Skip to main content

Little Nightmares 2 - korzystanie z przedmiotów: buty, siekiera, latarka i pilot

Poznaj zastosowanie różnych rzeczy dostępnych w grze.

W trackie rozgrywki w Little Nightmares 2 bohater będzie nie tylko unikał przeszkód i przeciwników, ale także posługiwał się znalezionymi przedmiotami. Niemal każdy z nich posiada różne zastosowanie oraz sposoby używania, które zostały opisane poniżej.

Jednym z pierwszych przedmiotów, jaki bohater znajdzie podczas przygody, jest but (1). Jego zastosowanie jest dosyć ograniczone - po podniesieniu możemy go przenosić i rzucać. Druga czynność nadaje się idealnie między innymi do trafiania w zastawione pułapki (2) pokroju worków czy sideł. Taka akcja sprawi ich aktywowanie i umożliwi bohaterowi dalsze przejście. Podobne zastosowanie ma na przykład kij czy szyszka.

Kolejnym przedmiotem jest siekiera (3). Pamiętaj, że aby wziąć nią zamach należy stale mieć wciśnięty przycisk odpowiedzialny za jej niesienie, a następnie wcisnąć klawisz akcji. Siekiera służy przede wszystkim do niszczenia drewnianych drzwi (4) - zazwyczaj wystarczy kilka ciosów, aby je zniszczyć. Czasami przydaje się też jako broń do walki z niektórymi przeciwnikami, podobnie, jak np. znajdowane czasami fragmenty rur czy młotki. Pamiętaj, że podczas walki należy wyczekać na dobry moment do ataku.

Następnym przedmiotem, jaki możemy znaleźć jest latarka, która pojawia się w trzecim rozdziale gry o nazwie Szpital. Jak sama nazwa wskazuje możemy dzięki niej rozświetlać ciemności (5), ale okaże się, że jest też niezbędna do obrony przed specyficznym rodzajem przeciwników, a mianowicie manekinami. Należy je oświetlać, żeby nie zbliżały się do bohatera.

W trakcie rozgrywki natkniemy się na jeszcze jeden specjalny przedmiot, a mianowicie na pilota. Trafimy na niego podczas czwartego rozdziału gry o nazwie Wyblakłe miasto. Jego zadaniem jest włączanie i wyłączanie telewizorów (6), które są powiązane z zagadkami charakterystycznymi dla tego etapu.

Oprócz powyższych przedmiotów bohater może też spotkać inne rzeczy pokroju piłek czy zabawek. W niektórych lokacjach można ich użyć np. do rzucenia w przycisk otwierający jakieś przejście czy wzywający windę.

Następnie: Little Nightmares 2 - współpraca z Six

Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Little Nightmares 2 - wymagania na PC

Zobacz także