Biomutant - Gizmo: Grota Skwipów, bunkier

Łapanie Skwipów, przygotowania do walki z Zachodnim Światożercą.

Na tej stronie prezentujemy opis przejścia kolejnego etapu zadania głównego Gizmo w Biomutant, które następuje bezpośrednio po poprzedniej części. Po odblokowaniu Mektona wybierzesz się do Śmiercistrefy by przygotować się na starcie z kolejnym Światożercą.

Na tej stronie:

Moog wie, zapytaj Mooga o Skwipy

Po ukończeniu poprzedniej części zadania Gizmo automatycznie zasiądziesz za sterami własnego Mektona (1). Jest to specjalny robot, dzięki któremu będziesz mógł przemierzać normalnie niedostępne strefy - tak jak Śmiercistrefa. Mekton wyposażony jest we własna broń palną i do walki wręcz, a także działko do wysysania oleju, o którym wspomnimy za moment. Z czasem - po zebraniu części Mektona - będziesz w stanie go zmodyfikować.

115_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Podejdź do przodu i stań przy wielkiej plamie oleju. Wciśnij wskazany na ekranie przycisk (2) by rozpocząć odsysanie oleju. Poczekaj kilka sekund aż plama zniknie i kontynuuj marsz. Po chwili trafisz na kolejną plamę, którą musisz odessać.

116_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Idź cały czas trzymając się prawej strony, aż dojdziesz do miejsca wskazanego przez znacznik. Na ścianie na wprost znajdziesz zaczepy do wspinaczki (3). Wysiądź z Mektona za pomocą klawisza interakcji i wespnij się po nich na górę by dotrzeć do Mooga. Rozpocznij rozmowę i wypytaj go o skwipy. To specjalna amunicja - jak gumikwaki w trakcie walki z Puchciem Chrumem , bez których nie poradzisz sobie z kolejnym Światożercą.

117_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Grota Skwipów, wejdź do bunkra

Zakończ rozmowę, odblokuj pobliski drogowskaz i zasiądź ponownie za sterami swojego Mektona. Podążaj w stronę znacznika misji, jednak zatrzymaj się przy ruinach budynku (4). Jest tutaj kilka skrzyń do splądrowania - wysiądź z robota, zbierz przedmioty, a następnie wróć do marszu.

118_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Po chwili dotrzesz do Groty Skwipów. Przy samym wejściu czekają na ciebie pierwsi wrogowie (5) do wyeliminowania. Wykorzystaj broń palną by szybko się ich pozbyć.

119_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Dojdź do końca ścieżki, wysiądź z Mektona i zbierz bioblobyz pojemnika (6). Następnie przejdź przez oznaczone drzwi (7) do nowego pomieszczenia i zjedź windą na dół.

120_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Wejdź na wyższy poziom, złap wszystkie Skwipy

Poruszaj się w tym miejscu ostrożnie - pomieszczenie wypełnione jest olejem, który doprowadzi do szybkiej śmierci twojej postaci. Wdrap się na szlamowóz (8) i wejdź w interakcję z zaworem na jego dachu. Wciskaj wyświetlone klawisze (9) by go otworzyć i podnieść poziom szlamu w okolicy.

121_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Odwróć się teraz w kierunku wschodnim, zeskocz na deski dryfujące na szlamie i wskocz przez dziurę w siatce (10). Przejdź do kolejnego pomieszczenia i wykorzystaj sieć do złapania Skwipów (11) biegających po podłodze. Zbliż się po prostu do stworka i wciśnij klawisz interakcji.

122_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Przejdź dalej i złap kolejne. Łącznie potrzebujesz ich 5. W pomieszczeniu jest ich więcej - każdy kolejny schwytany pozwoli ci zdobyć punkt światłości do twojej aury - pod warunkiem, że wybierzesz inną opcję dialogową niż Zabij stwora.

Wejdź następnie w interakcję ze schowkiem (12) by zdobyć broń palną. Podejdź teraz do skrzynki z bezpiecznikami (13) by rozwiązać zagadkę rotacyjną. Podążaj za znacznikiem misji by dojść do windy. Wyjedź nią na górę i zbierz ze schowka broń do walki wręcz.

123_biomutant_gizmo_grota_skwipow_bunkier

Wrócisz do miejsca, w którym zostawiłeś Mektona. Zasiądź za jego sterami i udaj się w drogę powrotną do Gizmo. Rozpocznij z nim rozmowę by zakończyć drugi etap misji o tej nazwie, a także odblokować kolejny, finalny, podczas którego zmierzysz się z Zachodnim Światożercą.

Poprzednio: Biomutant - Gizmo: odzyskanie złomu, Śmiercistrefa, Mekton

Spis treści: Biomutant - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami