Assassin's Creed Valhalla - jak znaleźć członków Zakonu: wskazówki

Jak odszukać cele.

Wyzwania związane z zabijaniem członków Zakonu odblokowujesz stosunkowo szybko po przybyciu do Anglii. Na początku cele zostają ci wskazane, ale później odkrywamy, że trzeba samodzielnie szukać ludzi do wyeliminowania.

Wejdź do menu głównego gry i przejdź do zakładki Zakonu. Tam najedź kursorem na dowolną, nieodkrytą w pełni osobę (musisz mieć co najmniej jedną wskazówkę, więc proces ten jest trochę losowy).

By zyskać drugą czy trzecią wskazówkę, kliknij w wybrany cel i przeczytaj opis wskazówki (1).

zakonwskazowki1

Ten tekst zawsze naprowadzi cię na miejsce, w którym znajdziesz następne wskazówki. W naszym przypadku była to warownia przy łańcuchu blokującym rzekę.

Po pokonaniu wrogów w miejscu docelowym, odkryliśmy w jednym z budynków notatkę (2). Tak zazwyczaj wyglądają wskazówki.

zakonwskazowki2

Gdy zbierzesz wskazówkę, zobaczysz odpowiednią informację po prawej stronie ekranu (3). To wszystko. W ten sposób odkrywasz położenie członków Zakonu. Potem wystarczy się do nich wybrać, by ich zabić - w dowolny sposób.

Warto też zaznaczyć, że niektóre wskazówki zdobywamy po prostu przypadkiem. Na przykład zabijając niektórych wrogów, którzy akurat przenoszą wskazówki.

Zobacz też: Assassin's Creed Valhalla - skradanie i ukrywanie się