Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - pacjent, kostnica, piec

Uciekamy przed głównym bossem w lokacji.

Po zdobyciu bezpieczników i uruchomieniu windy bohaterowie zjadą na dół szpitala. Wyrusz wzdłuż korytarza, po czym kontynuuj w prawo, aż dotrzesz do miejsca rurką. Podnieś ją i wyeliminuj najpierw jedną (1), a potem drugą dłoń - pamiętaj, że każdą należy trafić kilkukrotnie. Po walce przeciągnij z Six deskę (2) i przejdźcie dalej.

Przejdź przez pierwszą salę, a w kolejnej ukryj się pod półkami. Po raz pierwszy spotkasz tu pacjenta (3), przed którym trzeba będzie uciec. W większości przypadków należy ukrywać się we wszelkich możliwych kątach i nie wchodzić mu w pole widzenia. Kiedy nie będzie patrzył przejdź po cichu do kolejnej kryjówki (4).

Przejdź w prawo i ukryj się za pierwszym pudłem. Kiedy przeciwnik nie będzie patrzył skieruj się do drugiego (5), a potem do przejścia (6)z prawej.

Trafisz na korytarz z łóżkami - zacznij przechodzić pod nimi i kieruj się w prawo. Kiedy pacjent (7) nie będzie patrzył zakradnij się pod łóżka (8) we wnęce i zacznij kierować się w górę ekranu. Gdy rywal będzie zajęty czymś innym podnieś jedną z zabawek leżących na ziemi (9). Wróć z nią do głównego korytarza i rzuć w przycisk (10), dzięki czemu otworzysz drzwi. Od razu ukryj się pod którymś z łóżek (8), bo inaczej rywal odnajdzie bohaterów.

Przejdź do pomieszczenia z prawej i skorzystaj z szuflad, aby dostać się do szybu na górze. W ten sposób dotrzesz do kostnicy. Zeskocz na dół i skieruj się w lewo, gdzie wyciągnij szufladę (11) i wskocz do pudła - po chwili Six przepchnie szufladę, dzięki czemu znajdziesz się w drugiej części kostnicy.

W tym miejscu trzeba będzie zdobyć klucz (przy okazji możesz znaleźć sekret - czapkę #2). Zacznij od wyciągnięcia szuflady (12), a potem jeszcze dwóch (13, 14). Wskocz na tę ostatnią, przeskocz na kolejną (15), a stamtąd, korzystając z drzwiczek, na stół (16).

Weź z tacki rozbieg i przeskocz na szufladę (13), wejdź na górę i przejdź do miejsca z kluczem (17). Podnieś go i wróć do części kostnicy z Six (wystarczy wejść do pudła, a dziewczyna przeciągnie bohatera).

Przy pomocy klucz otwórz zamek z prawej strony, a w nowej lokacji wejdź na górę po półce przy ścianie i po szafkach przeskocz w prawo do szybu.

W nowej lokacji skieruj się w lewo i poczekaj, aż pacjent odwróci wzrok. Celem będzie zdobycie bezpiecznika (18). Aby to uczynić zacznij od przejścia pod stołem do zaułka (19) z lewej, gdzie Six podsadzi bohatera.

W nowej sali skorzystaj z drabinki (20), aby dostać się na sufit. Przejdź w lewo i zeskocz na dźwignię (21), po czym szybko ukryj się pod łóżkiem. Kiedy przeciwnik zajmie się pacjentem na łóżku wróć do pomieszczenia z prawej. Wskocz na wysuniętą szufladę i podnieś bezpiecznik.

Przejdź z nim w prawo i włóż w specjalny otwór. W tym momencie rozpocznie się ucieczka przed przeciwnikiem (22), w której należy się spieszyć i być bezbłędnym, żeby wymijać przeszkody (23). Oto czynności, które należy w jej trakcie wykonać:

Ślizg pod szafką, skok na półkę, zbiegnięcie w dół i w prawo, przeskoczenie na półkę, wejście pod łóżka.

W ten sposób dobiegniesz do pieca. Wejdź do środka, skieruj się w prawo, zeskocz na dół i udaj się w lewo, gdzie przepchnij belkę (24) blokującą przejście.

Po wyjściu na zewnątrz wskocz na dźwignię (25), co spowoduje spalenie przeciwnika. Po uczynieniu tego pociągnij za drugą dźwignię (26), aby przywołać windę, którą opuść pomieszczenie.

Teraz wystarczy wyjść na korytarz, udać się w prawo i opuścić szpital przez okno. W ten sposób zakończysz rozdział.

Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 4: Wyblakłe miasto - budynki

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - manekiny, bezpieczniki

O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze