Ekran główny zapewnia dostęp do najważniejszych informacji. Istnieje jednak jeszcze wiele innych menu, dzięki którym możemy między innymi zmieniać ubrania bohatera czy poczytać o świecie gry.

Inwentarz (1) - w tym miejscu znajdziesz wszystkie przedmioty noszone przez bohatera. Dzięki zakładkom (7) możesz szybko dotrzeć do konkretnych kategorii. Z poziomu tego menu możesz między innymi zmieniać broń i ubranie bohatera, a także go nakarmić. Skrót klawiszowy: I.

Gracz (2) - zakładka ta pokazuje wszystkie ważne informacje z rozwoje głównego bohatera. Dowiesz się tu, jaki jest poziom jego zaawansowania w różnych zdolnościach oraz, jakie umiejętności możesz rozwijać, jeśli posiadasz odpowiedni poziom. Znajdziesz tu także wiadomości na temat reputacji bohatera w różnych miejscach. Skrót klawiszowy: P.

menu
Główne obszary menu i zakładek.

Koń (3) - wszystkie informacje związane z posiadanym obecnie koniem. Możesz tu sprawdzić jego statystyki oraz elementy wyposażenia. Skrót klawiszowy: B.

Dziennik (4) - umożliwia szybkie sprawdzenie informacji na temat misji głównych i zadań pobocznych. Zarówno tych wykonanych, jak i obecnych. Skrót klawiszy: J.

Mapa (5) - wyświetla mapę świata oraz odsłonięte przez gracza miejsca. Z jej poziomu możesz też korzystać z szybkiej podróży do niektórych punktów. Skrót klawiszowy: M.

Kodeks (6) - zbiór wszystkich ważnych informacji ze świata gry dotyczących zarówno samej rozgrywki, jak i postaci oraz wydarzeń i miejsc historycznych. Skrót klawiszowy: N.

Podzakładki (7) - po wybraniu którejś z zakładek głównych (1-6 na obrazku powyżej) pojawią się tu różne podzakładki ułatwiające docieranie do istotnych informacji. W przypadku inwentarza będzie to na przykład segregacja przedmiotów, a w przypadku kodeksu podział m.in. na: postacie, miejsca czy samouczki.

Ekran wyboru (8) - wyświetlane są tu elementy, które możesz wybrać po wybraniu kategorii (1-6) oraz zakładki (7). Na przykład przenoszone przedmioty czy umiejętności bohatera.

Ekran informacji (9) - po wyborze interesującego elementu z ekranu wyboru (8) pojawią się tu wszystkie ważne wiadomości z nim związane. W przypadku inwentarza i karty postaci pojawią się tu dodatkowe statystyki oraz miejsce związane z wyposażeniem bohatera.

Info (10) - po najechaniu na jakiś element lub przedmiot wystarczy wcisnąć ten klawisz, żeby zobaczyć dodatkowe informacje na jego temat.

Skróty (11) - w tym miejscu zaznaczone są klawisze ułatwiające nawigacje po całym menu. Jeśli to możliwe, to możesz również w tym miejscu przyspieszyć upływ czasu.

Kingdom Come Deliverance - Pod osłoną nocy

Misja główna: zakradamy się do zamku w Talmberku nocą.

Kingdom Come Deliverance - Odwet, Z deszczu pod rynnę

Misja główna: najazd na fort Wranik.

The Crew 2 - wymagania na PC

Szczegóły na temat wersji komputerowej.