Baldur's Gate 3 - Niedokończone arcydzieło

Wykuwanie magicznej broni w ramach pobocznego zadania pierwszego aktu.

Niedokończone dzieło to jedno z pobocznych zadań w Baldur's Gate 3, których możesz podjąć się w trakcie pierwszego rozdziału gry. W trakcie zadania odnajdziesz tajemnicze zapiski, recepturę na stworzenie broni i finalnie wytworzysz jeden z kilku magicznych oręży.

Zadanie to rozpocząć możesz odwiedzając jedną z chat (1) w Opuszczonej wiosce. Po wejściu do środka znajdź kominek - na lewo od niego będzie wnęka z beczką. Za ową beczką znajdziesz Dziennik Highcliff (2). Po przeczytaniu go zadanie automatycznie dodane zostanie do dziennika.

253

Z dziennika dowiesz się, że gdzieś w budynku ukryta jest receptura broni. Znajdziesz ją na niższym piętrze. Możesz dostać się tam podpalając pajęczynę (3) i wskakując na dół, bądź otwierając zamek w bocznych drzwiach (4) na zewnątrz.

254

Musisz znaleźć drewnianą skrzynkę (5). Znajduje się ona centralnie pod dziurą z pajęczyną. Wewnątrz skrzyni znajdziesz Schematy Highcliff. Przeczytaj ten przedmiot by poznać składniki wymagane do wytworzenia magicznego oręża.

255

Do zdobycia masz teraz korę sussurową. Przedmiot ten znajduje się w Podmroku, kolejnej lokalizacji, do której trafisz w trakcie zadania Towarzystwo znakomitości i po rozwiązaniu zagadki w Splugawionej świątyni.

W Podmroku musisz dotrzeć do zachodniej części mapy (6), w pobliże Podmrok - drzewo sussurowe. W tym miejscu walczyć będziesz z Hakowymi poczwarami. Korę sussurową (7) zbierzesz z z gałęzi drzewa, na której stała jedna ze wspomnianych Hakowych poczwar.

256

Gdy pozyskasz już ten składnik, wróć na niższe piętro chaty, gdzie znalazłeś recepturę. Wejdź w interakcję ze znajdującym się tutaj piecem - Dymarką (8) - by otworzyć okno rzemiosła.

257

Kliknij na puste miejsce (9), co z kolei otworzy ekwipunek twojej postaci. Znajdź tam korę sussurową (10) i przeciągnij ją na puste miejsce. Zakończ cały proces przy pomocy przycisku Połącz (11).

258

Po kilku sekundach piec zapłonie niebieskim ogniem. Ponownie wejdź z nim w interakcję. Kliknij raz jeszcze na pustym gnieździe, lecz zamiast kory sussurowej umieść tam dowolny miecz dwuręczny, sztylet bądź sierp i kliknij w przycisk Połącz.

Uruchomi się krótka scena przerywnikowa, po której otrzymasz wzmocnioną broń. Broń co prawda nie grzeszy potęgą, gdyż posiada wyłącznie modyfikator +1, ale z drugiej strony zadanie to zostało właśnie wykonane!

Następnie: Baldur's Gate 3 - Piwnica aptekarza

Spis treści: Baldur's Gate 3 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Baldur's Gate 3 - Uwięziony półelf

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami