Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - zagadka z pluszakami, rączka
Docieramy do pierwszego bezpiecznika.
Po ucieczce ze szkoły w rozdziale 2, czas na kontynuację przygody, tym razem w szpitalu. Po rozpoczęciu etapu skieruj się w prawo, po drodze przechodząc pod łóżkiem i przepychając podwójne drzwi. W końcu dotrzesz do lokacji z podwieszonymi łóżkami. Wskocz na pierwsze (1), a potem na drugie (2), po czym przeskocz na wyższy poziom pierwszego, a z niego na prześcieradło (3), po którym wejdź na górę.
Zacznij przeskakiwać po kolejnych łóżkach w prawo, aż dotrzesz do korytarza. Na miejscu wyjmij bezpiecznik (4) i przejdź z nim w prawo, po czym włóż do pustego otworu. Wskocz do szybu windy, a kiedy kabina się opuści, otwórz kratkę z prawej i przejdź dalej.
Dotrzesz do zaciemnionego pomieszczenia, gdzie z ziemi podnieś latarkę i uruchom ją klawiszem, który się wyświetli. Następnie przejdź w prawo (5). Trafisz na korytarz z sekretem - widmowymi szczątkami #1.
Kieruj się cały czas w prawo, a na końcu wejdź do korytarza prowadzącego na górę i skręć do pokoju z prawej. Wskocz na dźwignię (6) przy automacie, po czym podnieś puszkę, podejdź w prawo i rzuć nią w przycisk (7), dzięki czemu odblokujesz dalsze przejście.
W następnej lokacji dotrzesz do telewizora - podejdź do niego i zacznij ustawiać ekran, tak, żeby ustawić wyjście. W kolejnej scence przejdź bohaterem w stronę drzwi.
Zagadka z pluszakiem - klucz
Po jej zakończeniu skieruj się w prawo, mijając po drodze korytarz ze schodami oraz salę z rentgenem. Dotrzesz do pomieszczenia z pluszakami oraz sekretem - czapką #1. Podnieś pluszaka (8) z prawej i zabierz go do pokoju z rentgenem.
Umieść go w urządzeniu, po czym pociągnij za dźwignię (9) - w ten sposób zobaczysz, że w środku znajduje się klucz (10).
Weź pluszaka i skieruj się z nim w lewo. Wejdź do windy i zjedź na dół do kotłowni. Włóż miśka do pieca przez otwór (11), po czym pociągnij za dźwignię (12). Odczekaj chwilę, a po spaleniu zabawki wejdź do środka i z popiołu podnieś klucz.
Wróć na górę i udaj się do pomieszczenia ze schodami. Wejdź po nich na górę, przejdź w prawo i przy pomocy klucza otwórz kłódkę (13), po czym skieruj się do nowej lokacji (znajdziesz tu sekret - widmowe szczątki #2).
Na skrzyżowaniu skieruj się w dół ekranu, a potem, przy pomocy Six, przejdź przez dziurę po wybitej szybie w drzwiach. Trafisz do lokacji, w której należy przesunąć pudło (14), co odblokuje dalsze przejście. Za bohaterem pojawi się też nowy przeciwnik - rączka (15), która obecnie jest jeszcze niegroźna.
Idąc dalej trafisz na kawałek wolnej przestrzeni, gdzie rączka (16) pojawi się po raz kolejny. Tym należy przed nią uciekać, ponieważ jeśli rzuci się na bohatera, to od razu go zabije. Dlatego kiedy tylko ją zobaczysz omiń ją biegnąc sprintem i wskocz na podwyższenie (17) z prawej strony. W wyżej położonych miejscach bohater jest bezpieczny.
Po chwili znów przebiegnij w prawo i zacznij szybko wchodzić na obiekt z siatką (18). Po wejściu na górę wejdź do szybu (19) i szybko biegnij w prawo. Na końcu drogi przejdź przez kratkę, dzięki czemu trafisz do bezpiecznego pomieszczenia.
Udaj się w górę ekranu, a potem w lewo. Przebiegnij szybko przez pomieszczenia, w którym po chwili pojawi się dłoń. Wskocz na podwyższenie z lewej i zeskocz na dół po drugiej stronie.
W nowej lokacji pobiegnij po młotek (20) i przy jego pomocy zaatakuj rączkę (21) - musisz trafić ją trzykrotnie, a dłoń za każdym razem będzie uciekać i atakować z innej strony. Po zakończeniu walki podnieś bezpiecznik (22), udaj się z nim w lewo, gdzie przeciągnij pudło, po czym wybij szybę w drzwiach i przejdź przez nie.
Wróć z bezpiecznikiem do pomieszczenia ze schodami i wejdź na górę. Skieruj się w lewo i użyj bezpiecznika w otworze (23), co otworzy przejście do kolejnej części szpitala
W następnym skrzydle będziesz musiał zmierzyć się z nowym rodzajem przeciwników, a mianowicie manekinami.
Następnie: Little Nightmares 2 - Rozdział 3: Szpital - manekiny, bezpieczniki
Spis treści: Little Nightmares 2 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Little Nightmares 2 - Rozdział 2: Szkoła - pianino, ucieczka