekaj, chwilę, aż odejdzie. W kolejnym pomieszczeniu szybko przestaw stołek (20) na prawo, wskocz na parapet, pociągnij za deskę (21) i uciekaj dalej.
W kolejnej części trzeba będzie uciekać przed wrogiem, przebiegając przez wagony kolejowe. W trakcie ucieczki omijaj kolejne przeszkody - musisz być bezbłędny, ponieważ inaczej rywal złapie bohatera. Na końcu trzeba będzie złapać się uchwytu (od razu się puść), a następnie wykonać ślizg i przestawić w lewo dźwignię (22), co spowoduje odłączenie wagonów.
W kolejnej sekwencji udaj się w lewo i podążaj za duchem Six. Potem idź w górę ekranu i wejdź po drabinie. Trafisz na ulicę, gdzie dojdzie do pojedynku z przeciwnikiem. Walka jest dość prosta - wystarczy wychylać bohatera w tę samą stronę, w którą wychyla się rywal. Jeśli wygnie się w lewo (23), to skieruj się w tym kierunku. Analogicznie z kierunkiem na wprost (w górę) lub w prawo.
Po walce wciśnij i przytrzymaj klawisz odpowiedzialny za ruch w górę. Po „wyprostowaniu" budynków wyrusz przed siebie i przejdź przez drzwi, za którymi znajduje się różowa poświata.
Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 5: Transmisja - drzwi i pozytywka
Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - telewizory, pilot